KEYİFLİ OKUMALAR :) HATALARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN :) :)
İnancın odasının önüne gelince yüzüne olabildiği kadar içten bir gülümseme yerleştirdi İpek, kapıyı tıklatıp içeriden "gel" sesini duyunca girdi. Adım atıyordu ama ayakları geri geri gidiyordu, utanmadan bir de gülümsüyor muydu bu adam ? Ahh tabi gülümser orta da kazandığı bir iddia vardı değil mi ?
Bakalım el mi yaman bey yaman görüşeceğiz dedi içinden . Şuan suratına iki tane patlatıp ateşli anları hayal ettiği organını kullanılmaz hale getirmek istiyordu ama bu içini tamamen rahatlatmasına yardımcı olmazdı.
Kendi kendisiyle konuşmayı bırakıp yakışıklı olduğu kadarda vicdansız bu adama daha fazla yaklaştı, tokalaşmak için elini uzattığında İnanç yüzüne çarpık bir gülüş yerleştirip elini tokalaşırmış gibi uzatıp İpeği kendisine doğru çekip özlediği vişne tatlı dudakları kendisinkilerle birleştirdi. Elini beline atıp genç kızı kendisine daha fazla yanaştırdı.
İpek bir anda kaskatı kesildi ,kendisini kastığını İnanç fark edince dudaklarını ayırıp İpeğin yüzüne baktı ve karşılık vermemesine bir neden aradı yüzünde ?
Ama İpeğin yüzünden hiçbir kanıya varamadı. "Bir şey mi oldu ? İpek gerilen kaslarından ötürü donuk bir vaziyette beklerken İnanç sorusunun cevabını bekliyordu.
O esnada iç sesi olaya el attı. " daha bekleyecek misin yoksa adam kıllanmaya başlayacak dedi. İpek aklında ne diyebilirim ne diyebilirim diye tekrarlarken kızgın gibi davranıp durumu toparlayacağını düşündü ve kaşlarını çattı.
"N'apıyorsun İnanç ya birisi gelseydi ? Unutma ki bir çalışanım ben burada , sonra içinden oh iyi kıvırdın aferin sana kız diye kıkırdadı.
İnanç bir an başka bir şey olduğunu düşündüğünden inanılmaz rahatladığını hissetti ve yüzüne gülümsemesini geri getirdi.
-Merak etme odama kimse pat diye giremez dedi ve dudaklarını yeniden İpeğinkilerle birleştirdi. Bu sefer uzaklaşan taraf İpek oldu ve genç adamın bir şey demesine kalmadan konuşmaya başladı.
-Konuşmak için çağırdığını sanıyordum İnanç ..
-Hem konuşmak hem de kutlamak için diyelim.
İpek kaşlarını çatıp düşündü ama aklına bir şey gelmedi ne planlıyordu bu adam böyle ?
-Ne kutluyoruz benden habersiz defileyi yaptınızda haberim mi yok dedi gülümsemeye çalışarak.
-Zamanı geldiğinde onu da kutlayacağız ama bugün birlikteliğimizi kutluyoruz.
İpek tek kaşını kaldırıp öyle mi der gibi baktı ve içinden avucunu yalarsın sen senin oyuncağın olmayacağım diye geçirdi.
-Kabul edeceğimi nereden biliyorsun belki reddetmek için geldim.
-Öyle olsaydı direk söyler giderdin böyle sakince oturup böyle sorular sormazdın deyince İpeğin çenesi düşmüş gibi açıldı , bir iddia için resmen tepkilerimi gözlemlemiş adi herif dedi . Zamanı geldiğinde tüm bunları yüzüne de söyleyebileceğinin rahatlığıyla ....
İpek gülümseyip "çok ukalasın deyince İnanç yüzünü eğip tam tadını almak için birleştirdi dudaklarını ,İpek bu seferde uzaklaşırsa İnancı şüphelendirebileceğinin bilinciyle dudaklarını aralayarak karşılık vermeye başladı. Genç adam iki elini beline sararak koltuklara doğru yöneldi. Kendisi oturup İpeği de kucağına çekip dudaklarını ayırmadan öpüşmelerine devam ettiler , nefessiz kalıp ayrıldıklarında alınlarını birbirine dayayıp soluklandılar İnanç İpeğin boynuna yönelip oraya da yakıcı öpücüklerinden bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURDAN KAÇARKEN
Ficción GeneralİNANÇ KOZANOĞLU : KOZANOĞLU AİLESİNİN TEK VARİSİ DAHA DOĞRUSU KENDİSİ ÖYLE SANIYOR. BAŞARILI BİR İŞ ADAMI ,PEŞİNDEKİ ONLARCA KADIN ONUN PEŞİNDE PARA AVCISI,İNANÇ TEK GECELİK BİRLİKTELİKLERİN ADAMI TEK BİR KADINA BAĞLANMAK ONA GÖRE DEĞİL..... İPEK HA...