Yol boyunca ikimizde konuşmamıştık. Evin önüne geldiğimizde.
YN: teşekkürler Jimin.
JM: ne demek Yn bir ihtiyacın olduğunda beni araman yeterli.
Arabadan indim ve eve girdim. Boş boş salona baktım üstümü değiştirme gereği olmadan koltuğa uzandım . Bu akşam aklımdan çıkmıyordu uyuyamıyordum. Nasıl elimden kaçırabilirdim? Kötü bir polis miyim? Beni oyalayacak kadar aptal mıyım? Ya da o mu fazla zeki? Peki ya hisleri? O söylediği sözler gerçek mi? Ama neden kendini böyle bir riske atsın ki? Ya sadece bir takıntıysa onunki...
YN: pfff banane ki bundan takıntıysa takıntı aşıksa aşık bu insanları öldüren bir katil olmasını değiştirmiyor her ne olursa olsun hapse girmeli tıkıcam onu hapse.
Bunları düşünmeden uyumaya çalıştım. Zorlu bir direnişin ardından uykuya daldım.
Sabah kalktığımda diğer günlere göre bir farklılık vardı sehbadan telefonumu alıp baktığımda 7 olmuştu ilk defa geç kalmıştım hızla hazırlanarak çıktım .
...Odaya girdiğimde Jimin yanıma geldi ve göz yaşlarını siliyormuş gibi yaptı .
JM: vayy Kim YN ilk defa işine geç geldi valla gözlerim yaşardı.
Dalga geçerek gülmeye başladı.
YN: seni ayağımın altına alırsam daha çok yaşaracak gözlerin.
Ağzına fermuar çeker gibi yaptı ve gözlerini gösterdi .
JM: bak kurudu yaşlarım.
YN: iyi adam ol.
JM: olurum olurum da sen baya baya geç kaldın bir sorun mu oldu.
YN: offf dünü düşünmekten uyuyamadım .
JM: uyuyuncada kalkamadın bilirim o duyguyu . Bu arada Bay Kim sen gelmeyince hasta olduğunu düşündü .
YN: beni napıcak ki ?
JM: ifadeni alması gerekiyormuş dünden dolayı.
YN: ahh yüzüne nasıl bakıcam zaten jungkook u da kaçırdım hain olduğumu falan düşünecektir.
JM: zaten öyle değil misin?
Anlamsızca yüzüne baktım. Sonra birden gülmeye başladı.
JM: dfgdjkdcsgjk Yn şuan suratını görsen ölmekten gülerdin stfdfcvnjg
YN: aptal beni korkuttun bian bana güvenmiyorsun sandım ayrıca o gülmekten ölürdün olmasın.
JM: neyse ne canım komikmiydin komiktin ne uzatıyoruz.
YN: ben seni bı uzatırım görürsün komiği hadi işimizin başına dönelim .
Jimin koşarak masasına oturdu . Bende masama oturup Jungkook a karşı yeni bir plan düşünecektim. Jungkook demişken yeni bir mesaj atmışmıdır. Cebimden telefonu çıkarıp mesaj kutuma baktım bir mesaj görünüyordu ama jungkook tan değil yeni açılan bir mağazanın reklam mesajıydı. Normalde her gün günaydın mesajı atardı . Garipti. Yoksa peşimi bırakmışmıydı artık. Ama neden bırakıyor ki daha dün aşkını beynime kazınırcasına itiraf etti şimdi neden bıraktı . Aklıma gelen fikirle hızla ayağa kalktım . Her gün sabahları çiçek gönderiyordu. Bana yolladığı çiçekleri getiren polisin yanına gittim . Başını kaldırıp bana baktı.
YN: bakarmısın .
X: buyrun.
YN: bugün yine Jeon dan çiçek geldi mi?
X: hayır efendim hiç bir şey gelmedi.
Ne yani çiçek bırakmadı mı .
YN: peki teşekkürler.
Hızla telefonumu alıp tekrar mesaj kutuma girdim boştu . Acaba ona yazmalı mıydım? Tam yazıcaktım ki Bay Kim in sesini duydum . Kafamı kaldırıp ona baktım.
TH: gelmeyince hasta olduğunu düşündüm.
YN: hayır efendim hasta değilim sadece uyanamadım.
TH: sanırım dünden dolayı yorgunsun.
YN: hayır yorgun değildim uyuyamamıştım .
TH: anladım. Jimin sana söylemiştir o zaman sorguya alınacağını.
YN: evet efendim söyledi.
TH: istersen geçelim.
Kafamı salladım . Ve sorgu odasına doğru yürümeye başladık. Normalde kendi odasında sorguya çekecek kadar güveniyordu bana . Ya güveni kırılmıştı ya da gizlilikten dolayı. Odaya girdiğimizde loş ışık tepeden vuruyordu . Sandalyeye oturdu ve benimde oturmam için işaret verdi . Oturdum ve onu dinlemeye başladım.
Oy verin pls:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK KATİL•JJK•
Novela JuvenilBir seri katil ve mesleğini seven bir polisin hikayesi... 20.02.2023- İlk kurgum başlarını sevmeyebilirsin:)