SAPIK KATİL 15.bölüm

617 32 21
                                    

Yine medya koydum onla da okuyabilirsiniz( vay canına dostum sen aynştaynsın🤓)

Yazmaktan acayip soğmuş hissediyorum biran önce bitirmek istiyorum kurguya başlarken aklımda bir taslak dahi yoktu ilk 9 bölümü hevesle yazdım sonradan tıkandım doğaçlama olarak geleceğini düşündüm ama gelmiyor artık eski yazdıklarım cringe geliyor ama düzeltmekte istemiyorum sonuçta ilk defa yazıyorum ve ilerde böyle giderek daha da ustalaşacağımı düşünüyorum aklımda olan binbir tane kurgu taslakta duruyor bunu yanında daha sadece tanıtımı yayınlanmış ACI İNTİKAM da duruyor yayından kaldırmayı düşünüyorum ama profilde çok güzel duruyo kıyamıyorum gfhvdsfg okul açılmadan kurguyu da finale götürmek istiyorum ama hiç güvenemiyorum kendime eğer yazamazsamda ara ara bölüm atmaya çalışırım ya da bir süre yazmaya ara veririm duruma bağlı olur bunu için ayrı bir duyuru yaparım.

Biliyorum sallana sallana yazdım yoğundum kışa hazırlıklar başlıyor(ToT) . Gerçekten normalde de aktif bir şekilde bölüm atmıyorum inanın elimde değil yukarıda da yazdım bunun için üzgünüm ve özür diliyorum ve ve veee aktif bir şekilde bölüm atan insanlara çok özeniyorum ( Allah ım nasip et ) bunu da niye yazdığımı bilmiyorum ama aşırı aşırı özeniyorum sadece bu kadar. Olum çadırda kurdun kuşun yemi olarak bölüm yazıyordum şimdi niye böyle oldu anlamıyorum. Siz anlıyorsunuz değil mi okuyan bir kaç kişi belki ama ben çok mahçup hissediyorum ciddi bir şekilde kusura bakmayın . ( ln iki saattir içimi döküyorum ve tüm uykum kaçtı)

Bölüme gelisek diğer bölümlerden tamamen farklı oldu araya kendi yorumlarımı katarak eğlenceli hale getirmeye çalıştım şahsen ben yazarken eğlendim gfgvfghb bol bol emoji var hoş durmuyor ama olsun gül geç ya da istediğini yap

Eğer rahatsız olursanız söyleyin düzeltirim

Neyseeeee iyice boş yaptım burayı bile okumayabilirsiniz🙃🙂

Devammm
..........................................................

Jungkook gülümseyerek ayağa kalktı .

JK: hoş geldin güzelim

Tam sarılmaya yeltenecekken bende gülümseyerek onu durdurdum. Kaşlarını çatarak " ne oluyor? " dercesine bakıyordu bende boğazımı temizleyerek.

YN: oturalım istersen

Hemen arkama geçip sandalyemi çekti oturduğumda ileriye doğru itti ve karşıma oturdu bir süre konuşmadan birbirimize baktık sonunda sessizlikten rahatsız olup konuşmaya başladı.

JK: ee önemli bir konu olduğunu söylemiştin .

Sesinde kırgınlık seziyordum. Derin bir nefes alıp konuşacağım sırada bir ses geldi ve durup dinlemeye başladım.

**SG: unutma yumşak davran önemli konunun bir bahane olduğunu söyle.

Boğazımı temizleyip.

YN: aslında önemli konu bahane seni görmek istedim.

Bir şeylerin olduğunu anlamış gibi kaşlarını çattı sonrasında oda role girdi ve bozuntuya vemeden sahte bir şekilde gülümsedi.

JK: şaşırtıyorsun beni güzelim

Derin bir nefes aldım üstümdeki tüm yükler kalkmış gibiydi . Rahatladığımı yüzümden anlayarak daha da emin olduğu anlaşılıyordu. Gülüşünü bozmadan.

JK: bir şeyler ister misin

Gülümseyerek.

YN: olur

Garsonlardan birini çağırdı ve bir şeyler söyledi. Bana döndü ve her zamanki gibi yüzündeki aşık gülümsemeyle bana baktı.

JK: ee görmek istediğine göre buzlar kırılıyor ha

SAPIK KATİL•JJK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin