Bölüm 4 ( KÖŞE KAPMACA )

13 3 0
                                    

Merhabalar sevgili okurlarım ; yine Binbir emekle yazdığım bölümle karşınızdayım. Her hangi bir bölüm günü belirlemediğim için haftada bir kez her hangi bir günde yayınlıyorum. Düşüncelerinizi çok merak ediyorum. Okuyor musunuz ? Beğeniyor musunuz ? Kısacıkta olsa düşüncelerinizi yorumlarsanız çok memnun olurum  :) 

KEYİFLİ Okumalar :) :) :) 

MultiMEDYA : durunun umut'a kaçamak bakışı

İpek sabah odasına dolan güneşin rahatsız edici etkisiyle güçlüklü gözlerini araladı. Başını yataktan kaldırmaya bile mecali yoktu. Kendi kendine gece o kadar içtiği için küfretti. Sakin sakin kutlama da yapılabilirdi demi ,akılsızlığının cezasını bu defa ayakları değil başı çekiyordu. Zorlayarak da olsa kendini odasındaki banyoya attı soğuk bir duş iyi gelirdi. Yarım saatlik bir duşun ardından mutfağa inip çay suyunu koydu ve kahvaltılık malzemeleri özenle masaya yerleştirdi. Canının değişik bir şeyler çektiğini fark etti. Dolabı açıp şöyle bir göz gezdirdi. Sütü ve yumurtayı görünce aklına krep yapmak geldi, kalan malzemeleri de çıkartıp plastik malzemelerin olduğu dolaptan derin bir kap aldı.Sütü,unu,şekeri,yumurtayı biraz da yağı iyice karıştırdı. Geniş bir tava alıp kolayca çevrilmesi için   birazcık yağladı ve yavaş yavaş krepleri pişirdi ,çayı da demleyince Duruyu uyandırmak için odasına gitti kapıyı çaldı ses vermeyince belki oda uyanamamıştır diye girdi. Odaya girince Duruyu göremedi ve düzgün bir yatak beklemiyordu sanki hiç yatılmamış gibiydi komodinin üzerine belki bir not bulurum falan diye baktı göremeyince belki erkenden çıkmıştır diye düşünüp Umut'u uyandırmak için odadan çıktı. Kapısını çaldı ses vermeyince yavaşça girdi ve keşke girmez olaydım diye geçirdi içinden Umutla Duruyu o şekilde görünce birkaç defa yanılıyorumdur diye gözünü kırpıp açtı. Hayır işte maalesef ki doğru görüyordu, "sen naptın be Duru ?dedi." Tabi ki onları uyandıramazdı bu şekilde yüz yüze gelmek istemiyordu. Ama bu durumun açıklamasını da Duruya soracaktı.Sessizce odadan çıktı onlar uyanana kadar kendisini toparlaması gerekiyordu banyoya geçip elini yüzüne yıkadı rengi kaçmıştı . 

Aradan geçen bir saat sonunda Umut uyandı üzerinde yatan güzel Durusuna baktı ona sahip olmayı çok istemişti ama sadece kendisini düşünerek de hareket edemezdi. O isteyene kadar onu incitmeyecekti. Umut bu özel yakınlaşmalarından dolayı Duruyu kendince sevgilisi ilan etmişti. Duruyu üzerinden nazikçe çevirip altına aldı ve dudaklarına uzun bir öpücük kondurdu. Duru üzerinde ki baskıyla gözleri açtı başı fena derecede ağrıyordu yüzünü buruşturdu. " Duru iyi misin bir şey mi oldu ? " - Hayır sadece başım ağrıyor geceki durumları ve şuan ki pozisyonları aklına gelince yanakları kızardı hemen kendisini toparlamak için boğazını temizledi ve "Üzerimden kalkar mısın duşa girmem lazım hafifler belki şu ağrı dedi. " Umut Durunun neden soğuk bir şekilde tepki verdiğini bilmese de utanmış olabileceğini düşünerekden kalktı. İkisi de hızla duşlarını alıp çıktı. Duru bekleme gereği görmeden hızla aşağıya indi zaten nasıl davranması gerektiğine bir türlü karar veremiyordu. Umutlanmamak için sarhoşluğunun arkasına sığınmayı tercih etmek en iyisiydi.Aşağıya indiğinde mutfaktan sesler geldiğini duyup direk oraya yöneldi karşısında enfes bir sofra ve bir adet suratsız arkadaşı vardı nolduğunu merak ediyordu ama sonra içkiye bağlayıp es geçti. Saçları da ıslak olduğuna göre o da duş almıştı. 

Günaydın canım çok erken kalktın sanırım ve bu enfes sofrayı neye borçluyuz ? konuştuğu yerde ağzına bir tane salatalık attı.Midesi kazınıyordu zaten bu sofra bulunmuş gibi geldi.Sandalyesini çekip oturdu. 

-Evet erken kalktım ve hazırlamak istedim. Yok yok bu kızda bir şeyler vardı bu şekilde dondurucu gibi cevap verdiğine göre; "İpekcim senin neyin var kuzucum ?

YAĞMURDAN KAÇARKENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin