*09.00*
Mısır gevreğini yedikten sonra hiç uyumamıştım. Ve muhtemelen herkes öğleden sonra uyandırdı. Ama benim aşırı canım sıkılıyordu. Bavulumu açıp bir mayo aldım ve giydim. Güneşlenecektim.
Burada boş boş yatacağıma aşağıda güneşlenirken boş boş yatardım. Hem bronzlaşmış olurdum.
Mayonun üstüne bir şort geçirdim ve telefonumu alıp odadan çıktım. İlk önce mutfağa gidip soğuk bir içecek aldım ve sonra havuzun başına gittim.İçeceğimi küçük sehpaya koyup şezlonga uzandım ve gözlerimi kapadım.
*10.30*
Bir buçuk saattir burada öylece yatıyordum ve çok canım sıkılıyordu.
Şezlongdan kalktım ve uykumun geldiğini hissettim. Odama doğru ilerledim ve kapıyı açıp odama girdim. Mayoyu bile değiştirmeden yattım.
*16.00*
Kapımın ard arda tıklatılması ile uyandım.
Carla: efendim?
Sarah: hadi uyan herkes uyandı. Bir şeyler yiyeceğiz.
Carla: geliyorum.
Sarah: mayonu da giy.
Carla: tamam.Mayom zaten üstümdeydi. Sadece kalkıp iyice ayrılmak için yüzümü yıkadım. Üstüme bir şort geçirdim ve odadan çıktım. Mutfağa gittim ve herkesin orada olduğunu gördüm. Masada Sarah'nın yanına oturdum.
İsadora: günaydın tatlım.
Carla: sizede.
Dedim küçük bir şekilde gülümseyerek.Babam ve ward yine birşeyler konuşmaya başlamışlardı ve aşırı sıkıcıydı.
Sarah telefonundan bana birşeyler gösterirken telefonumu almadığım aklıma geldi. Odada olmalıydı.Sarah: sence bu güzel mi?
Dedi beyaz bir elbise göstererek.
Carla: evet. Bayıldım.Sarah: değil mi?
Çatalıma aldığım lokmayı ağzıma atarken gülümseyerek kafamı salladım Sarah'ya.Karşımda oturan Rafe'in gözlerinin üzerimde olduğunu hissedebiliyordum. Neden bunu yapıyordu? Yemek yerken cidden rahatsız ediciydi.
Sarah: hadi yüzelim.
Carla: tamam. Ama ilk önce yukarıdan telefonumu almam gerek.
Sarah: tamam seni havuzun olduğu taraftaki mutfakta bekliyorum.Carla: tamam hemen geldim.
Masadan kalkıp odama çıktım. Yatağın ve komidinin üzerine baktım ama telefonum yoktu. Havuz başında unutabileceğimi düşünüp aşağıya indim ve havuzun oradaki mutfağa gittim.Carla: siz uyurken güneşlenmiştim telefonum orada mı diye bakıcam.
Dedim bardaklara soğuk birşeyler dolduran Sarah'ya.
Sarah: tamam.Havuzun başına gittiğimde rafe'i gördüm. Arkası dönüktü. Uzandığım şezlonga baktım ama telefonum yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're No Good For Me || Rafe Cameron
Fanfictionsinir bozucu yazım yanlışları olabilir. 𝑶𝒇𝒌𝒆 𝒔𝒐𝒓𝒖𝒏𝒍𝒂𝒓𝒊 𝒐𝒍𝒂𝒏 𝒓𝒂𝒇𝒆 𝒄𝒂𝒎𝒆𝒓𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒌𝒔𝒖𝒍𝒍𝒂𝒓𝒍𝒂 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒍𝒂𝒏 𝒗𝒆 𝒌𝒖𝒄𝒖𝒌𝒍𝒖𝒈𝒖𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒓𝒊 𝒕𝒂𝒏𝒊𝒅𝒊𝒈𝒊, 𝒂𝒎𝒂 𝒐𝒏𝒅𝒂𝒏 𝒄𝒐𝒌𝒕𝒂 𝒉𝒂𝒛 𝒆𝒕𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈�...