Bölüm -7

4.2K 460 227
                                    

Felix neredeyse koşarak eve çıktı ve hızla eve girip kapıyı arkasından kapattı. Az önce ne olmuştu öyle?

Felix'in eli istemsizce dudaklarına gitti. Onun dudakları... çok yumuşaktı.

Ama hayır, aşkından gözü kör olsa bile Hyunjin ile birlikte olamazdı.

Bir kez daha bir erkekle birlikte olamazdı.

Çünkü okulunda zorbalık görme sebebi zaten eşcinsel olmasıydı ve bunu bir kez daha kaldıramazdı.

Sırf bir erkeğin elini tuttuğu için okulda yediği dayağı hatırlayınca gözleri doldu fakat ağlamayacaktı. Artık o sürtükler yoktu, artık bu yüzden ağlamasına gerek yoktu.

Ne olursa olsun ona her gün yiyecek götürmeye devam edecekti.

Odasına geçti ve yatağa uzandı. Spotify listesinden karıştıra basıp bir şarkı açtı.

Şansına gelen şarkı "I Kissed A Boy" oldu.

Bu şarkı Felix'i az önce düşündüklerine rağmen gülümsetmişti. Şarkının sözlerine kısık sesle eşlik etmeye başladı.

"I kissed a boy and i liked it
The taste of those cherry chapstick
I kissed boy just to try it
I hope my girlfriend don't mind it
İt felt so wrong
İt felt so right
Don't mean i'm in love tonight
I kissed a boy and i liked it
I liked it"

Felix istemsizce gülümsediğini fark etti ve tekrar dudaklarına dokundu. Keşke geri çekilmeseydi.

Sonra okulda bu yüzden yaşadığı zorbalığı tekrar hatırlayınca yine gözleri doldu.

"Özür dilerim Hyunjin" diye fısıldadı. Onunla yaşayamayacakları için ondan özür diliyordu.

Gördüğü zorbalık çok ağırdı. Bunu tekrar yaşayamazdı. Yine olmazdı.

Aklına Hyunjin'in evinin pisliği ve elinin yaralı hali geldi. Yerlerde içki şişeleri, sigara izmaritleri, küller ve koltuk ile halıda yanık izleri vardı. İçerisi buram buram içki ve sigara kokuyordu. İçeride sigara içiyordu.

Elini çok kötü kanatmıştı. O aynaya yumruk atmıştı muhtemelen. Bu çocuk neden kendine bunu yapıyordu? Bu kadar ne yaşamış olabilirdi?

"Seni iyileştireceğim Hyunjin." Dedi Felix tavana doğru bakarak.

Belkide onu iyileştirmek için kendi korkularının üstüne gitmeliydi. Ne yaşadı bilmiyordu ama ondan çok daha kötüsünü yaşadığı belliydi. Onun iyileşmeye ihtiyacı vardı.

O gün Felix kendine bu sözü verdi. Ne olursa olsun Hyunjin'i iyileştirecek ve onun hayat hikayesini öğrenecekti.

Komşu | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin