Artık saat epey bi geç olmuşdu. Tae'koynumda sarmaş dolaş bi şekilde uyuyordu. E-e-evet galiba onu bu gün yatakta baya bi yormuşdum. Şu an ikimizde çırılçıplaktık. Tek fark benim yorulmamış olmamdı.
Sıkıldığımdan, ve Tae'ni tatlı uykusundan uyandırmak istemediğimden. Üzerime bi şeyler geçirip, caketimi alıp, evden çıktım. Nereye gitiğimi bendd bilmiyordum sadece öylesine yürüyordum. Bir az yürüdükden sonra önüme bir bar çıktı.
Belki bi şeyler içerim diye öylesine barda takılasın geldi.Bar kapısını açar açmaz, yoğun içki kokusu alıyordum. Kapıyı tam açıp, barmenin olduğu içki köşesine ilerlemeğe başladım. İçki kısmında baya bi seçenek vardı. Öylesine birini seçip, aldım. İçkimi yavaş yavaş yudumlarken, yanıma durun hatta dibime bi kız oturmuştu. Yavaş yavaş beni süzüyordu. "Neyi vardı lan bu kızın?" "Sapık falanmıydı?"
Kızı fazla takmayıp, içkimi içiyordum. Artık 3. içkimi bitirip, hesabı isteyecekken, o kız araya girdi. Ve barmene "Herzamankinden 2-mizede". Anlam verememiştim. Niye böyle yapıyo bu kadın? . Nys hesabımı ödeyip, onun bana ısmarladığı içkiyi takmayıp, masadan kalkmaya çalışıyordum. Kızsa zorlayarak beni yerime oturttu. Zaten ufaktan sarhoşdum. Bu kizda ağızımı açarsa ana avrat sövecekdim.
İçkilerimiz geldiğinde göz hareketleriyle içkimi içmemi istemişti. Bende "içip bu işkenceden kurtulup eve gideyim" düşüncesiyle. İçkiyi kafama dayadım. İçki garipti normalde içtiklerime kıyasta baya yakıyordu.
Ufaktan kafamda döndüğünde. Dayanamayıp "Hay sikeyimmm bu. Amina koyduğumun içkisine ne koydum!?" diye sordum. Barmeninse sadece "Her zamankinden" dediğini duymuşdum ki, zaten buda son duyduğum şeydi.
_____
(2 saat sonra)
Tae'den:
Su için kalktığımda, yanımda Jungkook'u bulamamıştım. Her halde oda su içmek için aşağı indi düşüncesiyle,üzerime bi şeyler giyiyip, koşarak merdivenlerden aşağı indim. Ama onu mutfakta bulamadım. Bir az panikledim ama sonra lovobada ola bileceğini düşündüm. Bu düşünce beni bir azcık olsada rahatlatmışdı.Odamıza çıkıp, yatağa yattım ve uyumaya çalışdım. Ve sonunda uykuya dalmışdım. Sabah kalktığımda Jungkook'u yanımda görememişdim. Ama aklıma bana kahvaltı hazırladığı falan gelmişdi. Ondan merdivenlerden sakince inmeye başladım. Garipti yemek kokusu falanda yoktu?. Normalde o yemek yapınca yemek kokusu tüm evi sarırp sarmalardı.
Son basamağıda inip, mutfağa
koştum.
Evet buradada yoktu. Aklımı kaybedicekdim neredeydi bu yaa!?? . Hemen telefonumda onu aramaya başladım. Bi umut evdedir diyede dikkatlice ses geliyomu gelmiyomu diyece kontrol ediyordum. Aramalarıma cevap vermeyince artık sinir krizi geçiriyordum. Nerde ya bu!? Ne yapmaya çalışıyor!?
Üzerimi değiştirip, aramaya koyuldum. Bi dakika arabasınıda almamış. Çıkarken tek aldığı, çeketi ve 1 çift ayakkabısıydı. Telefonunu arama uygulamasıyla onun nerede olduğuna bakıyordum. Bu uygulamanı neden onun telefonuna gizlice indirdiğimi sakın sormayın utanırım. Neyse uygulamadan baktığımda telefonunun konumunun bi barda olduğunu gösteriyordu. Ne yani bunun barda ne işi varmış!?
Bak şimdiğğ onuğğ bulursamğğğ geberticemmmğğ elimdeğğ kalıcakkkkğğğğğ😾🤬. Düşüncesiyle bara gittim. Barın kapısını açınca yoğun cinsellik ve içki kokusu tokat gibi suratıma çarprı. (ağğğ acıttı hihi) Ahh bunun burada ne işi var yaa diye düşünüyordum ki. Çalışan olduğunu düşündüğüm biri. Bana yakınlaşarak "Buyurun beyefendi nasıl yardımcı ola biliriz" diye sordu. O kadar sinirliydimki her an çalışana bile dala bilirdim..
•
•
•
(Bölümün sonu..)
Bölüm kısa oldu çünkü sizin isteğiniz üzere uzun yazıyordum ama hiç ilgi göstermediniz. Ve baktığımda kısa bölümlerin oyları daha çok..
Nys Sağlıcakla kalın Allah'a emanet 😻👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook.Üvey kardeşim(+18)
RomantizmÜvey erkek kadeşler arasında, geçen gizli bir aşk hikayesidir 18+ ola bilir.