Felix gece üçte üst katından gelen çığlık sesiyle sıçrayarak uyandı.
Bu her gece oluyordu. Üst komşuları genelde gecenin bu saatlerinde eşya kırılma sesleri, çığlık sesleri ve hıçkırarak ağlama sesleriyle apartmanı inletirdi.
Felix ofladı ve yatağından kalktı. Tüm apartman bu çocuktan şikayetçiydi. Neydi adı... hah, Hyunjin.
Apartmanda sürekli dedikodusu dönerdi. Onun akıl hastanesinden kaçtığına kadar varan çok uçuk dedikoduları sık sık duyardı.
Evinden çıktığı zaman genelde herkes ondan korkup kaçar, kimse onunla göz göze gelmeye cesaret edemezdi.
Evine sık sık eli içki dolu şişelerle geldiği bilinir. Alkolik olmalı.
Herkes ona deli muamelesi yapsa da Felix bu çocuğa üzülüyordu. Kimse durduk yere delirmezdi, onu delirten illaki birisi yada birşey olmalıydı.
Felix aslında Hyunjin denilen bu çocuğa yardım etmek ve onu iyileştirmek istediğini fark etti.
Fakat uykusuzluktan göz kapaklarını açık tutamıyordu. Bunu sabah düşünmeye karar verdi ve tekrar yatağına yattı.
⭐️
"Felix kalk kahvaltı hazır!"
Felix annesinin sesiyle yataktan kalktı ve yatağının ucundaki civcivli panduflarını ayağına geçirdi. Ayaklarını yerde sürüyerek mutfağa geçti.
"Günaydın birtanem" annesi Felix'in yanağına sert bir öpücük kondurdu.
"Günaydın anne."
"Geç hadi sofraya, bak en sevdiğinden yaptım. Patates kızartması."
Felix gülümsedi ve masaya oturup ağzına bir patates attı.
Bir süre havadan sudan öylesine konuştular ve kahvaltı ettiler. Kahvaltının sonuna doğru Felix'in aklına dün akşam geldi.
"Anne bir şey soracağım."
"Sor birtanem."
Felix elleriyle oynamaya başladı. Çok kolay gerilen birisiydi.
"Hani üst komşumuz var ya."
Felix'in annesi çatalı tabağa bıraktı ve tamamen Felix'e odaklandı. Şaşırmıştı çünkü oğlu bu çocuk ile ilgili dedikodulara asla dahil olmaz ve arkasından konuşulan ortamda da bulunmazdı.
"Evet?"
"Onun... nesi var?"
Felix'in annesi bir süre sessiz kaldı. Hyunjin'e deli muamelesi yapmayan Felix dışında tek kişiydi.
"Hayatı hakkında kimse bir şey bilmiyor. Tek bildiğimiz kesinlikle psikolojik sorunları olduğu. Bazıları madde kullandığını ve kendini jiletlediğini falan söylüyor. Tabi ne kadar doğrudur bilinmez"
Felix başını salladı.
"Peki anne şey yapamaz mıyız... ona bir şekilde yardım edemez miyiz?"
"Bunu nasıl yapabiliriz ki Felix? Kimseyle iletişim kurmadığı söyleniyor."
"Aslında sanırım aklımda bir şey var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu | HYUNLIX
FanfictionHyunjin ve Felix birbirlerinin alt komşusudur. Hyunjin'in evinden her gece üçte ağlama, çığlık ve eşyaları kırma sesleri gelir. Tüm apartman bundan rahatsızdır fakat Felix olayın aslını merak eder. Apartmanda sürekli duyduğu dedikodulara göre bu çoc...