Gece Nöbeti

153 13 1
                                    


Smut içerir eğer rahatsız olan varsa (*) işaret aralığını okumasın.!!!!!

Gece o kadar çok sıkıştım ki kasıklarıma giren ağrı yüzünden ağlıyıcak duruma geldim. Ama çok korkuyorum ve Taehyung çok güzel uyuyodu.

Eğer altıma kaçırırsam bu sefer Taehyung benden kaçıp gidebilirdi. Yapıcak başka birşey kalmamıştı. "Taehyung... "

Yavaşça onu dürttüm ve uyanması için yanağına minik bir öpücük bıraktım "Bebeğim daha etraf karanlık, uyuyalım hadi" Yeni uyandığı için boğuk ve kalın çıkan sesine aşık olmamak elde değildi "Taehyung lütfen uyan" Tekrar yanağını öpüp yavaşça yüzünü okşadım. "Sorun ne bebeğim"

"Şey... Ben çok sıkıştım. Ama gitmeye korkuyorum" Taehyung sırıtarak üst gövdesini yataktan kaldırdı. "Peki güzelim" Yataktan inip hemen elimi tuttu. O kadar doluyum ki hareket ettikçe canım yanıyodu "Ahh"

Kasıklarıma bastırdığımda Taehyung elimi çekip kendi elini koydu "Çok mu sıkıştın" Hemen kafamı olumlu anlamda salladım. Uykulu olmasına rağmen beni tuvalete kadar getirdi.

Altımdaki kıyafetleri sıyırmak için yöneldiğinde onu durdurdum. "Ben yaparım... Sen arkanı dön" Uykudan dolayı kapalı olan gözleri ile arkasını dönüp kafasını önüne eğdi.

İşimi her ne kadar sesizce halletmeye çalışsamda ses çıkmıştı işte "Bebeğim çok sıkışmışsın neden daha önce uyandırmadın beni"

Tuvalet kağıdını çöp kutusuna attıktan sonra kıyafetlerimi yukarı çekip sifonu çektim. Ellerimi yıkarken arkadan belime sarılan Taehyung gözlerini kapatıp omzumda uyumaya başladı. "Şu güzel tenin, güzel kokun... Yataktan daha iyi. Hemen uykumu getiriyosun"

Ellerimi havluya kuruladıktan sonra ona döndüm. O sadece iç çamaşırı ile duruyodu ben ise altımdaki eşofman ile. O yüzden üst bedenlerimiz birbirine rahatça değiyordu.

Kollarımı boynuna dolayıp yanağına minik bir öpücük bıraktım. "Seni böyle uyandırdım ya. Hoşuna gitti mi" Elimle yavaşça saçlarını okşarken kafasını olumlu anlamda salladı. "Hep öyle uyandır beni"

...

Gözlerime gelen güneş ışıkları ile gözlerimi araladım. Kafasın göğsümde olan Taehyung'un dudaklarını öpücük şeklindeydi. Uyuyana kadar iki göğsümün ortasını öpmüştü.

Onun arkasındaki telefonumu alıp saate baktım "12 olmuş saat" Taehyung'un kafasını yavaşça yastığa bırakıp kollarını yanına bıraktım. Hafif açık ağzına baktım. Öpmek istedim ama uyanabileceği için bunu yapmadım.

Üstüme saten ve yaldızlı, beyaz bir gecelik giydim. Altımdaki eşofmanı çıkarıp iç çamaşorım ile kaldım. Sonrasında geceliğin iplerini bağlayıp odadan çıktım.

Açıkçası biraz korkuyodum ama güzel güneş ışığı tüm salonu aydınlatıyodu. Hemen mutfağa geçip dolabı açtım. Nerdeyse bomboştu. Hemen birkaç parça birşey sipariş edip gelmesini bekledim.

Kısa bir süre sonra zil çaldı. Hemen kapıyı açıp kuryeden poşeti alıp mutfağa geçtim. Aldığım malzemeler ile pankek karışımı hazırlayıp ocağa koyduğum minik pankek tavasının içine biraz tereyapı koyup iki kaşık pankek karışımı koydum. İki tane tabak çıkarıp yan yana koydum.

Pankekin üstünde minik baloncuklar çıkınca küçük spatula ile hemen ters çevirdim. Rengi güzel olmuş ve yanmamıştı. "Bunca zaman insan olan Taehyung yakıyo ama tavşan Jungkook yakmıyor" Dedim kendi kendime

Pişince onu tabağa koyup tekrar iki kaşık hamur koydum. Sonra poşetten nutellayı ve böğürtlenleri çıkarttım. En dipteki muz poşeti ve franbuz poşetini çıkarıp tezgaha koydum ve koşarak pankeki çevirdim. Sonra nutellayı açıp bir bıçak yardımı ile pankekin üstüne sürdüm ve yeni pişen pankeki üstüne koydum. Meyveler ile süsleyip o tabağı köşeye koydum ve tekrar iki tane pankek yapıp onlarada aynı şeyi yaptım.

My Bunny ~ Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin