Hyunjin kıkırdadı.
"Sertimdir."
Felix yutkundu ve bakışları yavaşça aşağı indi. Hangi sertlikten bahsediyordu?
"O sertlikten mi bahsediyorsun?"
Hyunjin sırıttı ve Felix'in dudaklarına doğru fısıldadı;
"O sertlikten bahsediyorum."
Tekrar dudaklarını birleştirdiler.
Hyunjin Felix'in dudağının kanayan yerini yaladı. Kanın tuzlu demirimsi tadı ağzının içini doldurdu.
Felix ise az öncenin intikamını almak ister gibi Hyunjin'in dudaklarını öpmüyor resmen ısırıyordu.
Hyunjin Felix'in dudaklarına doğru kıkırdadı ve dudaklarını iyice Felix'in dudaklarına bastırdı.
Hyunjin Felix'in dudağında yara olan yere dişini geçirdi. Felix inledi ve elini Hyunjin'in tişörtünden içeri sokup sırtını okşamaya başladı.
Felix Hyunjin'in alt dudağını sertçe dişlerinin arasına aldı. Hyunjin acılı fakat tutkulu bir şekilde inledi. İkisinin de ağzını tekrar kan tadı doldurmuştu.
İkisinin de dudağı kanıyordu artık.
Hyunjin elini eşofmanının ipine getirdi. Bir yandan Felix'i tutkuyla öpüyor bir yandan da eşofmanının ipini çözmeye çalışıyordu.
Anın heyecanı ve tutkusuyla elleri birbirine dolandı ve eşofmanını açamadı. Hırsla ipi tuttu ve sertçe çekerek kopardı.
Eşofmanı çıkarma işini Felix üstlendi. İki eliyle Hyunjin'in eşofmanını tuttu ve kışkırtıcı bir şekilde elini bacağına sürterek eşofmanı çıkardı.
Hyunjin hafifçe dudaklarını ayırdı ve tişörtünü bir çırpıda çıkardı.
Tekrar hızlıca Felix'in dudaklarına yapıştı. Bu sefer eli Felix'in eşofmanı ile uğraşıyordu.
Felix ona zorluk çıkarmadan eşofmanını çıkardı ve bir köşeye fırlattı. Hyunjin Felix'in tişörtünü kavradı ve yırtıp odada rastgele fırlattı.
Hyunjin öpücüklerini Felix'in dudaklarından ayırdı ve aşağı doğru hareket etmeye başladı.
Çenesini hızlıca es geçti. Boynunda durdu.
Felix'in boynuna dişlerini sertçe geçirdi ve emmeye başladı. Felix inledi ve sertçe çarşafı kavradı.
"Siktir sana dayanamıyorum."
Hyunjin başını hafifçe kaldırdı ve yatakta aşağı inip dudaklarını Felix'in kasıklarına bastırdı.
Felix Hyunjin'in ismini inledi ve çarşafı daha sıkı tutup kendini yatakta hafifçe kaldırdı. Hyunjin ona değen Felix'in penisini hissedebiliyordu ve bu onu deli ediyordu.
Dişleriyle Felix'in bokserını yakaladı ve dilini Felix'e sürterek boksırı yavaşça aşağı indirmeye başladı.
Felix'in nefes sesleri artık çok net şekilde duyulabiliyordu.
Hyunjin bokserı tamamen indirdi ve kendi boksırını da hızlıca çıkarıp bir köşeye fırlattı.
Hyunjin eliyle Felix'in penisini kavradı. Bu hareketiyle tamamen kalkması hoşuna gitmişti.
Yavaşça ileri geri okşamaya başladı. Felix haz dolu bir çığlık attı ve dişlerini sıktı.
Hyunjin daha hızlı davranmaya başladı. O hızlandıkça Felix'in nefes sesleri sıklaşıyor, inlemeleri artıyordu.
Hyunjin eğildi ve sertçe Felix'in penisini öptü.
Felix kasıldı ve yatakta kendini kaldırdı.
Hyunjin Felix'in penisini dilinde hissedince yüksek sesle küfretti.
Dilini yavaşça Felix'in penisinde kaydırmaya başladı.
Felix farkında olmadan Hyunjin'in kafasını daha da kendine bastırdı.
Hyunjin yatakta oturur pozisyona geldi. Felix de ne yaptığını anlamak için oturdu.
Hyunjin hiç konuşmadan Felix'i sırtı ona dönük olacak şekilde oturttu ve onun arkasına geçti.
Hyunjin yatakta kendini kaldırdı ve penisi ile Felix'e arkadan girdi. (Yazardan not: Bu nasıl bir tanım amk 😭😭. Kisaca gotune girdi iste cok sey etmeyin.)
Felix "Hyunjin!" Diye çığlık attı.
Hyunjin iyice Felix'in içine yerleşti ve yavaş yavaş çıkmaya başladı.
Felix tekrar çığlık attı.
Hyunjin ise bu hareketini hızlandırdı.
İkisi birbirine uyumlu bir şekilde inliyor ve hareket ediyorlardı. Farklı vücutlarda tek beden gibilerdi.
Hyunjin Felix her inlediğinde hızını arttırıyordu. İkisi de aynı anda hazzın doruk noktasına ulaştılar. Ve ikisi de aynı anda o en yüksek noktadan düştüler.
İkisi de aynı anda nefes nefese yatağa yığıldı. Hyunjin sırt üstü bir şekilde yatağa düştü. Felix de onun üstüne düştü.
Bir süre hiç konuşmadan sadece soluklandılar. Sonra Felix Hyunjin'in üstünden kalktı ve onu kolundan tutarak yatağa çekiştirdi.
İkisi birlikte yan yana yatağa uzandılar. Hiçbir şey konuşmuyorlardı.
Hyunjin Felix'e sıkıca sarıldı. Bir süre sonra uyuyakaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu | HYUNLIX
FanfictionHyunjin ve Felix birbirlerinin alt komşusudur. Hyunjin'in evinden her gece üçte ağlama, çığlık ve eşyaları kırma sesleri gelir. Tüm apartman bundan rahatsızdır fakat Felix olayın aslını merak eder. Apartmanda sürekli duyduğu dedikodulara göre bu çoc...