Help şarkıdaki yoongi editlerini salamıyorum!
..................................................
Yaklaşık yarım saat önce suga ya sarılarak neredeyse bir saat ağlamıştım şimdi banyoda elimi yüzümü yıkamış kendimi inceliyordum. Yıpranmış ve bitkin görünüyordum . Daha günler öncesinde nefret ettiğim adama gerçekten kapılmıştım ayrıca onun hakkında hiçbir şey dahi bilmeden . Gerçektende kalbimin sesini mi dinlemeliyim ? Bu yükü kaldıracağımdan emin değilim ama emin olduğum bir şey var bu yükü asla tek başıma taşımama izin vermeyeceği . Kalbimin sesi gerçekten ona güvenmemi söylerken etrafımdakilerin de bana güvenini kırmak ne kadar doğru bilemiyorum.
Sonkez ağlamaktan kızarmış ve yorgunluktan dolayı moraran gözlerime baktım Derin bi nefes alarak odama doğru gittim üzerimi değiştirerek yastığımı aldım sonrada aşağı indim . Suga tekli koltukta oturarak dirseklerini dizine dayamış çenesini de ellerini yumruk yaparak ağzının üstüne koymuş kapalı televizyonun ekranına bakıyordu. Gelince bakışları bana döndü ayağa kalktı karasızca bakarak birşey söylemeye yeltendi sonrada vazgeçerek yukarı çıktı bende aynı şekilde hiçbir şey söylemeden koltuğa cenin pozisyonunda uzanarak arkamı döndüm ve gözlerimi kapadım. Sadece hiçbir şey düşünmeden uyumak istiyordum.
...
Gözlerim kapalı sadece bekledim uykum her zamanki gibi bu saatlerde gelmiyordu . Aşağıya doğru inen ayak sesleri duydum suga olduğunu düşünerek arkamı dönmeden aynı pozisyonda kaldım. Bana doğru yaklaştığını duyuyordum bir şey yapmadan bekledim sonrasında üzerime bir battaniye örttü . Ortadaki sehpaya oturarak saçlarımdaki tokayı çıkarttı sonrada hafif bir şekilde okşamaya başladı. Ufak bir gülüş atarak.
SG: hep saçın toplu bir şekilde uyuyorsun
Biraz duraksayarak tekrar devam etti.
SG: ah yn neden her hareketin ters seni korumaya çalışıyorum ama hep olmicak hareketler yapıyorsun .. jungkook a bağlandığının farkındayım keşke onun gerçek yüzünü bilsen .
Biliyorlar mıydı? Jungkook un gerçek yüzü derken neyi kastediyor ? Ozaman neden bu kadar oyuna girdiler?( kafamdaki deli sorular ❓️tahminler lütfen belki fikir olarak yazabilirim)
Burnundan gülerek.
SG: emin ol benden daha çok nefret edersin
Suga jungkook tan bu kadar çok mu nefret ediyor . Bunu tek sebebi benim durumum olamaz değil mi neler dönüyor burda bilmediğim ne var . Hala aynı şekilde devam etmesini bekledim. İç çekerek ayağa kalktı açıktaki omuzlarımı örterek saçlarıma küçük bir öpücük kondurdu sonrada sessizce gitti . Daha az önce düşünmeden uyumak istiyorum dedim suganın yaptığına bak.
Aralarındaki olay ne?
Neden bu kadar çok nefret ediyor acaba ?
Yine kafamdaki düşüncelerle uykuya daldım
...
Gözlerimi açmış yerimden dahi kımıldamadan sadece bakıyordum en sonunda sıkılarak ayağa kalktım muhtemelen suga yine yoktu yukarıya çıkarak banyodaki işlerimi hallettim üzerimi giyinerek tekrar aşağı indim . Tam kapıyı açmış çıkacakken mutfaktan tıkırtılar geldi kapıyı tekrar örterek mutfağa doğru gittim her kimse evde olduğumu biliyor olmalıydı bu yüzden rahattım . Koridoru geçerek mutfağa girdiğimde bir adet belinde önlük olan yumurta kırmaya çalışan sugayı buldum . Bu haline güldüğümde bana baktı.
SG: ne zaman uyandın
YN: ne yapıyorsun
SG: kahvaltı hazırlıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK KATİL•JJK•
Teen FictionBir seri katil ve mesleğini seven bir polisin hikayesi... 20.02.2023- İlk kurgum başlarını sevmeyebilirsin:)