SAPIK KATİL 19. Bölüm

390 23 11
                                    

Merhaba bayadır yoktum bundan sonra da elime geçtikçe yazacağım belki o da olmaz bilmiyorum  şu okul bitip tatile girene kadar aktif olamam olabilirim de belki ama işte elime geçmeli  üstümde fazlasıyla bir yoğunluk stres var umarım çabuk geçer neyse

Hiç girmemiştim şu iki ay boyunca devam etmemi isteyenler olmuş kıramadım zaten yarım bir şekilde kalmış bu bölümde atayım dedim bilmiyorum kısa mı uzun mu daha yazabilirim de öyle yaşıyorum diye haberiniz olsun dedim yazım yanlışı varsa da boş verin

Hadi hikayeye geçelim

Yorum da yapın lütfen okuması keyifli😁

HİKAYEDEN

.....................

Öfkeyle bakışlarını tekrar dosyaya çevirdi.

~~YIL 2013 SUGANIN ANLATIMINDAN~~ ( yılı değiştirdim!!)

Hadi ama nerde kaldı bu çocuk ağaca sırtımı yaslamış bekliyordum neyi mi jungkook u . Sabırsızca ofladığımda koşarak gelen jungkook u gördüm buraya geldiğinde nefes nefese idi.

SG: nerde kaldın sen ağaç oldum!

JK: ölürsün demi biraz beklesen

SG: ölürüm hadi geç kalıyoruz

Önden yürümeye başladığımda çantasının kenarlarından tutarak koşar adımlarla yetişti . Sabahın 8 inde nereye mi gidiyorduk kesinlikle okula değil nefret ediyorum ama her nefrette bi güzellik var benimkisi hyerin . Bari gidene kadar onu anlatayım koyu kahverenginin en güzel tonları saçları , büyük ve parlak gözleri , kusursuz gülüşüyle tek kelimeyle o harika . Uzun zamandır ondan hoşlanıyorum ve o bunu bilmiyor ne kadar denesemde kendimde o cesareti bulamıyorum bir kere denemiştim var onda da elim ayağıma dolaşmıştı baya rezil hissetmiştim bi daha da bulamadım o cesareti kendimde .

Okulun bahçesinden içeriye girdiğimizde bayadır onu düşündüğümü anladım onu unutarak bahçeye göz gezdirdim görünürde yoktu bakışlarımı yanımda duran çocuğa çevirdiğimde masumca etrafa bakıyordu . Çocuk dememin sebebi ondan büyük olmamdı iki sene sınıfta kaldım ve burdaki çoğu kişiden büyüğüm en yakın arkadaşımda jungkook zaten pek kimseyle samimi değilim . O hem arkadaşım hemde komşumuz.

Sınıfımızın olduğu koridora çıktığımızda hemen yan sınıfa göz gezdirdim gelmişti pencerenin kenarında arkadaşlarıyla konuşuyordu daha fazla bakmadan beni çekiştiren jungkook la birlikte sınıfımızda girdik en büyük şanssızlığım onunla farklı sınıfta olmaktı . Kafamı sıraya koyup teneffüs gelmesini bekledim.

•••

Gözlerimi araladıĝımda biri beni dürtüyordu Kafamı kaldırıp baktığımda jungkook tu.

SG: derdin ne senin

JK: teneffüs diyorum bitecek

Ayağa kalkarak jungkook un kolundan çekiştirdim

SG: yürü kalk ayağa.

JK: nereye ya.

SG: elinin körüne benimle geleceksin yürü hadi

Mızmızlanarak ayağa kalktığında hala kolundan sürüklüyordum

JK: kendin gezemiyor musun

Bi tane kafasına vurduğumda.

SG: aptal gezmek için değil onu görücem.

Birşeyler imâ edercesine

JK: kimii~

Elimi alnıma vurarak

SG: müdürün kel kafasını

Kahkaha attığında sinirlerim daha da bozulmaya başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAPIK KATİL•JJK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin