Четиринадесета глава

695 81 48
                                    

Самуил

-Хванахте ли я? - попитах Стоил и Орлин, стоящи до вратата и чакат да приключа с почистването на "Аркуса.

-Да,в скривалището е. - кимам с глава,доволен ,че са изпълнили задачата,която възложих. Не го правя често,не ми харесва някой друг да върши работата ми,но сега предпочетох да остана с Елена. Напоследък не ми харесва това,което виждам. Последните два текста в дневника ѝ ,говори за смърт,която не желае,но се налага. 

-Доведи ми Елена. - вдигам поглед към Орлин. Той тръгна към стаята ѝ,а през това време прибирам пистолета и обличам сакото. Преди да изляза от кабинета,Елена се появи на прага в светло син гащеризон прилепнал по перфектните ѝ извивки. - Не ми харесва това.- гърдите ѝ са прекрасни,но тази празнота между тях не е добре за нервите ми. 

-Беше в гардероба. Не съм я купувала аз. - 

-Внимавай с тона! -Орлин и Стоил вървят към стълбището,а аз я притиснах към стената и дръпнах тънкия плат за да захапя зърното ѝ. Елена изпъшка и повдигна крака си за да го хвана и да плъзна ръката си по бедрото ѝ, спирайки се на хубавото ѝ дупе. Преди няколко дена ѝ го взех и ми се иска пак да го видя толкова разширен. - Не знам какво да те правя. - с нежелание се отдръпвам и грубо прокарвам ръката си през косата. С всеки изминал ден усещам как стремглаво влиза под кожата ми и точно от това се опасявах,когато ѝ взех девствеността. Не трябваше да се поддавам на изкушението,сега замислям как да се отърва от нея. - Върви ,Елена! - объркания ѝ поглед още повече ме кара да обмисля действията си. 

-Какво ти става? - слизам по стъпалата колкото се може по-бързо за да се отдалеча. Тя е като магнит.

-Не задавай тъпи въпроси. - изсъсках аз,излизайки от къщата. Стоил е отворил вратата на черния джип "Kia Sportage" с напълно затъмнени стъкла, купувайки го наскоро за да го заменя с лимузината. Не ми се искаше да го правя,тя също остана от брат ми,но ми трябва нещо по-бързо и по-защитено. Джипа е брониран и реших да го купя заради Елена. Още една причина да искам да спра това,което се случва с мен. - Ако не си оправиш деколтето ,ще те накарам да се качиш и да се преоблечеш. 

-Самуиле,гърдите ми не се виждат. - сто пъти я предупредих да не се обръща към мен с име. Знае и пак го прави.

-Виждам зърната ти. - свивам ръката си в юмрук и извръщам поглед от съблазнителното същество до мен. 

Шифърът на Аркус 🔞Where stories live. Discover now