YN: ne işi
Önden hızlıca ilerlemeye başladı bende arkasında gidiyordum. Bi anda durduğunda bende durdum Arkasını dönmeden konuştu.
SG: taehyung sana anlattı değil mi?
YN: neyi
Arkasını yine dönmeden sakin bir sesle.
SG: jungkook u
YN: özür dilerim sizden sakladım aklımda onu koruma-
SG: tamam yn kararında kesinsen eğer benimle gel
Tekrar yürümeye başladığında arkasından baktım hadi kızım yapabilirsin derin bir nefes alarak gözlerimi kapattım doğruyu yapmaya çalışıyorum ama neden sürekli kalbim acıyor ayaklarımı hareket ettirmeye çalışıyordum ama edemiyordum . Suga Arkasını dönüp bana baktığında tüm gücümü toplayarak hızla peşinden gittim aşağıya doğru iniyordu sorgulamadan bende peşinden gittim ben dışarıya çıkacağımızı zannederken suga arşiv odasına doğru yöneldi biraz duraksayıp arkasından bende geldim cebinden çıkardığı anahtarı deliğe sokarak açtı ve içeriye girdi bende hemen arkasından girerek kapıyı hafif aralıklı bir şekilde kapadım.
YN: burda ne yapacağız
SG: bir dosya bulmamız gerek
Diyerek hızlıca çekmeceleri karıştırmaya koyuldu.
YN: nasıl bir dosya hangi tarihli.
Hızlıca dosyaları karıştırdığı ellerimi durdu gözleri bian boşluğa odaklandı kafasını çevirmeden bir iki saniye öyle kaldı sonrasında da yutkundu kaşlarımı çararak vereceği cevabı bekledim yavaşça kafasını çevirerek bana döndü kısık bir sesle
SG: 30 Ekim 2015
Tekrar dosyalara bakarak gözlerini bir süre oyalandırdı çenesi hafif titreyerek kasıldı. Bir adım atarak.
YN: sen iyi misin
Bu tarafta bile dönmeden sertçe çıkışarak.
SG : aramaya başlasan iyi olur
Yönümü 2015 yıllı dosyalara yönelterek aramaya koyuldum .neden böyle oldu acaba ?
YN: dosyayı napıcaz
SG :gerek
YN: jungkook la ilgili ne işimize yarayacak
SG: öğrenirsin
Gözlerimi devirerek aramaya devam ettim. Tam karıştırırken -30.10.2015- yazan dosya takıldı gözüme hemen çekip alarak.
YN: buldum!
Suga hızlıca yanıma gelerek dosyayı eline aldı daha içine bile bakmadan kapıya doğru yürüdü bende arkasından giderek dışarıya çıktım çok hızlı yürüyordu arkasından bağırarak .
YN: daha içine bile bakmadın nereye gidiyorsun!
YN: beni neden çağırdın o zaman !
Sağır gibiydi tıpkı duymuyordu dışarıya doğru yönelerek kapıdan çıktı ne yapıyordu bu böyle vazgeçerek durdum ve
YN: hepsini soracağım sana!
Duymayacağını bildiğim halde deli gibi bağırınca herkes bana bakmaya başladı takmayarak odama doğru yürüdüm gönlünü almam gereken bir jimin vardı merdivenleri ve koridorları atlatarak odanın önüne geldim derince bir nefes alarak içeriye girdiğimde jimin yoktu nerde olabilirdiki kantine mi baksam ama önce birilerine sorsam iyi olur . Dışarıya çıkıp sohbet eden polisleri gözüme kestirerek yanlarına gittim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK KATİL•JJK•
Ficção AdolescenteBir seri katil ve mesleğini seven bir polisin hikayesi... 20.02.2023- İlk kurgum başlarını sevmeyebilirsin:)