Annem ve babam arayıp duruyordu. En sonunda telefonu kapatmıştım. Bu seferde rafe'i arıyolardı. Ward bile arayıp beni soruyordu.
Carla: eve gitmek istemiyorum.
Rafe: biliyorum. Sorun yok.
Rafe'in telefonu tekrar çaldı. Yine ward'duRafe telefonu açtı.
Rafe: carla benim yanımda baba. Aramayın artık.Dedi ve bir kaç saniye ward'u dinledi. Ben ne dediğini duyamıyordum.
Rafe: carla olmak istediği yerde ve güvende. Ailesine de böyle söylersin.Dedi ve telefonu kapattı.
Carla: kurabiye yapalım mı?
Rafe: kurabiye mi?
Dedi gülümseyerek.Carla: evet. Kafamız dağılır.
Rafe: ne istersen yapalım bitanem.
Dedi ve yanağımı öptü.
Gülümseyip ona sarıldım.Carla: teşekkür ederim.
Rafe: teşekkür etme artık carla. Ben senin sevgilinim. İstediğin şeyleri yapmayacaksam senin yanında olmayacaksam niye sevgilin olayım?Yanağını öptüm.
Carla: malzeme sipariş etmemiz gerek.
Dediğimde rafe telefonunu çıkardı ve uygulamaya girdi.Rafe: ne lazım şimdi?
Tüm malzemeleri ona söyledim ve o da sipariş verdi. 15 dakika sonda malzemeler gelmişti. Mutfağa gittik ve ellerimizi yıkadık.Tezgah benim boyuma göre çok yüksekteydi yani hamuru katıştırmam zor olacak diye düşünürken rafe küçük bir tabure getirdi.
Carla: sen bana cüce mi demeye çalışıyorsun?
Dedim sinirli gibi.Rafe: evet.
Dedi gülerek.Carla: ben kısa değilim sen evi kendi boyuna göre yaptırmışsın.
(Pick me değil arkadaşlar benim de bu tarz sorunlarım oluyor😡😡 (152😭))
Tereyağı ve şekeri kaba doldurdum.
Carla: mikser verir misin?
Rafe: ben yapıcam.
Carla: peki yap.Rafe yanıma geldi. Kabı önüne çekip mikserle karıştırmaya başladı.
Carla: tamam yeterli.
Dediğimde mikseri kapatıp bir kenara koydu.Rafe: şimdi ne lazım?
Carla: yumurta süt nişasta kabartma tozu ve vanilya.
Rafe: yumurta kaç tane
Carla: 1 tane.Rafe söylediklerimi getirdi. Ben paketlileri koyarken o yumurtayı kırdı.
Carla: şimdi tekrar çırpacağız.
Rafe bu çırpma işini çok sevmişti sanırım çünkü tekrar çırpacağını duyunca sevinmişe benziyordu.Mikseri alıp tekrar kaptaki malzemeleri çırptı.
Carla: tamam şimdi un zamanı.
Rafe unu getirdi.Rafe: ne kadar koyuyoruz?
Carla: kıvamı olana kadar. Sen çok az koy ben karıştırıcam.
Rafe yavaş yavaş un eklerken ben karıştırıyordum. Ellerimin her yeri hamur olmuştu. Rafe'in unu kaba dökmesini beklerken kafama dökmüştü.Carla: rafe!
Dedim gülerek.
Rafe: çok güzel oldun.
Dedi gülerek.Elime yapışan hamurları yanaklarına sürdüm.
Carla: sende çok güzel oldun.
Dedim gülerek.Rafe eline un dolu bir bardak aldı.
Carla: tamam tamam şaka yaptım!!!
Dedim tabureden inerken.
Rafe: tamam gel hadi.
Dedi gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're No Good For Me || Rafe Cameron
Fanfictionsinir bozucu yazım yanlışları olabilir. 𝑶𝒇𝒌𝒆 𝒔𝒐𝒓𝒖𝒏𝒍𝒂𝒓𝒊 𝒐𝒍𝒂𝒏 𝒓𝒂𝒇𝒆 𝒄𝒂𝒎𝒆𝒓𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒌𝒔𝒖𝒍𝒍𝒂𝒓𝒍𝒂 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒍𝒂𝒏 𝒗𝒆 𝒌𝒖𝒄𝒖𝒌𝒍𝒖𝒈𝒖𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒓𝒊 𝒕𝒂𝒏𝒊𝒅𝒊𝒈𝒊, 𝒂𝒎𝒂 𝒐𝒏𝒅𝒂𝒏 𝒄𝒐𝒌𝒕𝒂 𝒉𝒂𝒛 𝒆𝒕𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈�...