Carla: ne!?
Rafe: bizi birazdan karakola götürecekler.
Carla: ama biz hiç birlikte olmadık ki?
Rafe: birileri öyle göstermiş olabilir. Daha neler var bilmiyorum. Sadece çocuk istismarı için seni ve beni karakola götürmeleri gerektiğini söylediklerini duydum.Rafe: şimdi odadan çıkıcam ve misafir odasına gidicem. Aynı odada görünürsek iyi olmaz.
Carla: tamam.
Dedim telaşlı bir şekilde.
Rafe sessiz bir
Şekilde odadan çıktı. Bir kaç dakika sonra polisler odamın kapısını açtı. Uyuyormuş gibi yaptım. Odama girilince de sesten uyanmış gibi davrandım.Carla: anne?!
Polis: kalk çocuk.
İsadora: tatlım biz burdayız tamam mı?
Polis adam gelip kolumdan tutunca babam öfkelendi.
Christian: dokunma kızıma!Carla: baba noluyor?
Derken beni odadan çıkardılar. Aynı zamanda da rafe'i misafir odasından kelepçeli bir şekilde götürüyorlardı.
Carla: rafe! Niye kelepçeli! Anne!!
İsadora: annecim hemen arkanızdayız. Orada olucaz merak etme tamam mı?!Christian: rose'u ara! Ward telefonu açmıyor!
Rafe'i başka beni başka polis arabasına bindirdiler ve karakola doğru yol aldık.Yanımda bir kadın vardı.
Avukat Kadın: nasılsın carla?
Cevap vermedim.Kadın: peki. Zaten orada konuşmak için oldukça çok vaktimiz olucak.
Karakola geldiğimizde hızla arabadan indim. Kaçtığımı düşündüğü için polis beni tuttu ve içeriye doğru sürükledi.
Carla: rafe!
Dedim arabadan inen rafe'e bakıp.Rafe: hiç bir şey olmayacak carla. Biz yanlış bir şey yapmadık.
Avukat kadın: göreceğiz onu.Dedi yanımda. Sonra beni sorgu odası gibi bir yere götürdüler.
Avukat: şimdi sana soracak olduğum sorulara net ve doğru cevaplar vermeni istiyorum.Carla: ne konuda?
Avukat: Rafe Cameron sana zorla sahip olmaya çalıştı mı? Ya da birlikte oldunuz mu?
Carla: ne? Zorla mı? Hayır. Öyle bir şey olmadı.Avukat: ikinizin de isteği üzerine oldu yani?
Carla: hayır. Hayır bir birlikte olmadık.
Avukat: tamam buna emin olmak için test yaptıracağız zaten.Carla: ne!? Ciddi misiniz?
Avukat: gayet ciddiyim. Peki 2. Soruma geçiyorum. Rafe Cameron sana şiddet uyguladı mı?
Dediğinde duraksadım.Carla: hayır.
Dedim. Gözlerimi kaçırmamaya dikkat ediyordum.
Avukat: peki bu video'yu bana açıklar mısın?"Telefonundan dün gece ki yaşadığımız olayın çekilmiş bir videosunu gösterdi.
arabayı hızla durdurdu. İnip kapımı açtı. Ve arka kapıyı da açtı.
Rafe: arkaya geç.
Carla: geçmiyorum.
Rafe beni arabadan indirmek için yanıma geldi. Beni hızla çekti ve inmek zorunda kaldım.Kendimi ellerinden kurtarmaya çalıştım.
Rafe: her seferinde aynı mücadeleyi veriyorsun ama elimden asla kurtulamıyorsun. Hala akıllanmadın mı? Senin gücünle benim gücüm bir mi sence?Derken beni arka koltuğa bindirdi ve kemerimi taktı.
Rafe: düzgünce otur.
Dedi. kapıyı kapatıp tekrar yerine geçti ve tekrar arabayı aynı hızda sürmeye başladı."Söylediğimiz her şey duyuluyordu.
Avukat: bana bunu açıklar mısın? Niye kavga ediyordunuz?
Carla: kemerimi takmadım ve o da arkaya geçmemi söyledi ama yapmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're No Good For Me || Rafe Cameron
Fanfictionsinir bozucu yazım yanlışları olabilir. 𝑶𝒇𝒌𝒆 𝒔𝒐𝒓𝒖𝒏𝒍𝒂𝒓𝒊 𝒐𝒍𝒂𝒏 𝒓𝒂𝒇𝒆 𝒄𝒂𝒎𝒆𝒓𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒌𝒔𝒖𝒍𝒍𝒂𝒓𝒍𝒂 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒍𝒂𝒏 𝒗𝒆 𝒌𝒖𝒄𝒖𝒌𝒍𝒖𝒈𝒖𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒓𝒊 𝒕𝒂𝒏𝒊𝒅𝒊𝒈𝒊, 𝒂𝒎𝒂 𝒐𝒏𝒅𝒂𝒏 𝒄𝒐𝒌𝒕𝒂 𝒉𝒂𝒛 𝒆𝒕𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈�...