Самуил
-Шефе,Чеченеца е тук! - дълбокият глас на Орлин отекна в кабинета ми.
-Каза ли какво иска? - попитах аз ,докато преглеждам приходите на ресторанта през последните шест месеца. Не е това,което очаквах. Нещо се случва там и трябва да разбера какво.
-Свързано е с последната пратка. - какво иска това копеле? За недоразумението изпратих оръжия,които не бяха в поръчката. Това ми костваше около пет хиляди лева.
-Кажи му да изчака във всекидневната,след малко ще дойда. - Орлин кимна и изчезна за секунда,а в същото време се появи Стоил. По изражението му разбирам,че не е доволен от появата на Чеченеца. Клиентите не идват в къщата ми. Имаме договор ,в която клауза изрично упоменавам,че сделките се сключват само по телефона. Може и да плащам на няколко корумпирани ченгета,но винаги ще има някой,който да ме следи.
-Остави го на мен. - казвам на Стоил за да се кротне. Благой Венелинов ,шефа на охранителната фирма,откъдето ги наех,беше прав,тези момчета ще бъдат лоялни и ще изпълняват всичко ,което им се каже. Засега нямам проблеми с тях. От две години работят за мен и непоколебимостта им е една от чертите,които търсих за да позволя да влязат в живота ми. Не кой да е давам възможността да се добере до моята личност. Предпочитам да съм сам,да действам сам,отколкото да съм заобиколен от хора,които само ще ми пречат. Преди да излезе прякора "Аркус" ,в София и околността ме знаеха като "Единакът".
-Да знаеш,че щом е тук ще иска нещо. - тъмните очи на Стоил се присвиха към коридора.
-Нека да разберем какво е то. - закопчавам копчето на сакото си и излизам от кабинета,чувайки Орлин да му казва,че няма право да се качва на втория етаж. - Много сте нетърпелив,Господин Соколов! - слизам по стъпалата и виждам Орлин да е блокирал входа към стълбите.
-Защо ми изпращаш оръжия,които не съм искал? - изскърцах със зъби от начина,по който зададе въпроса си.
-Подписал си договор ,защо не го спазваш? - гъстите му черни вежди се повдигнаха от почуда.
-Тука не става въпрос за договора.
-Напротив…- скастрих го аз. - …всичко се върти около договора. Когато аз го спазвам,очаквам и ти да правиш същото. - Чеченеца направи една крачка напред,но Орлин го бутна за да стои далеч от мен. - Ще се бием ли? - дългата му коса,прибрана на опашка се разлюля ,когато реши да седне на дивана ми без позволение. Стоил се ядоса и го изправи без да му даде обяснение защо. Той винаги така действа,затова повечето не го разбират.
YOU ARE READING
Шифърът на Аркус 🔞
RomanceПРОЧЕТЕТЕ ИСТОРИЯТА В УЕБ СТРАНИЦАТА: https://www.el3nka90.com/ В мафиотските среди живота ти виси на косъм. Красивата Елена не подозира в какво се е забъркала,докато баща ѝ по принуда я намесва и това ще доведе до промяна в бъдещите ѝ планове. Тя...