18💌

601 32 5
                                    

Jungkook'dan;

Haliyle duydukları karşısında baya bi şaşırmıştı. Nede olsa olanlardan haberi yoktu, hele benim sayemde burada olduğundan hiç yoktu. Çünkü annem gile siz gidin ben kardeşimde bakarım diyen bendim.




Böyle demiştim çünkü benim kendime göre planlarım vardı. Onu 2 hafta içerisinde kendime deliler gibi aşık edecektim. Tabi onun bunlardan haberi yoktu, şu an muhtemelen kapıyı neden kilitlediğimi merak ediyordu.




Bana tam hesap soracakken ona yavaşca yaklaştım, o an susu verdi, sadece gözlerimin içine bakıyordu. Şu an çok güzel görünüyordu. Ama bi anda geri çekildim ve kalkmasına yardım ettim.



Hemen sordu
"manyakmısın sen!? Niye kapıyı kilitliyorsun, ne sanıyorsun burada beni tuta bileceğinimi!?"
Off off sinirlenince bile çok tatlıydı, o kadar ki minik bebeklere bile meydan okurdu.




Bi şey demedim çükü cevabım yoktu. Tek diye bileceğim ben odaya çıkıyorum istediğin gibi takıl olmuştu.

______________

Kaç saat uyuduğumu bilmiyordum, ama tek merak ettiğim şu an bebeğin yani Tae'nin ne yaptığıydı. Saçma gelicek ama bu 2 saat içerisinde bile onu özlemiştim.


Hemen aşağıya indim, ve gözlerim bi çocuk gibi televizyonun karşısına dikilmiş, masum masum çizgi filime bakan ona takılmıştı. Çok tatlı gözüküyordu şu an.



Benim geldiğimi fark eder etmez ayağa kalktı. Gözlerimi gözlerinden alamıyordum....


Bölümün sonu...

Farkındayım bir az kısa oldu. Sebebide oylar yüzünden ama sizide kıramak istemedim o yüzden çabucak bölümü yazdım..

Taekook.Üvey kardeşim(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin