Witajcie, drodzy czytelnicy! Mam dla was parę informacji.
CHRONOLOGICZNA ROZPISKA KANONICZNYCH SYTUACJI
W ,,Uprowadzonej przez Idoli" nie mieliśmy zbyt dużo informacji na temat przeszłości bohaterów, a jeśli były, to były one jeno wspomniane. Dlatego postanowiłxm wymienić kanoniczne informacje i sytuacje chornologicznie.
(Pamiętajcię, że Taco i Quebo okazali się Marcinem Kowalewskim i Andrzejem Nowakiem)
1. Peter i Boris chodzą do gimnazjum (nie wiadomo, czy do tego samego) i są parą.
,,To mój były chłopak z czasów gimnazjum. Nadal uprawiamy przygodny seks (...)" - Boris, rozdział 302. Boris jest szefem gangu.
,,Nie wyrzuciliśmy Borisa ponieważ to on jest, a właściwie był, naszym szefem" - Marcin, rozdział 323. Gang Borisa ma konflikt z innym gangiem, do którego należał Marcin. Marcin nie przepadał za swymi współpracownikami, więc zdradził ich i przeszedł do gangu Borisa, przez którego wcześniej został porwany.
,,- Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że oprócz mnie porwałeś też Taco?
- Nooo tak, ale on był członkiem przeciwnego gangu. Miałem go zabić, ale okazało się, że może być dla mnie przydatny. Miał konflikt z resztą swoje gangu i sprzedał mi wiele cennych informacji, a z czasem stał się współwłaścicielem gangu." - Emilia i Andrzej, rozdział 314. Powyższe zdanie wskazuje na to, że Boris z jakiegoś powodu przestał należeć do gangu.
5. W drugim rozdziale zostaje wspomniana niewolnica. Zakładam, iż jest nią Amelia. Dlatego Amelia musiała zostać wcześniej porwana.
,,Ich niewolnica przyniosła mi do pokoju śniadanie." - Emilia, rozdział 2
,,Nie zapominaj, że jeszcze tydzień temu byłaś tutaj sprzątaczką." - Emilia, rozdział 176. Boris przejmuje lub zakłada klub.
,,Będziesz króliczkiem na dzisiejszej imprezie w moim klubie." - Boris, rozdział 67. Emilia zostaje porwana.
8. Boris z jakiegoś powodu zaczyna kręcić się wokół swego dawnego gangu i czuć się tam jak u siebie.
,,Oglądając telewizję nagle usłyszałam pukanie. Ujrzałam przystojnego faceta, po którego oczach jednak można było poznać, że jest psychiczny." - Emilia, rozdział 3
,,Nagle w moich drzwiach zjawił się Boris." - Emilia, rozdział 68. Okazuje się, że Marcin pozwolił być w siedzibie gangu Borisowi z niewiadomych przyczyn.
,,Boris, a z tego co wiem, jest tutaj dzięki Taco i jest przez niego kryty." - Emilia, rozdział 79. Gang zaatakował swą konkurencję, możliwe, że podburzany przez Borisa.
,,Nasi ludzie zaatakowali kasyno należące do konkurencyjnego gangu (...) Oni sami to wymyślili." - Marcin, rozdział 1210. Dowiadujemy się, iż Amelia chce odziedziczyć po Andrzeju jego majątek i że ma współpracownika.
,,Quebo udało mi się owinąć wokół palca szybciej niż się spodziewałam. Muszę teraz pozbyć się tej kurwy Emilii i tego jej chłoptasia, a po jakimś czasie także Quebo. W sumie to podoba mi się tutaj jeden ochroniarz, który nazywa się Boris. On jest taki przystojny! Ta willa będzie w całości nasza." - Amelia, rozdział 1811. Peter wychodzi z więzienia.
12. Paweł zostaje porwany.
13. Dowiadujemy się, że Andrzej i Marcin mają interesy z Borisem.
,,A Taco i Quebo to tolerują, gdyż jestem im przydatny." - Boris, rozdział 30
,,Ma wtyki w najwyższych władzach, dzięki czemu jeszcze nie siedzimy." - Marcin, rozdział 3014. Paweł zostaje zamordowany przez Petera.
15. Emilia, Andrzej i Marcin zostają porwani przez Borisa, Petera i Amelię z niepotwierdzonych przyczyn.
16. Główni bohaterowie uciekają od porywaczy.
17. Emilia wyzwala się spod pływu narkotyku i ucieka, by potem wpaść pod pociąg.
18. Marcin, Andrzej i Boris zostali skazani na dożywocie. Amelia skończyła w psychiatryku, a Emilia - pochowana na cmentarzu w Krakowie.
RÓŻNICE MIĘDZY ORYGINALNĄ KSIĄŻKĄ, A TYM FANFICTION
Drugą bardzo ważną sprawą jest uprzedzenie o tym, iż ta książka jest ,,A co gdyby Uprowadzona przez Idoli była poważną powieścią?". Dlatego zmieniłxm parę rzeczy:
1. Narkotyk, pod którego wpływem były Amelia i Emilia to amf*tamina. (Jako, że amf*tamina w dużych dawkach może wywoływać urojenia i halucynacje to bardzo pasowała mi do opowiadania)
2. Nikt nie mówi na Andrzeja Quebo, a na Marcina - Taco. Wyjątkiem jest Emilia, która halucynując niekiedy widzi różne osoby, w tym swych idoli.
3. Emilia i Amelia to niewolnice seksualne, dlatego żaden z porywaczy nie ma ochoty być z nimi w związku.
4. Większość scen rozgrywa się na obrzeżach Warszawy lub w jej okolicach.
5. Wygląd niektórych postaci nie został podany, dlatego musiałxm go dorobić. Podobnie z nazwiskami.
PARĘ WYJAŚNIEŃ NA TEMAT STYLU PISANIA
1. Książka będzie prowadzona z perspektywy pierwszoosobowej Borisa Pawulowa. Książka będzie w stylu jego autobiografii, dlatego będą pojawiać się jego aktualne przemyślenia względem przeszłych wydarzeń, jego domysły i opisy jeszcze dawniejszych wspomnień (flashbacki).
2. Stosuję kilka specyficznych znaków:
- °•°•° - przeskok w czasie i/lub w miejscu
- ~ - znak stosowany w wypowiedziach, znaczący przeciągnięcie słowa/zdania przez osobę mówiącą
- (18+) - znak pojawiający się po i przed smutem lub gore, gdybyście chcieli takową scenę ominąćOSTRZEŻENIA
Tak jak podałxm w opisie, mogą pojawiać się sceny gore (duża brutalność) i sceny seksu dokładnie opisane.
Ta książka to fanfik mający na celu rozwinąć wątki poboczne, dlatego w większości będzie o możliwych zdarzeniach, które nie zostały wymienione w oryginale.
NIE UWZGLĘDNIAM WYDARZEŃ Z ,,LETNIEGO OBOZU" GDYŻ UWAŻAM, ŻE TO ALTERNATYWNE UNIWERSUM
CZYTASZ
Zakamarki Umysłu Borisa Pawulowa || Uprowadzona przez Idoli
Fanfiction,,Uprowadzona przez Idoli", czyli trzeci pod względem rozpoznawalności rak na polskim wattpadzie. Opowiadający o historii Emilii - szesnastolatki porwanej na koncercie przez swych idoli, Quebo i Taco. Napisany zapewne dla żartu przez trolla. Jednak...