Sorunsuz Geçen Gün

246 13 1
                                    

"Taehyung" Jungkook'u uyutmak için yanına uzandığımda bende uyuya kalmıştım. "Yoongi uyumuşlar" Jimin dışarı çıkıp Yoongi'ye döndü "Bizde uyusak olur mu"

-Yoongi'den-

Sıkıca beline sarılıp kafamı omzuna koydum "Uyuyalım civciv" Jimin saçlarımı okşayıp benden ayrıldı ve elimi tutup kaldığımız odaya girdi "Aşkım, sırtım çok ağrıyo" Jimin yatağa yüzüstü uzandı. "Neden civciv" Yanına uzanıp elimi beline attım

"Bilmem... Gidip duş alsam iyi olur" Ayağa kalkacağı zaman bileğinden yakalayıp geri çektim "Bende gelebilir miyim yanına" onu iyice kendime bastırdım "Benimle duş mu almak istiyosun... Tembel hayvana bak sen"

"Ben tembel hayvan mıyım" Onu yatağa yatırıp üstüne çıktım "Dedesin sen" Jimin'in alaycı konuşması gülmemi sağlıyodu ama şuan gülemem çünkü onu korkutmam lazım "Komik değil mi"

Yavaşça dudaklarına eğildim "Sen teklifimi kabuk ediyo musun, benimle duş alıcak mısın" Pişkin pişkin sırıtıp kollarını boynuma doladı "Beni sen yıkarsan olur" Sırıtıp biraz daha dudaklarına doğru eğildim "Sadece bunu mu istiyosun... Başka birşey istemiyo musun" Dudağını dudağıma yerleştirdi ve beni biraz daha kendine çekip kafasını yastığa tekrar koydu

Ona karşılık vermek için alt dudağını emmeye başladığımda minik iniltileri yavaş yavaş odayı dolduruyodu. Islak bir sesle dudaklarımızı ayırdı ve ellerini yavaşça göğsüme doğru indirdi "Burda mı soyunursun yoksa duşta mı"

Yavaşça onu kucağıma alıp odanın içinde bulunan banyoya ilerledim ve onu lavabo taşına oturtup suyu açtım ve yavaşça üstündeki, delikli ve ince kazağı çıkardım "Duş alıcaksın önce"

"Ama ya. Sen gelicek misin" Bir elimi yanağına diğerini ise beline koydum "Çok mu istiyosun" Yavaşça ellerini yakalarıma koyup kendine çekti "Başka ne isteyebilirim ki" Dudaklarımızı birleştirdi ve sertçe bana karşılık vermeye başladı "Soyun Yoon"

Kıyafetlerimi çıkardığım gibi onunda kıyafetlerini çıkarttım ve duşakabinin içine çekip kucağıma aldım "Yoongi içerden ses geliyo" Kapı tıklatılınca Jimin'i yavaşça kendime doğru bastırdım "Kim o"

"Yoongi, Taehyung herkesi gezmeye götürüyo sizde işinizi erken bitirin"

Siz mi dedi o "Siz derken" kahkaha atıp konuşmaya başladı "Jimin orda biliyorum. Keşke burda değil de orda soysaydın çocuğu"

"Siktir kazağım ordaydı" Yavaşça onu yere indirdim. "Sana mı sorucam karımı nerde soyucağımı" Jimin'in elini tutup dudağına uzun bir öpücük bırakıp ıslak bir sesle birbirimizi ayırdım "Çıkalım lütfen"

-Taehyung'dan-

Jungkook'u kucağıma alıp yavaş adımlarla aşağı indiğimde herkes gelmişti "Saçlarınız niye ıslak sizin" Hem Jimin hemde Yoongi ıslaktı "Birlikte duş almışlar" Hoseok söylediği cümleden sonra herkes kıkırdamaya başladı "Size ne, öbürleri hamile kalıyo nerdeyse"

"Çakarım senin ağzına... Bu gidişle sen bu çocuğu hamile bırakıcaksın asıl" Jungkook ağzıma vurup yüzüme kızgın kızgın bakmaya başladı "Sus Tae, hadi ya gezdiriyodun hani... Bize tatlı alsana"

"Öldük be sıcaktan en iyisi sen bize dondurma al" Jungkook hemen lafa atladı "Havuçlu var mı" Birgün başına birşey gelicek havuç yüzünden.

Herkesi kaldırıp arabaya bindirdim ve Jungkook'u yanıma oturttum "Bu arada Jungkook, ben yokken sana çocuklar dışında birisi havuç verirse almak yok tamam mı"

Kafasını olumlu anlamda sallayıp dudağıma kaçamak bir öpücük bıraktı "Ya ben sap kaldım, hepiniz buldunuz kendinize" Jimin ve Yoongi bir köşede fısır fısır konuşup öpüşüyolardı, Jin ve Namjoon ise omuz omuza oturmuş telefona bakıyodu. Arada Namjoon Jin'in saçını öpüyodu "Napalım Hosiş, sende kimi bulsan seni aldatıp nişanlanıyo"

"Şansıma sıçıyım" Jungkook benim kucağıma oturdu ve Hoseok'a döndü "Yanımıza otur orda kalma" Ona döndüğümde ise tavşan olmuştu "Jungkook ne yaptın sen, yanımda kıyafet yok ki güzelim" Hemen korumayı arayıp yedek kıyafet istedim. "Sakın dışarda filan tavşan olma tamam mı" beni onaylarcasına gözlerini kırptı "Bebeğim benim"

Ayaklarını göğsümün üstüne koyup heryerini öptüm "Ayaküstü çocuğu sikti" Herkes Namjoon'a döndü "Yalan mı lan"

"Haklısın kocişim" Ayy evliler sözde "Tamam susun gidiyoruz işte"

...

Onları güzel bir kafeye getirdim "Aşkım neden kimse yok" Jungkook elimi sıkıca tutup etrafa bakındım "Senin için burayı satın aldım ve kapattırdım" Bakışları beni bulduğunda ne kadar sevindiğini her çekilde anlıyodum "Cidden mı" Kafamı olumlu anlamda salladığımda bana sıkıca sarılıp dudağıma en güzelinden bir öpücük bıraktı "Teşekkür ederim"

"Rica ederim bebeğim, nereye oturmak istersin" Cam kenarında duran en büyük masayı gösterdi. Bizimkileri çağırdım ve hep birlikte oturduk. "Burası neden boş" Aynı soruyu Jin sormuştu "Bebeğim söylemek ister misin"

"Taehyung benim için almış" Hepsi Oooo demeye başlayınca Jungkook utanıp kafasını boynuma gömdü "Peki size bir soru... Ne zaman yüzük işi olucak" Namjoon'un bize sorduğu soru ile Jungkook ile birbirimize baktık "En yakın zamanda ona en güzelini alıcam"

"Evlenicez yani" Jungkook bana parlayan gözleri ile bakmaya başladı "İstemiyo mus-" Elini yanağıma koyup hızlıca dudaklarımızı birleştirdi. "Çekin çabuk" Çocukların hepsi  fotoğrafımız ve videomuzu çekmeye başladı









My Bunny ~ Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin