17💌

647 27 4
                                    

Sabah kalktığımda evde babamı bulamadım. Markete gittiğini düşünerek, koltuğa yayılıp telefonla uraşmaya başladım. Bir az sonra kapı zili çaldı. Bende babamın geldiğini düşünerek, sevincek addımlarla kapıya yönlenip, kapını açtım. Bilin bakalım karşımda odun gibi elinde çiçeklerle duran o şahıs kimdi!??. Doğru bildiniz akkışş evet o Jungkooktu.




Onu gördüğüm an kapıyı geri kapatmaya çalıştım, ama o ayağı ile kapıyı kapatmamı engelledi. Bende bi şey yapamadım (uke olmak çok zorrrr).




O an beyefendi, elindeki çiçekleri yere attıp, kapıyı zorlayan bedeni, yani beni sanki kız kaçırıyomuş gibi kucağına alıparabaya ilerledi. Bense onun kolarından kurtulmak için çabalanıyordum ama nafile.




Beni arabaya oturtup, kendi de sürücü koltuğuna geçti. O, an onu saçından tutup bi yerlere yapıştırasım vardı. Yani sadece vardı çünkü bunu yapamayacağımı ben bile iyi biliyordum.
Yol boyunca ne o konuştu ne ben. Nereye gittiğimizi dahil bilmiyordum. Hem ne hakkı vardı ki, beni zorla evimdən alıp bi yerlere götürmeye.




Nereye gittiğimizi sormak için ağızımı açacağım sırada, sanki ne söyleyeceğimi niliyormuş gibi
"gidince görürsün" dedi.


________

Gözlerimi  açtığımda bi evin önündeydik. Galiba geldiğimiz sırada arabada uyuya kalmışım. Benim uyandığımı gören Jungkook bana bakarak
" Yeni evine hoş geldin" dedi.




Bi DKK nee!??? Yeni evim mi !? Ne saçmalıyor bu !?
Hemen hesap sorar gibi öne atılarak konuştum
"Ne saçmalıyorsun sen!?, ne yeni evin !?"
O ise sırıtarak dedi
"galiba senin olanlardan haberin yok"





Ne olduğunu anlamamıştım, bunları idrar edene kadar Jungkook kolumdan tutarak beni çekiştirmeye başladı. Kolumdan tutarak eve doğru ilerledi.





Beni yastık fırlatar gibi evin içine fırlattı. Sonra ise kapını kilitleyip, anahtarları cebine koydu. Bense bu sırada yere yayılmış bedenimi toparlamaya çalışıyordum.




Anahtar sesini duyar duymaz soru verdim "ne yapıyorsun sen!? Neden kilitliyorsun!?"




O ise ince ses tonu ile konuşmaya başladı "Kim Taehyung haberiniz yok ama anem ve sizin babanız, görüşmeleri için Amerikaya gittiler. Yani bi süre benimlesiniz"




Babamın bi şirketi olduğunu söylememiştim demi!? Aff edersiniz
benim unutkanlığım.




Neysee bu kabus gibiydi, ne yani şimdi bi süre Jungkooklamı kalıcaktımm!??
Tamam burasını anladımda bu niye beni eve kilitliyo ki!?


Bölümün sonuu💌

Sizi seviyorum umarım beğenmişsinizdi3 🌷✨💌🛸
Görüşürüz🍂

Taekook.Üvey kardeşim(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin