Final

195 18 7
                                    

Finalle geldim çünkü bu hikayede aktif olamıyıcam. Yeni bir hikayeye başladım (Daha doğrusu 2) ve bu fic ile ilgili birşey yazmakta çok zorlanıyorum. Şimdiden keyifli okumalar

Bol bol yorum yapmayı unutmayın

Yazım hatası varsa kusura bakmayın :D

°•°•°•°•°•°•°

22 Aralık 2023

"Tavşanım kaçma artık. Bak kaybedicem seni"

Güzel bir papatya tarlasında Jungkook ile koşuyoduk. Güneş hafif hafif batıyodu ve rüzgar esiyodu. Minik tavşanımın saçlarına vuran rüzgar sayesinde uçuşuyordu ensesine uzanan saçları.

"Hadi ama Taehyung. Çok yavaşın aşkım. Hızlan biraz"

Aşkım sözünü duyunca tüm gücümle koştum. En sonunda onu belinden yakalayıp kendime çektim. Yavaşça bana dönüp gözlerini kapattı ve kafasını omzuma koydu.

Yan tarafımızda duran papatyalardan bir tane koparıp saçlarının arasına sıkıştırdım. "Miniğim. Evimize gidelim mi. Hava esiyo artık"

"Biraz daha koşmak istiyorum... Lütfen"

"Ama bebeğim hasta olucaksın hadi evimize gidelim sonra güzel bir sıcak çikolata yapıp içelim olur mu"

Kafasını olumlu anlamda sallayıp elimi tuttu. Birlikte arabamıza yürüdük. Jungkook'u yanıma oturttup hemen yanına oturdum. Kemerini bağlamak için dönüğümde orda yoktu, gözlerim hemen aşağı kaydı. "Tavşanım"

Yavaşça onu kucağıma alıp oturttum. Tüm yol böyle kalıcaktı sanırım. "Güzelim nerde durmak istersin"

Bacaklarımın arasına girmeye çalışırken minik kuyruğu kalçası ile birlikte sallanıyodu. Onu bacaklarımın ortasına yatırdım ve arabayı çalıştırdım. İlgi bekliyodu benden.

Parmaklarımı karnında gezdirip hafifçe okşadım. Minik dişleri o kadar tatlıydı ki anlatamam.

...

Eve geldiğimizde ikimizde sıcak bir duş alıp şöminenin önüne oturup sıcak çikolata içmeye başladık. Jungkook'un saçlarına minik öpücükler bırakıp yavaşça okşadım. Bana o yıldız dolu gözlerini çevirip yavaşça gülümsedi.

Dudağıma kendi kadar minik bir öpücük bıraktı ve burnumun ucundaki beni öptü. Bende onun dudağına güzel bir öpücük bırakıp dudağının altındaki beni öptüm.

"En büyük zaafım senin şu minik dudakların Jungkook" yavaşça dudağını okşadım "Yasak meyve kadar tatlı olan şu dudaklarını seviyorum güzelim"

"Benim dudaklarım yasak değil ki. Sana ait" Dedi ve elimi yavaşça çekti. Yanağıma bıraktığı minik ama ıslak öpücüğü sayesinde gülümsedim. "Çok ıslak oldu sanırım"

Silmek için yeltendiğinde hemen onu durdurdum. "Olsun güzelim. Kalsın orda" minik ellerini sıkıca tutup öptüm. Güzel dudaklarına tekrar öpücük bırakıp gülmsedim.

O ise beni gülüşümden öpmüştü. Cidden bu kadar güzel ve ince düşüncelere sahipti benim tavşanım. "Aman Tanrım"

Ağzı şokla büyürken arkamdaki camı gösterdi. Kar yağıyodu. Jungkook ellerini birbire vurup gülümserken onun bu tatlı tepkisine erimeye başladım. "Taehyung beni karın altında öp. Lütfen sevgilim. Lütfen. Hep bunu hayalini kurdum"

Ayağa kalkıp aşağı baktım. Kar yere tutuyodu. Gerçekten çok hızlı yağıyodu. "Peki güzelim. Hadi inelim"

Hemen kabanlarımızı ve montlarımızı giydik. İkimizde dudaklarımızı ve burnumuzu kapatıcak şekilde atkı takıp eldivenlerimizi giydik. Jungkook hemen elimden tutup beni evin bahçesine çıkardı. Ordan çıkıp yola geçtiğinde gülümseyerek onu yolun en ortasına çektim. Buraya araba girmezdi. Sadece bizim evimizin olduğu bir yerdi.

My Bunny ~ Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin