Gözlerimi açtığımda kendimi yatakta bilmediğim bi yerde bulmuştum.Burasında neresiydi benim burada ne işim vardı yaa. Bi dakika ben niye çıplaktım? diye korkup irkilirken yanı başımda uzanan çılpaq bir kadının olduğunu fark ettim.
Etrafı incelediğimde kendimin ve o kadının kıyafetlerini yerde buldum. "Yo Yoo hayırr Allahım lütfen düşündüğüm olmamış olsun lütfenn" diye yalvarırken yanımda hareket eden bedene odaklandım. Kadın gözlerini ovalayıp bana döndü.
Kadının suratına bakar bakmaz korktum ve özel bölgemi üzerimizdeki çarşafla örtdüm. Kadın alaycı bir tavırla bana bakıp söylenmeye başladi bense halla bu işe nasıl ne ara bulaştım diye düşünüyordum. Hamının şimdiye kadar dediği şeyleri umursamıyordum takii son cümlesine kadar.
"Dün seviştik belkkde şu an karnımda..."
sözünü kesip"HAYIR HAYIRR SUS ÖYLE Bİ ŞEY OLMAYICAKK HAYIR OLAMAZZZ BİZZ YAPMIŞ OLAMAYIZZ"
diye isyan ederken, arama sesi duymuştum. Hızla telefonuma baktığımda ekranda o ismi gördüm. E-evet bu biricik "Tae'mdi" ahh olanları nasıl anlatıcam ona. Hem şimdi beni çok merak etmişdir.○
○
○Ben düşüncelere dalmışken, ismini bile bilmediğim kadının arkamdan sarılmasıyla irkildim
"Hım.. miniğim mi? O kim? yoksa benden başka siktiğin kadınlarda mı var?"
bu kadına dayanamıyordum. Hemen sert bir
şekilde"ÖYLE Bİ ŞEY hem unuttunmu Dün sarhoşdum ve ayrıca ben kadınlardan hoşlanmıyorum"
dediğimde bana hayalet görmüş çocuk gibi bakmaya başladi "ne yani gay mısın?"
"Hıhı öyleyim ve sevgilim bile var"
"Nası yani o kadar çabam Bi gay içinmiydi? "
"Evet güzelim maalesef"
Kadın duyduklarını galiba idrak edememiş olacak ki, eleriyle kafasını tutup sanki "Ben ne halt yedim dercesine" kafasını salıyordu. Aslında bu halleri aşırı komik gelmişti. Neyse
önemli olan bu değildi. Ahh kim bilir şu an Tae'm napıyodur? Off .▪︎
▪︎
▪︎Umarım iyidir, tanrım ben ne günah işledimde böyle şeyler yaşandı. Sanki aydınlık yaşadımda kiyafetlerimi hırçla alıp, diğer odaya geçtim. Hemen üstümü geçirip odadan çıkarak, odanın çıkış kapısının desteğine taraf yöneldim .
Tam kapıyı açacakken arkamdan gelen şiddetli ağlama sesiyle duraksadım. Ahh sikeyim ya kadın ağlıyordu ve bi şeyler mırıldanıyordu "ahh kahretsin Bi gay'dan hamile kaldığıma inanamıyorum". Ah kadının sesi kulak tırmalayacak kadar rahatsız ediciydi. Hem ne malum hamile olduğu.
Bu dedikleri aşırı sinirimi bozduğundan kapı kolundan uzaklaşarak kadına taraf yürüyüm. Beynime kan vurmuş gibiydim sinirlenmiştim.
"Hey seni sürtük öyle bi şey yok ve herşey senin suçun benmi dedim beni sarhoş et ve iğrenç bedenini bana layık gör diye !? Ha orospu cevap versene"•••
Üzgünüm bölüm baya Bi gecikti vakit bulup Bi türlü yazamadım. Ve diğer bölümde tutmamış canım sıkıldı neyse sizi seviyorum ♡
Jungkook haklı diyenler 👇👇👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook.Üvey kardeşim(+18)
RomanceÜvey erkek kadeşler arasında, geçen gizli bir aşk hikayesidir 18+ ola bilir.