Hyunjin Felix gittikten sonra oturma odasında koltuğa oturdu ve bir sigara yaktı. Normalde insanlarla konuşmayı hiç sevmez ve bundan kaçınırdı. Neden daha bu gün tanıştığı birisiyle sürekli konuşmak istiyordu?
Sigarasından derin bir nefes çekti ve külü halıya düştü. Aldırmadı. Koltukları ve halıları zaten içki, kül ve sigara izleri gibi izlerle doluydu. Evi fazla dağınık ve pisti.
Sigarasını koltuğun kenarına bastırarak söndürdü. Acaba Felix yarın da gelir miydi?
Neden gelmesini istediğini bile bilmiyordu ama istiyordu işte.
Belki de uzun süredir konuşacak kimsesi olmadığı için bir arkadaş bulma umudu ile onu kaybetmek istememişti.
Herkes onun deli ve tehlikeli birisi olduğunu düşünüyordu ama onun tek zararı kendineydi.
Koltuktan kalktı ve banyoya girdi. Elini yüzünü yıkadı. Musluğu kapattı ve aynayla göz göze geldi.
Bir süre kendi nefret ettiği görüntüsünü inceledi. Göz altları mosmordu. Berbat ve uykusuz görünüyordu. Kendine ne yapıyordu böyle?
Sinirle dişlerini sıktı ve aynaya bir yumruk geçirdi. Artık kendini görmek istemiyordu.
Ayna kırıldı ve parçaları eline battı. En azından artık kendini görmüyordu.
Banyodan çıktı ve mutfağa gidip elindeki cam parçalarını çıkardı. Canının acımasına fazlasıyla alışkındı. Bu yüzden artık acı ona çok katlanılbilir geliyordu.
Elindeki tüm camları temizledikten sonra peçeteyle kanı sildi ve sargı beziyle yarım yamalak sardı.
Sonra aklına sırf onun nasıl olduğuna bakmak için evine gelen Felix geldi.
"Lanet olsun" diye fısıldadı. Hayatında ilk defa birisi onu önemsiyordu ve bu onu korkutmuştu. Eğer böyle yapmaya devam ederse ona bağlanabilirdi ve o kimseye bağlanmak istemiyordu.
Kafasını iki yana salladı. Felix'in aklından çıkması gerekiyordu. Kimseye bağlanamazdı. Felix sadece ona acıdığı için böyle yapıyordu. Artık kimseye kanamazdı.
O da bırakıp giderdi. Herkes gibi.
Buz dolabını açtı ve içinden bir şişe bira çıkardı. Beyni uyuşursa düşünmeyi bırakabilirdi.
Odasına geçti ve yatağına oturup birasını açtı. Kafasına dikti ve büyük yudumlar aldı.
Aklı hâlâ alt komşusundaydı. Neden durduk yere onu düşünmeye başlamış olabilirdi ki? O kimdi ki birisi onu önemsesin?
Bunları düşünüp bir yandan da içiyordu. Birasını tamamen bitirince şişeyi yere koydu ve yatağına uzandı. Belki uyursa geçerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu | HYUNLIX
Hayran KurguHyunjin ve Felix birbirlerinin alt komşusudur. Hyunjin'in evinden her gece üçte ağlama, çığlık ve eşyaları kırma sesleri gelir. Tüm apartman bundan rahatsızdır fakat Felix olayın aslını merak eder. Apartmanda sürekli duyduğu dedikodulara göre bu çoc...