Tae"den
Artık Jk sarhoş olmuştu, ama ben tam olarak sarhoş değildim.
.
.
.
Beklemediğim bi anda Jk kalk gidelim, demişti, ama bu halde araba kulanması doğru değildi. O yüzden mecbur arabayı ben kulanacaktım. Evini bilmiyordum, o yüzden ona sordum. Jk sdc telini bana verip, bak dedi.
.
.
.Bi şekilde Jk evine geldik, şaşırtıcı bir şekilde evin kapısı açıktı. Nys Jk zar zor kaldırıp, odasına götürdüm. Yanından ayrılacaktımki, kolumdan tutup kendine doğru çekti. O sıra kalbim küt küt atıyordu.
.
.
.
Bende da kaldım, eleri arasından kurtulmaya çalışsamda, kolumu sıkmaya başladı, napıyordu bu?
Bi daha deneyip, kalkmaya çalıştım, bu sefer, beni kolarıyla sarmaya başladı.Lan noluyordu?. Onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştırdığım ana, beni kendine çekip, dudaklarıma yapıştı.
.Şakın şaşkın ona bakıyordum, gözlerim full açılmıştı, şu an üvey kardeşimle ⁰püşüyordum.
Bide bu ilkimdi, ilk kez bi erkekle ⁰püşüyordum. Bu anı asla unutamazdım. Bi an beni burakıp, uyumaya başladı, bu netür bi kafaydı? kendimde şaşırmıştım, onu öylece burakıp, koşarak odadan çıktım.
.
.
.
Hemen telimi alıp, dışarı çıktım, taksiye minip, eve gittim. Yol boyunca, aklımdan olanlar çıkmıyordu, bunları düşüne düşüne elim dudaklarıma gitmişti, bu neydi şimdi?.Eve gelir, gelmez, hemen odama koşur koşmaz, kapını kilitleyip, ağlamaya başladım. Babama bile aldırış etmemiştim. Bunu unutamazdım, lanet olası şey.
..
.
Dakikalar sonra kapım çaldı.Babamdı, iyimisin? diye sordu. Kendimi toparlayıp,cevap verdim. İyiyim, yarın konuşsak olurmu? Uykum varda.Babam tamam diyip gitti.
Gece boyu, sdc olanları düşünüp duruyordum....
Sabah:
Sabah kalktığımda, teli elime almıştım. Bilinmeyen bir numaradan bi mesaj gelmişti..
Bilinmeyen numara:
Selam, ben Jk, dün ne oldu hatırlamıyorum, umarım yanlış bi şey yapmamışımdır. Uyandığımden yoktun, o yüzden, numaranı babandan alıp, sana yazdım.....
Bölümün sonu....
Beğendiyseniz, yorum yapıp oy vermeyi unutmayın🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook.Üvey kardeşim(+18)
RomanceÜvey erkek kadeşler arasında, geçen gizli bir aşk hikayesidir 18+ ola bilir.