(Not:sumut kısmını ben yazmadım)
Jk bana dahada yakınlaştı ve ellerimi tutdu ve beklemediğim halde dudağımdan yapıştı. Şaşırdım ve biraz kendimi kayb etmiş ola bilirdim.
Bu yüzden 1 dk fln karşılık verdim.Ama sonra birden utandım Jk itdim ve gözlerim dolmuş bir şekilde odama gitdim.
Biraz geçmiş olucaktı ki odamın kapısından "gelebilirmiyim?" diye ses geldi ah evet bu Jk'di. Yumşak ses tonuyla "evet" dedim.
Ve yanıma gelip konuşmaya başladı "az önce yaptığım şey için özür dilerim bir anlık kendimi tutamadım" ilk önce utandığım için bir şey söylemek istemedim.
Sonra birden ağzımdan "şey aslında sorun yok" diye bir sözcük çıktı. Ah evet bu utanç vericiydi resmen jk yüzüne bakamadım.
Birden düşündüm birazcık yandan baksam fark etmez dimi neyse merakıma yenik düşüp baktım . Ve o anda jk beni gördü ben tabi yine kızardım.
Ben bunları düşünürken Jk dudağımay yapıştı bu sefer kesinlikle kendi benliğimle karşılık verdim ona.
Böyle 2-3 dk öpüştük ve jk beni yatağa yatırdı hayla öpüşüyorduk ve jk benim kıyafetlerimi çıkarıyodu baya şaşırdım bunun yanında da utandım tabi.
Neyse sonra kendimi ona bırakmaya karar verdim artık tamamen çıplaktım .
Bu sefer o kendi gömleğini açmaya çalışıyordu ama yapamayınca ben onun gömleğini yavaşca açtım ve sıra pantolonuna geldi.Aşağıya doğru baktığımda penisinin baya kalktığını fark ettim . Ve elimi pantolonun fermuarına götürdüm ve açtım . Jk kendini soydu ben şok olmuştum penisi baya büyüktü.
Yine bana yakınlaştı bu sefer penislerimiz bir-birine değdi farketmeden küçük bir inleme bıraktım.
•
•
•Selam sizi merakta bıraktığım için özür dilerim💗
Gelicek bölüm bol bol smut var;).
Ve bu arada 6+ oy gelmeden önce diğer bölüm yokk.❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook.Üvey kardeşim(+18)
RomanceÜvey erkek kadeşler arasında, geçen gizli bir aşk hikayesidir 18+ ola bilir.