SAPIK KATİL 9. bölüm

1K 49 1
                                    

Gülmeyi kesti ve konuştu.

JK: istersen yemeğimizi yiyelim.

Tereddütle çatalı elime aldım

JK: merak etme zehir koymadım.

Salatadan bir çatal aldım geri bıraktım masadaki sudan içtim ve konuşmaya başladım.

YN: bana çok güveniyorsun sanırım.

JK : evet kimseye anlatmadığım şeyleri sana anlattığım halde güveniyorum.

YN: ben bir polisim ve bana ilk işlediğin cinayeti anlattın kendin hakkında bilgi verdin seni kolayca hapse tıkabilirim yani.

JK: tabiki yapabilirsin

Yüzüme sırıtarak baktı bende sırıttım ve yüzüne hafif eğilip sessizce konuştum.

YN: tabi yapabilirim mesela şuan etrafında gördüğün çalışanlar bizim ekibimizden.

Jungkook ayağa kalktı ve oda yüzüme eğilip konuşmaya başladı. Aramızda çok az mesafe vardı hiç istifimi bozmadım ve söyleyeceği şeyi bekledim.

JK: şu arkamda gördüğüm adamlar mı?

Yüzündeki sırıtış devam ediyordu arkasına baktığımda hepsi hareketsizce buraya bakıyordu. Kaşlarımı çattım .Onun bir planı olduğunu anlamalıydım. Elimi bacağımdaki silaha attım.

JK: ahh hadi ama Yn bana o aptal polislerden biri olmadığını göster.

Dişlerimi sıkarak konuştum

YN: bunun bedelini ödeyeceksin.

Dediğimde eli bacağıma kaydı ve okşamaya başladı kulağıma eğildi ve sırıtarak konuştu

JK: vücudun çok güzel zamanı geldiğinde benim olmasını çok istiyorum.

Elini silaha attı ve arkaya doğru fırlattı. Sinirle ona baktım ve bacak arasına tekme attım sızlayarak geriye doğru gittiğinde ayağa kalktım.

YN: o zaman hiç olmayacak!

Sinirle ilerlediğim sırada oradaki adamlardan biri önümü kesti .

X: bir yere gidemezsiniz efendim .

Kafayı geçirdim adama ve yere düştü acı içinde sızladı .Yerdeki silahımı alıp ilerledim bu sefer jungkook önümü kesti.

JK: ne güzel konuşuyorduk nereye böyle

Silahı havaya sıktım ve ona doğrulttum

YN: çekil önümden!

JK: tamam sakin ol kötü niyette değilim. Sedece az önceki sohbete devam etmek istiyorum.

Derin bir nefes aldım ve telefonumu çıkararak Jimin i aradım çok geçmeden açtı.

JM: alo Yn iyi misin bir şey mi oldu?!

YN: buraya destek gönderir misin

JM: hemen! hemen geliyoruz biz!

YN: tamam

Telefonu kapattım ve jungkook a dönerek .

YN: kaçışın yok destek yolda

Jungkook rahat bir şekilde cevap verdi

JK: burdan kaçacağımı ikimizde biliyoruz boşuna yormayın kendinizi... istersen yemeğimize devam edelim .

Bu kadar rahat mıydı? Pff cidden. Yinede ilk ve son yemeği hakediyor.

YN: iyi edelim ne de olsa ilk ve son yediğimiz yemek

Masaya oturduğunda bende oturdum. Onu oyalayıp Jimin ler gelene kadar zaman kazanmalıydım. Silahımı masaya bırakıp keyifle yemeğimi yemeye başladım jungkook ta beni izliyordu.

JK: beni yakalayacağını zannediyorsun değil mi mi?

Ağzımı silip konuştum.

YN: zannetmiyorum yakalıycam zaten

Burnundan güldü .

JK: sen öyle zannet seni bırakacağımı düşünme bile.

YN: zorundasın ben bir polisim sen ise bir suçlu ! Aramızda birşeylerin olması nerdeyse imkansız.

JK: hiç mi umut yok benim göze aldığım şeyleri feda edecek kadar da mı yok.

YN: sen bir katilsin ve ben bir katil için mesleğimi bırakacak kadar düşmedim.

Dediğimde sertçe yutkundu başını aşagıya eğdi ve konuşmaya başladı.

JK: eğer bir gün bir polise aşık olacağımı bilseydim bu işlere bile kalkışmazdım... kendime bu işkenceyi yapmazdım.

YN: hadi onu bunu geçtim beni sürekli rahatsız ediyorsun bu resmen taciz

JK: üzgünüm ama diğer türlü seni koruyamazdım

YN: beni kimden koruyorsun?!

JK: kötü niyetli insanlardan

YN: sağol ama ben kendimi koruyabilecek kapasitedeyim.

JK: kendini benden koruyamadın ama... Benim yerimde ya başkası olsaydı! ... Ağhh düşüncesi bile kötü!

YN: eğer beni korumak istiyorsan uzak dur bence benden.

JK: denemedim mi zannediyorsun! Ama olmuyor işte! Kalbin susmuyor ! Beynin susmuyor ! Sürekli aklımdasın ! Aklımı kaybedecek gibiyim ama sen hala orda duruyorsun ... Seni seviyorum Yn hiç mi bir şans yok sana karşı hissettiğim duyguların hiç mi bir önemi yok... lütfen Yn lütfen bunları düşün bugünü unutma... Tamam mı.

Dediğinde ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerlemeye başladı hiç bir şey yapamadım çıktı gitti kendime geldiğimde silahımı alarak hızla dışarıya çıktım çoktan gözden kaybolmuştu sinirle arabama tekme attım . Siren sesleri gelmeye başladı. Jiminler gelmişti ama geç kalmışlardı benim yüzümden salakça orda öylece durmasaydım böyle olmazdı. Jimin arabadan indi ve yanıma gelip bana sarıldı yanında Bay Kim de vardı. Ekipler içeriye girip o ahmakları götürdüler.

JM: noldu Yn o nerde .

Ağlayacak durumdaydım benim yüzümden kaçmıştı bu bir suçtu resmen.

YN: Jimin sonra konuşalım lütfen.

JM: gel o zaman evine bırakayım.

Kafamı sallayıp arabaya bindim. Jimin de gelip sürücü koltuğuna oturdu ve bana baktı sonra önüne dönerek sıkıntılı bir nefes verdi .

...

Oy verin pls:)

SAPIK KATİL•JJK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin