oruspucocu balik sanki

1.2K 167 125
                                    

sinemadan çıkıp kang taehyunla starbucks'a oturduk.

"ne içmek istersiniz hocam?"
"bir tane caramel macchiato alayım."
"tamam o zaman siz çektiğiniz fotoğrafları bana atın ben hemen geliyorum."

telefonumu masada bırakıp baristaya doğru ilerledim ama unuttuğum Bir şey vardı. bunu hissediyordum ama neyi unuttuğumu bilmiyordum. dün gece evde tek başına izlemenin travmasidir diye düşünüp kahveleri sipariş ettim.

"iki tane grande caramel macchiato lütfen, birinin üstüne beomgyu birinin üstüne mister kang yazarsanız sevinirim."

kahveleri alıp oturduğumuz masaya ilerledim.

döndüğümde kang taehyun uzun uzun telefonumun ekranına bakıyordu. HAY AMİNAKOYAYAYİM. KANG TAEHYUNUN İSMİNİ DEGİSTİRMEYİ UNUTMUSTUM.

ben geldim, dedim. taehyun hiç bozuntuya vermedi. onu kırdığımı biliyordum bu yüzden bir şeyler yapmalıydım.

"bardağın üstüne mister kang yazmışsın."

"evet, beğenmediniz mi?"

"hayır, çok beğendim. teşekkür ederim bu gün için, çok eğlendim."

"hocam ne teşekkürü, ben size teşekkür etmek için çağırdım sizi."

"olsun, seninle vakit geçirmek keyifli. çok kafa dengi bir çocuksun beomgyu, eğer senin yaşında olsaydım kesin arkadaş olurdum seninle"

"hocam şu an da arkadaş olabiliriz?"

"ben öğrencilerimin hepsiyle arkadaş gibi olmaya çalışıyorum zaten"

"hepsiyle barbie filmine gidiyor musunuz peki"

sorduğum soruyla kang taehyun donup kaldı. neden böyle bir şey dediğimi düşündüm. isim olayından sonra toparlamak yerine daha da batırıyordum.

"hadi çıkalım işlerim var, saat oldukça ilerlemiş."

"peki mister kang."

"okul dışında bana hyung diyebilirsin, arkadaşız sonuçta."

"gerçekten mi hocam"

"taehyun hyung."

"hemen sizi taehyun hyung diye kaydediyorum hocam, ay pardon taehyun hyung."

"bok cis kaka güzeldi."

"hyung ama gelmeyeceğim diyince sana çok sinirlenmiştim."

"Tanrı bilsin notunu düşük girdiğimde nasıl kaydettin beni"

"pacoz"

"senin bu açık sözlü halini o kadar seviyorum ki"

----

daha makinayim tamamen celigim

minji
yani opusmediniz ve sevgili olmadiniz oyle mi

beomgyu
hayir amk sacma salak konusma
medeni insanlar gibi film izledik ve geldik

haerin
kang taehyun icin medeni insan diyebiliriz ama sen medeniyi gec insan bile olamazsin

beomgyu
sus be terorist

yeonjun
beomgyu annem aradi antalyadan akrabalar gelmis sizdelermis beni de cagiriyo

beomgyu
sakin gelme babamin kıl kuzenleri gelmiş deniz olmayan yerde nasil yasiyosunuz diyo oruspucocu balik sanki

teacher; taegyu ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin