SAPIK KATİL 12. bölüm

766 41 19
                                    

Dün ne olduğu konusunda hiç bir fikrim yoktu her şey çok ani oldu ve kendimi kötü bir şey yapmış gibi hissediyorum. Jeon u gerçekten seviyor muyum ? Yoksa bi anlık olan bu huzuru istediğim için mi ?

Saate baktığımda 05.00 ti bu gece hiç uyumamıştım eve geldiğimden beri yataktan hiç kıpırdamadan jeon u düşünüyorum. Kendimi yataktan zar zor kaldırıp banyoya gittim. İşlerimi halledip çıktığımda üzerimi giyinip aşağıya indim bugün üzerimden atamadığım bir enerji vardı üstelik hiç uyumama rağmen sanırım dünden dolayıydı. Ağh hadi ama kendime gelmem gerekiyor.

Mutfağa gidip dolapları karıştırdım bugün kahvaltı yapmak istiyordum. Dolapta bulduğum yumurta işe yarardı yumurtayı alıp tavaya kırdım ve pişirmeye başladım . Farklı olarak eve ne zaman aldığımı bile hatırlamadığım çayı içecektim . Hepsi hazır olduğunda masaya oturdum bir lokma yaptığım yumurtadan yedim gayet güzel olmuştu .

...

Tam evden çıkacakken aklıma telefonum geldi . Hemen salondaki telefonumu aldım jeon mesaj atmıştı.

Mesajlar

JK: günaydın güzelim:)

günaydın:):YN

Jungkook hala kayıtlı değildi düzenleme yerlerine girip onu "Jeon " diye kaydettim şuanlık böyle olması iyi olur.Saate baktığımda 06.10 olmuştu biraz daha oyalanırsam geç kalıcaktım telefonu cebime atıp arabama binip yola koyuldum .

...

İçeriye girdiğimde jimin yine yerindeydi bir de bana diyor kendi benden daha erken geliyor . Geldiğimi görünce kafasını kaldırıp bana baktı . Bende gülümseyerek.

YN: günaydın jimin.

JM: günaydın günaydın da yüzünde güller açıyor hayırdır .

Camdaki yansımama bakarak tekrar ciddiyetimi takındım .

YN: sana da iki gülümsemeye gelmiyor.

Arkamı dönerek masama oturdum . Oda ayağa kalkarak masaya yaslanarak konuştu .

JM: dün yine çıkıp gitmişsin noldu ?

YN: Bay Kim ile biraz atıştık ondan .

Kıkırdayarak.

JM: tirip mi atıyorsun adama.

YN: aynen gerizekalı tirip atıyorum.

JM: hadi hadi işimizin başına dönelim o zaman .

Doğrularak kendi masasına gitti ve işlerine devam etti. Tek kaşım havalanarak .

YN: sende bir şeyler var jimin .

Kafasını kaldırmadan .

JM: sen de de bir şeyler var Yn.

Havalanan kaşlarım inerek bu sefer de çatıldı . Asıl tiribi bana atıyordu ama ne için normalde iyice kurcalamadan ayrılmazdı burdan . Acaba bir şey mi unuttum jiminle olan diyaloglarımızı düşündüm onu kıracak bir şey söylememiştim . Ona bir söz de vermemiştim. Telefonumu çıkarıp tarihe baktım . Tabi ya! 13 ekim nasıl unuturum jimin in doğum günü bugün . Ona bir sürpriz hazırlayabilirim.

Ayağa kalkıp kapıya doğru gittim beni süzüp geri işine devam etti hızlıca kantine inip bir kek aldım mum için ise kibrit çöpleri napalım jimin artık bunlarla idare ediceksin . Odaya girmeden önce kibritleri yaktım ve içeri girdim .

YN: iyi ki doğdun mochi!

Sesimi duyar duymaz bana ve elimdeki keke baktı gülümseyerek yanına gelmemi bekledi. Masaya keki koyarak ona sarıldığımda bana karşılık verdi.

JM: haha biliyordum hatırlayacağını tirip işe yaradı .

YN: iyi ki doğdun mochim nice yaşlara

Ondan ayrılıp .

YN: hadi kibritten mumlarına üfle dilek tutmayı unutma .

Kafasını salladı ve masaya doğru eğildi gözlerini kapattı bir süre sonra gözlerini açıp mumları üfledi. Ellerimle yavaş bir şekilde onu alkışladım .

YN: hadi kekini de ye afiyet olsun ben işlerime gider .

JM: sağol Yn iyi ki varsın .

Ona gülümseyip geri masama gittim . Jimine değer veriyordum o benim tek dostum her zaman yanımda olup bana destek oluyor . Her şeyin en güzelini hakediyor.

Aklıma en son jeon un mesajına cevap verdiğim geldi telefonumu elime alıp kontrol ettim ama hala yazmamıştı görmemişti bile. Hangi cehennemdeydi bu . Tam telefonu kapatacağım sırada odaya Bay Kim geldi jiminle ikimizde ayağa kalkıp hazır ol pozisyonunda durduk . Masama hızlıca bir dosya bıraktı .

TH: yeni dosyan Yn.

Dedi ve bırakıp çıktı . Jiminle birbirimize anlamaz gözlerle baktık .

JM: buna noluyor

Omuz silkerek tekrar yerime oturdum.

YN: hiç bir fikrim yok

Hiç tavırlarını çekemezdim .Masaya koyduğu dosyayı incelemeye başladım

...

Boynum tutulmuştu geriye doğru yaslanarak boynumu kütlettim etrafa bakınmaya başladım jimin yerinde yoktu geri saate baktığımda 13:09 du öğle molasına çıkmış olmalı.Ayağa kalkarak kendime kahve almaya karar verdim. Kantine indiğimde jimin orda diğer polislerle sohbet ediyordu onları hiç bölmeden kahvemi alıp odaya çıktım .

Aklıma yine jungkook geldi telefonumu çıkarım mesajlarımı kontrol ettim hala aynıydı görmemişti bile .Hangi cehennemdeysen jeon elimden çekeceğin vardı .

...

Saate baktığımda geç olmuştu dosyaları toparlayıp ayaklandım .

YN: ben çıkıyorum jimin geliyor musun?

JM: sen git ben biraz daha kalıcam yarın görüşürüz

YN: görüşürüz.

Odadan çıkıp dışarıya doğru yürüdüm telefonumu alıp mesajları kontrol ettiğimde hala aynıydı kafayı yiyeceğim nerde bu adam . Artık endişelenmeye başlıyordum . Klavyeyi açıp yazmaya başladım .

Mesajlar

JK: günaydın güzelim:)

günaydın:):YN

İyi misin jeon nerdesin?:YN

Belki yazar diye bekledim ama yazmadı. Telefonu cebime atıp arabama binin eve doğru sürmeye başladım.

...

Kapının önüne geldiğimde anahtarı sokup çevirdim her yer karanlıktı. Tam yukarı çıkacakken boğazımın kuruduğunu hissettim mutfağa gidip su içtim . Uyumalıydım ama biraz geç yatarsam daha güzel uyuyacaktım . Üzerimi değiştirmeye üşendim . Salona gidip biraz televizyon izlemeye karar verdim . Oda da gördüğüm kişi ile silahımı elime alıp tetiğini çektim.

YN: kimsin sen ?!

Arkasını dönerek bana baktı tanıdık yüz ile kaşlarımı çattım. Ve silahı indirdim.

YN: seni gitti sanıyordum.

Kim acabaaa?? O yüz bize de tanıdık mı?

Oy verin pls;)

SAPIK KATİL•JJK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin