Bölüm -2

4.7K 500 301
                                    

Felix brownieyi fırına verdi. Annesi mutfak tezgahında oturmuş gülümseyerek ona bakıyordu. Ayağa kalktı ve yanına gelip Felix'i saçlarından öptü.

"İnsanlara yardım etmek istemen çok güzel Felix. Yetiştirdiğim çocukla gurur duyuyorum. Hem belki arkadaş bile olursunuz, kim bilir?"

Felix omuz silkti.

"Evet, belki arkadaş oluruz. Hem benimde arkadaşım yoktu, iyi olur."

Felix'in annesi gülümsedi ve mutfaktan çıktı.

Felix bir süre mutfakta oturup telefonuyla ilgilendi. Fırından gelen ve brownienin piştiğini gösteren "dıt" sesiyle telefonu tezgaha bıraktı ve fırının başına geçti.

Felix dikkatlice fırının kapağını açtı ve brownieyi dışarı çıkardı. Leziz gözüküyordu.

Bir bıçak aldı ve iki dilim kesip tabağa koydu. Artık bunu üst komşularına verebilirdi.

Felix kapıdan "Anne ben çıkıyorum" diyerek haber verdi.

Annesi yatak odasının kapısından kafasını uzattı.

"Tamam tatlım, bırak da gel hadi."

Felix dışarıya çıktı ve sarı crocs terliklerini giyip merdivenle üst kata çıkmaya başladı.

Felix üst komşularının kapısının önünde durdu. Nedenini bilmediği bir şekilde gerilmişti.

Derin bir nefes aldı ve zile bastı.

Bir süre hiç ses gelmedi, ardından kapıya yaklaşan ayak seslerini duydu.

Kapı açıldı.

Üst komşuları Hyunjin kapının önünde durmuştu. Bu çocuk dışarıdan bakıldığı zaman gayet normal gözüküyordu, hatta yakışıklı olduğunu bile düşünmüştü.

"Merhaba." Dedi Felix güler bir yüzle.

Hyunjin şüpheyle karşısındaki çocuğa baktı.

"Kime bakmıştınız?"

"Annem brownie yaptı ve apartmana dağıtmamı istedi. Bunu size getirdim."

Hayır aslında apartmana dağıtmayacaktı. Sadece Hyunjin'e verecekti.

Hyunjin başını salladı.

"Annenin ismi ne? Yani tanıyor muyum?"

"Annemin ismi min-ji."

"Hayır tanımıyorum. Peki annen beni tanıyor mu?"

"Yani seni apartmanda genel olarak herkes tanır."

"Anladım. Senin ismin ne?"

"Ben Felix."

"Felix. Güzelmiş. Tanışığıma memnun oldum."

Hyunjin Felix'in elinden tabağı aldı.

"Annene teşekkürlerimi ilet."

"Peki iletirim, sonra görüşürüz."

"Hoşçakal."

Hyunjin kapıyı kapattı ve Felix'de alt kata inmeye başladı.

Anahtarıyla kapıyı açtı ve içeri girdi. Hyunjin beklediğinden... daha dost canlısıydı. Tam olarak ne beklediğini bile bilmiyordu ama tahmin ettiğinden çok daha fazla yakışıklıydı. Epey yakışıklıydı. Fazlasıyla normal görünüyordu. Hiç deliye benzemiyordu.

Felix yüzünde bir gülümseme oluştuğunu fark etti. Bir an bunu garipsese de birine yardımcı olmanın verdiği mutluluk olduğunu düşündü ve aldırmadı.

Mutfağa geçti ve bir tabak brownie de kendine koydu.

Komşu | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin