Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.TH: dünki planın tutmadı.
YN: üzgünüm efendim ama ben telafi edicem...onu yakal-
TH: hayır Yn bu işe artık bulaşmayacaksın .
Ağzımı açacağım sırada tekrar konuştu.
TH: seni bu görevden alıyorum.
YN: ama onun istediği benim, eğer bana ulaşamazsa diğer insanlar zarar görür.
TH: bak
Gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı.
TH: seni tehlikeye atamam. Bizim için, benim için değerini bilemezsin Yn . Eğer sana bir şey olursa ben sensiz yaşayamam.
Anlamsızca baktım. Ne diyordu bu? Ney ima etmeye çalışıyordu ?
YN: ne demeye çalışıyorsunuz .
Ellerimi tuttu.
TH: Bunun için şuanlık erken ama ... Benim için büyük bir önem taşıyorsun ve ... ben sana zarar gelsin istemiyorum.
Ellerimi çektim.
YN: siz ne dediğinizin farkında mısınız?
TH: farkındayım Yn ve söylediklerimde ciddiyim o adamdan uzak duracaksın.
YN: hayır efendim üzgünüm ama bu sefer dediğinizi yapmicam.
Hızla ayağa kalktım arkamı dönüp tam kapıya gideceğim sırada konuşmaya başladı.
TH: ona bağlanmandan korkuyorum! Anlıyor musun!? O herife bağlanmandan korkuyorum!...Ve sözlerimi çiğneyip o pisliğin eline gidersen...
Arkam dönük sessizce devam ettireceği cümleyi bekliyordum derince bir nefes daha aldı ve devam etti.
TH: seni görevinden almak zorunda kalacağım. Bu konuda çok ciddiyim Yn umarım dediklerimi dikkate alırsın.
Ona döndüm.
YN: ne yani tehdit mi ediyorsunuz?!
TH: tehdit değil bı uyarı senin iyiliğin için!
YN: şuan o pislik dediğiniz heriften farkınız yok.
TH: derhal buraya gel Yn!
Hızlı bir şekilde ne dediğini bile dinlemeden koridorları geçerek kendimi dışarı attım dışarıya çıktığımda temiz havayı iliklerime kadar içime çektim. Onunla uğraşarak mesleğimi tehlikeye atmak mı? Yoksa Bay Kim i dinleyip uzaklaşmak mı? Ahhğ cidden. Niye ben ? Başka kadın mı bulamadı sevecek.
Biraz daha dışarda dolandım kafam karışık olduğunda hep bunu yapardım dışarıya çıkıp temiz hava alarak dolaşmak tıpkı kafamı boşalıyor gibi hissettiriyor. Galiba Bay Kim i dinlemeliydim. İnsanları kafasına göre öldüren bir pislikle uğraşıp mesleğimden olmak yerine geri çekilmek daha doğru olur.
Aklıma gelen fikir ile emliyetin kapısına doğru ilerledim. Arabama bindim derin nefes alarak gözlerimi kapadım bunu uzun bi aradan sonra yapıp yapmamak arasında kaldım gaza basarak gideceğim yere doğru sürdüm
...Yoğun içki kokusuyla yüzümü buruşturdum barmen sandalyelerinden birine oturdum ve biraz daha etrafa göz gezdirdim bı grup liseli ergen sarhoş bir şekilde bağıra çağıra gülüşüyorlardı önüme döndüğümde barmen bana bakıyordu.
BM: ne alırdınız efendim?
YN: normal bir şeyler
Bir şişe açtı ve doldurmaya başladı. Bardağı tam uzattığı sırada yan taraftaki el önümden çekti ve dudaklarına götürüp bir yudum aldı gördüğüm yüze şaşırmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK KATİL•JJK•
Novela JuvenilBir seri katil ve mesleğini seven bir polisin hikayesi... 20.02.2023- İlk kurgum başlarını sevmeyebilirsin:)