Bölüm -10

4.1K 468 382
                                    

Felix eve girdi ve şöyle bir etrafına bakındı. Sanırım yerdeki çöplerden başlayabilirdi.

"Çöp poşeti nerede?"

"Mutfak girişteki en alt çekmece."

Felix başını salladı ve mutfağa girip Hyunjin'in dediği yere baktı. Evet, işte buradaydı.

Çöp poşetini aldı ve geri içeriye döndü.

"Çöplerden başlıyoruz. Sende bir çöp poşeti al ve başla."

Hyunjin sadece başını salladı ve kendisine bir çöp poşeti aldı.

Felix ilk önce yerdeki içki şişelerini poşete koydu. Sonra bitmiş sigara çöplerini. İkisi birlikte oturma odasındaki çöpleri bitirmişlerdi.

"Eletrik süpürgen var mı?"

"Kilerde olacaktı."

"O kadar pasaklısın ki elektrik süpürgesini kilere kaldırmışsın."

İkisi birlikte gülüştüler ve Hyunjin kilere gidip süpürgeyi alıp geldi.

"Sen de boş durmayacaksın  herhalde. Kalk ve diğer odalardaki çöpleri topla!"

Hyunjin birşey demeden göz devirdi ve bir çöp poşeti alıp odadan çıktı.

⭐️

Hyunjin ve Felix aynı anda soluk soluğa kendilerini koltuğa bıraktılar.

Bir süre soluklandıktan sonra ikisi de kafalarını kaldırıp birbirlerine baktılar ve göz göze gelince gülmeye başladılar.

2 saatlik zorlu survivor parkurunun ardından sonunda temizliği bitirebilmişlerdi.

Hyunjin camları silen Felix'e camdan düşme tehlikesi yaşatmış, Felix Hyunjin'in süpürgesini bozmuş ve ikisi de ter içinde kalmış olsa da ev pırıl pırıldı.

Hyunjin şöyle bir etrafına baktı.

"Evimi en son ilk taşındığımda temiz görmüştüm."

"İğrenç yaratık! Evini bir kez bile temizlemedin mi?"

Hyunjin omuz silkti.

Bir süre birbirlerine baktılar. Felix koltukta hafifçe Hyunjin'e doğru kaydı.

Hyunjin elini Felix'in eline doğru uzattı ve eline dokundu.

Bir süre birbirlerinin nefes seslerini dinlediler. Sonra Felix bir anda öne eğilip Hyunjin'in dudaklarına kapandı.

Hyunjin Felix'in elini tuttu ve öpüşüne karşılık vermeye başladı.

Felix dilini Hyunjin'in dudaklarında gezdirdi. Hyunjin derin bir nefes aldı ve kendini iyice Felix'e bastırdı.

Felix elini Hyunjin'in tişörtünün içine soktu ve kaslarını okşadı.

Fakat Felix'in çalan telefonu ikisinin bu tutku dolu öpüşmesini böldü.

İkisi bir anda geriye çekildiler. Felix öksürdü ve telefonu eline aldı.

"Efendim anne?"

"Dışarıdayım anne, geliyorum şimdi."

"Tamam kapat hadi, öptüm görüşürüz."

Felix koltuktan kalktı.

"Benim gitmem gerekiyor. Annem eve gelmiş, beni bekliyor."

Huyunjin başını salladı ve Felix'i kapıdan geçirmek için kapının önüne geldi.

"Görüşür müyüz?"

Felix gülümsedi.

"Görüşürüz."

Komşu | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin