1.rész

22 3 0
                                    

Mikor mindenki visszatért normál állapotába Jenna vette a bátorságot megkérdezni.

-Hogy nézhettek ki ugyan úgy? -szegény Jennát már az ájuláskeringette

-Jenna kérlek nyugodj le-szólt apa-mi had pakoljunk le és utánna mindent elmagyarázok.

-Renben-mondta Jenna majd a fiú támogatásával leültek a kanapéra a lány meg a konyhába ment vízért.

Mikor felmentünk az emeletre apa odajött hozzám

-Na az a lány Elena, a testvéred Sarah

Erre a mondatra nagyot dobbant a szivem. Ő a testvérem láthatom. Siettünk a pakolással majd mi is lementünk a nappaliba ahol a többiek már vártak ránk.

-Szóval bemutatom a lányomat Sarah Gilbertet és egyben a te testvéredet Elena.

Elena rám nézett majd kissé értetlenül, de szólásra nyitotta a száját.

-Az, hogy lehet, hogy mi testvérek vagyunk?

-Úgy Elena,hogy én vagyok az apád-válaszolt John

Jenna szemei kikerekedtek, majd összeszűkültel Johnra nézve, és egy fej bólintással invitálta át a konyhába. Mikor kimentek a konyhához mi hárman ott maradtunk.

-Szóval mi testvérek vagyunk, de, hogy nézünk ki ugyan úgy?-kérdezte Elena

-Az azért van, mert mi ikrek vagyunk. De az engem is meglepett, hogy ennyire hasonlítunk egymásra, lehet azért, mert egy petéjű ikek vagyunk.

-Ez akkor is durva. Nem?-kérdezte a fiú

Ezen a mondaton muszáj voltam nem kuncogni és ahogy láttam drága testvérem se bírta ki nevetés nélkül.Majd egymásra néztünk és Elena megkérdezte, hogy nincs e kedvem az ő szobájában vele aludnom, hogy tudjunk beszélgetni és ismerkedni is. Én persze igent mondtam, mikor már késő volt elmentünk a szobankba és beszélgetni kezdtünk.
A szobában:

-Te mióta tudtad meg. hogy testvérek vagyunk?-kérdezte Elena

-Nem rég, pontosabban tegnap este tudtam meg.

Elena arca elkomorodott gondolom a tegnap esti baleset miatt. 

-Szeretnél róla beszélni?- kérdeztem meg. Ő csak fejet rázott.

-Egyenlőre nem érzem magam olyan állapotban, de te nem mesélnél a szüleinkről?

Picit elhúztem a számat, hisz semmi kedvem nem volt anyáról mesélni de ő a testvérem, megérdemli az igazságot.

-Hát apánkat szerintem ismered, hisz mondta nekem , hogy sokszor volt nállatok. Szóval róla csak annyit mondok , hogy mindig a javamat szolgálta az összes tettével, hogy jobban érezzem magam. Nagyon jó apa szerintem. Anyánkról nemtudom ugyan ezt elmondani, sajnos. Tudod ő mikor 10 éves lettem elhagyott minket, mert vámpírrá vált. -Az utolsó mondatot már ökölbe szorított kézzel mondtam, hisz rossz emlék volt, az hogy ott hagyott azért, hogy vámpír lehesen.

-Furcsa, hogy Johnt ilyen jónak írod le, én nem így ismertem meg. De te tudsz a vámpírokról?-nézett rám döbbenten, majd az én arcomra mosoly kúszott,hogy ő is tud róluk így lesz miről beszélni.

-Igen tudok róluk, de te honnan tudod, hogy léteznek?

-Tudod én év elején tudtam meg, mikor összejöttem egy vámpírral, elejinte nemtudtam,hogy ő is egy közülük,de mikor elmondta megijedtem tőle és gondolkodnom kellett ezen az egészen,mert nagyon megszerettem őt. Majd mikor töbször is megmentette az életemet újra összejöttem vele. Mielött kiakadnál nagyon kedves és megbízható, ő nem emberi vért iszik, hanem állat vért.

Mikor Elena elmondta a szerelmi életét a vámpírral elejinte megijedtem de az elmondás alapján nem az a vérszomja vámpírok közé tartozik akiket eddig gyakorlás képpen megöltem.

-Hát elejinte féltem attól mit mondasz az után, hogy összejöttem egy vámpírral, de kellemes csalódás volt, hogy nem bánt hanem megment téged a bajtól. Mi a neve?-kérdeztem

-Stefan Salvatore

-Jó neve van- itt egy picit kuncogtunk majd az én arcom komolyra vált-Elena úgy gondolom jobb ha tudod, hogy én egy vámpír vadásznak tanulok, igaz csak 15 évesen kezdtem el de már elég vámpírt megöltem, szóval mivel a testvérem vagy és egy vámpír közelében vagy szeretnék magam megbizonyosodni, hogy nem gonosz vámpír, és biztonságos. Mert most tudtam meg, hogy van egy testvérem és nem akalak elveszteni.

-Rendben, megértem az aggódást. Mivel holnap nincs suli mi lenne ha elmennénk hozzájuk? 

-Nekem rendben van. 

-Okés. Tudod mit odahívom minden barátom aki tud erről az egészről és akkor hátha tudtok barátkozni is egymással. Hívom Jeremyt is.

Miután Elena másnapra megírta minenkinek a kis találkát a Salvatore rezidenciára utánna lefeküdtünk és aludtunk.

A hasonmás ikrekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin