Medya: Çiğdem KARA
Gözlerimi tekrar yaşamak istemediğim bi hayata açmıştım. Yaz tatilindeydik ve hiçte güzel geçmiyordu. Okullar açıkken daha rahattım. Her gün evde bi bağırış bi çağırış. Normal bi aile olmak icin nelerimi vermezdim. Keske bu evden gidebilsem.
"Kalk artık çiğdem"
Mutfaktan annem bağırıyordu.
"Öldüm ben uyandırmayın"
Diye bağırdım. Yataktan cikmak istemiyordum. Bütün günümü evde boş boş oturarak ve dizi izleyerek geçiriyordum. Çok boktan bir hayat.
Üstüne bide sürekli telefon elimde diye azar diyordum."GELMEYI DÜŞÜNÜYOR MUSUN ARTIK!"
Bağıran babamdı.
"PATLAMAYIN LAN GELDIM"
Diye bağırdım ona. Aşağıya inip masaya oturdum. Nefret ediyordum hayatımdan.
Intihar teşebbüslerinde bulunmuştum. Delafalarca pisikologlara goturuldum sebide KIZLARDAN HOŞLANMAM. Bu sikik hayattan nefret ediyordum.
Ben Çiğdem 11. Sınıfa gidiyorum ve okuldaki kimseyle anlaşamıyorum aynı şekilde de evde ailemle anlaşamıyorum. Hayatta hic bir beklentim kalmadı öleceğim günü bekliyorum sadece.
Yaz tatilinin çabuk bitmesini umuruyorum. Okul en azından evden kaçmak icin güzel bir yer.
Her zamanki gibi kahvaltıdan sonra mahallede turlamaya çıktım. Kulaklıklarımı takmiş son ses müzik dinliyordum.
O sırada önümden nakliye kamyonu geçti. Arkda sokağımızdaki eve birileri taşınıyordu sanırım.
"Şöyle gidip yoklayım kimler taşınıyor"
Dedim içimden. Nakliye kamyonunun girdiği sokağa doğru yürümeye başladım.
Yeni taşınanlar cok tatlı bir aileye benziyordu. Sanırsam benle yaşıt bur kızlarıda vardı. O sırada o kiz beni gördü ve yanıma geldi.
"Pardon gördüğün gibi mahalleye yeni taşındık markete gitmem lazım ama nerde olduğunu bilmiyorum gösterebilir misin acaba?"
Bu tatlı kiz benden yardım mi istiyodu sokakta onca insan varken benden. NEDEN?
"Markete kadar götürüyüm istersen kaybolursun uzak biraz market" dedim kıza.
"Sana sorun olmazsa olur tabiki kaybolmak istemiyorum"
Çok tatlı bir kızdı. Açık kumral wolfcut kesim saçları vardı bana gore biraz kısaydı ama ben normalden uzundum. Adi neydi acaba?
"Işte geldik"
"Teşekkür ederim" deyip boynuma sarıldı.
"Ben sena bu arada"
Uzattığı elini sıktım.
"Bende çiğdem"
"Memnun oldum çiğdem"
"Bende sena"
Markete onunla beraber girdim. Alacağı şeyler cok fazlaydı ve hepsini taşiyamazdı. Evine kadar yardim ettim ona. Yolda iyice tanışık. Bu kızın bizim sınıfta olmasını cok isterdim en azından beni yargılamadan konuşuyordu benimle. Belki öğrenseydi daha farklı konuşurdu ama şimdilik söylemicektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Edilecek Biriyim gxg
General FictionToplumda asla yerimiz olmadı her zaman nefret edilik. Ailem bana sürekli baskı yaptı. Sürekli yanlış bişey yaptığımı söylediler. Ama bu ne doğruydu ne yanlıştı. Çoğu kişi benden nefret eder ama o benim yanımdan hiç ayrılmadı. İlk başta oyun oynucak...