SAPIK KATİL 7. bölüm

1K 55 3
                                    


Elbise 👇

Elbise 👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


YN: hımm..güzel bir zevki var...

Çok geçmeden hazırlanmaya başladım hazırlanmam bitince aynanın karşısına geçip kendime baktım uzun zamandır kendime böyle özen göstermediğimi farkettim. Hızlıca çantamı da alıp arabaya bindim.
...

Jungkook un söylediği yere geldiğimde şık bir yerdi ve garsonlar hariç kimse yoktu garsonlar dan biri önümde eğilip selam verdi kafasını kaldırdı bana göz kırptığında bizim ekibimizden olduğunu anladım bende kafamla ona onay verdim. Etrafa tekrar göz atmaya başladığımda takım elbise giyen bir adam gözüme çarptı bu o olmalıydı jungkook depodayken yüzünü çok net görememiştim ama burda şık ve modern takım elbisesi , pürüzsüz teni , gözleri ... o gerçekten çok çekiciydi ... Kafamı iki yana sallayıp kendime geldim' napıyorum ben o bir katil! buraya ne için geldiğini unutma ' diye içimden geçirdiğimde bana doğru geldiğini farkettim kendimi toparlayıp gelmesini bekledim geldiğinde yanımda durdu ve elimi nazikçe tutup öptü ' nE! Öptü mü?! Ne hakla! sakin ol Yn sadece görev ' kafasını kaldırıp yüzüme aşkla baktı.

JK: çok güzel olmuşsun

Yüzüne aptalca baktığımda güldü komik bir şey mi var? belki hayatımda ilk defa birinden iltifat alıyorum olamaz mı? Aslında düşündüm de sanırım ilk defa bir iltifat alıyorum.

YN: komik bir şey mi var ?

Dediğimde tekrardan güldü bu adam neye gülüyor böyle.

JK: hadi gel masaya oturalım

Bunu da gülerek söyledi . Eliyle bir yeri gösterdi baktığımda yine ortamla uyumlu harika dizayn edilmiş bir masa vardı getirdi belime hafif dokunarak masaya doğru yol gösterdi ağır adımlarla masaya ilerledik geldiğimizde sandalyemi çekti ve oturdum biraz masaya yaklaştırdı kendi de karşıma geçip oturdu ve bana hayranlıkla bakmaya başladı .

YN: neye bakıyorsun.

JK: güzelliğine...

Bu adam sürekli böyle iltifat mı edecekti kalkıp gidicem yoksa.

JK: ee nasıl buldun beğendin mi?

YN: evet çok şık

JK: ahh ben senin hâlâ bu naifliğine inanamıyorum

Ordan bakınca naif mi duruyorum ama hiç öyle hissetmiyorum. Belki de o beni böyle görüyor.

YN: neden?

JK: ilk buluşmamızda bana silah çektin

YN: mantıken bir polis olarak görevim. Ayrıca sende beni rehin aldın bir nevi kullandın.

JK: bak onu için özür dilerim seni daha fazla görmek için mecburdum . Yoksa hapis falan sikimde değil senin için kaçıyorum seni daha fazla görmek sesini duymak için normalde kendimi polislerle uğraşıp tehlikeye bile atmazdım ama şimdi sorun şu ki bir polise aşığım ve bunun için sevdiğim kadın için her şeyi göze almaya değer.

YN: peki ya öldürdüğün insanlar onların da sevdikleri için feda edeceği şeyler var

JK: kusura bakma ama onlara insan demeye bile ağzım varmıyor hepsi pisliğin teki bu dünya da fazlalık. polislerin yapamadığı işi yapıyorum...ben tek bir masumun canına bile kıymadım hepsi birer suçluydu.

YN: peki Do-yun onun ne şuçu var onun da çocukları , karısı var niye onları bırakarak bir suç işlesin ki?

JK: o pisliğin adını bile ağzına alma lütfen. Suçuna da gelirsek senin o kafanda kurduğun pembe senaryo o kadar pembe değil.

YN: nasıl yani?

JK: karısı çocuğu diyorsun da karısını ve çocuklarını döven bir insan o kadar masum değil işte siz polisler körsünüz hiç bir şeyin farkında bile değilsiniz.

Onu kanım donmuş bir şekilde dinlerken konuştum.

YN: sana neden inanayım kanıtın var mı?

Dediğimde sabrı taşmış gibi güldü

JK: doğru inanma sonuçta bir KATİLİM

Katilim kelimesini bastırarak söyledi.

YN: eğer o suçlu olsa bile öldürmemen gerekir ihbar etsen yeterdi bir polis olduğu için en ağır şekilde cezalandırrılırdı böyle yaparak geleceğini de tehlikeye atıyorsun .

JK: ağhh yeter sus lütfen! Eğer seni daha önceden bu işlere bulaşmadan bile önce görseydim kesinlikle öyle yapardım ama iş işten geçti ayrıca ben bunları konuşmak için çağırmadım seni.

YN: ne için çağırdın ya?

Oy verin pls:)

SAPIK KATİL•JJK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin