KEYİFLİ OKUMALAR
ŞARKIYI İNANÇA ARMAĞAN EDELİM Mİ 🤭🤭 ( YANANI GÖRÜR ALLAH )
Mertle beraber otoparka kadar yavaş yavaş ilerledik, ne kadar keyifli bir öğle yemeği yiyorduk İnanç gelip tüm keyifimizin içine edene kadardı.
-Sen burada bekle Mert yukarıdan çanta mı alıp geliyorum bir hastahaneye gidelim hemen
-Gerek yok İpek kanaması durdu sanırım.
- Ne demek gerek yok kırdı burnunu manyak ,bak söz veriyorum estetik masrafını ben ödeyeceğim.
-Sanki bende para yok ben senden zenginim kızım
-Paran yok demedik manyak mısın durmuş burada neyi tartışıyoruz.
-Neyse hem sıfırdan bir burnum olacak hem de ömür boyu başına kalkacağım güzelim burnumu sevgilin kırdı diye.
Harbi manyaktı bu çocuk burnu kırılmış hala işin geyiğini yapıyor, biliyorum az çok ben kendimi sorumlu hissetmeyeyim diye böyle yapıyor ama ne yaparsa yapsın benim sebep olduğum gerçeğini değiştiremez.
Hızlı hızlı ofise çıkıp çanta mı toparlayıp çıkarken Burçin de telaşına bir anlam vermeye çalışıyordu.
-İpek öğle yemeğinde göremedim seni şimde de bir telaş noluyor Allah aşkına?
-Mert beni bekliyor acil hastahaneye gitmem gerekiyor sonra anlatırım zamanım yok.
-Ya ne hastahanesi dur bende geliyorum. Sende bir şey yok gibi Mert Bey nerede? Ona mı bir şey oldu ? Hangi ara oldu iyi mi bari ya bir cevap versene korkuyorum bak .
-Ya kızım susmuyorsun ki geliyorsan yolda anlatırım .
-Tabi ki geliyorum bekle çanta mı alayım.
Burçinle beraber otoparka indik Merti öyle görünce önce bi çığlık attı sonra hemen koluna girip arka koltuğa oturttu.
Neyse ki trafik sakindi ve hastahane buraya çok uzak sayılmazdı.Yirmi dakika sonra acilden giriş yapmıştık Merti travma odasına aldılar. Bizde mecburen yarı endişeli yarı meraklı doktorun çıkıp bir şey söylemesini bekliyorduk.
Ne kadar süredir bekliyorduk bilmiyorum ama bekledikçe daha çok geriliyordum. Burçin de çıt çıt tırnaklarını yiyordu bana da soramıyordu.
Tam tamına 3 saat bekledik. Doktor çıkınca hemen Burçinle beraber ayaklandık.
-Doktor bey Mertin durumu nasıl?
-Merak etmeyin çok ciddi bir kırık değil sadece kemiğin kaymasına bağlı şekil bozukluğu ve şiddetine bağlı olarak çatlamalar mevcuttu. Lokal anesteziyle yeniden düzelttik. Tamponlarını birkaç gün sonra çıkartabiliriz ancak. Eşiniz burnunu yeni bir darbeden korursa iyi olur dilerseniz ağrısı biraz dinince çıkış yapabilirsiniz.
-Eşim değil arkadaşım benim yüzümden oldu da...
-Affedersiniz telaşlı görünce öyle sandım dediğim gibi bir kaç gün sonra daha iyi durumda olur toparlanır arkadaşınız geçmiş olsun.
-Sağolun teşekkürler
- Rica ederim . İyi günler
Hemen Mertin yanına doğru hareketlendik neyse ki yanına girince rahatladık daha iyi görünüyordu zaten sarılıydı .
-Mert nasılsın ben gerçekten çok özür dilerim hepsi benim yüzümden oldu.
-Özür dilemeni gerektirecek bir şey yok bende biraz kışkırtmış olarabilirim İnanç Beyefendiyi diye söylenerek göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURDAN KAÇARKEN
General FictionİNANÇ KOZANOĞLU : KOZANOĞLU AİLESİNİN TEK VARİSİ DAHA DOĞRUSU KENDİSİ ÖYLE SANIYOR. BAŞARILI BİR İŞ ADAMI ,PEŞİNDEKİ ONLARCA KADIN ONUN PEŞİNDE PARA AVCISI,İNANÇ TEK GECELİK BİRLİKTELİKLERİN ADAMI TEK BİR KADINA BAĞLANMAK ONA GÖRE DEĞİL..... İPEK HA...