İyi okumalar.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Uçurumun ucuna gelip hırçın denizi izlemeye başladım. Hayran bırakacak kadar güzel kabuslarımı uyandıracak kadar korkunç görünüyor.
Deniz hayatım boyunca en sevdiğim ve rahatladığım yerdi, kabusum olup, kabus olduğum zamana kadar.----------------
Lesita işaret parmağında yaktığı ateşi annesine göstermek için yanına koştu, annesi kızının parmağındaki ateşe bakarak kızıyla gurur duydu, küçük yaşta çok güçlüydü kızı daha on iki yaşında olmasına rağmen ateşi çok rahat kontrol edebiliyordu.
Babası tekneyi bağlayıp karısı ve küçük kızının yanın geldi, kızını öpüp kızıl saçlarını okşadıktan sonra karısını öptü. Kadın kocasına sarılıp yürümeye başladığında kızına seslendi.
' hadi Lesita eve gidelim." Dedi küçük kız ateş ile oynamayı bırakıp annesinin peşine takıldı. Küçük köyün meydanına geldiklerinde Lesita oyun oynayan çocukları gördüğünde yanlarına gitmek istedi. Anne babasına haber vermeden mutlu mutlu çocukların yanına gitti.
Kısa bir süre oyun oynadıktan sonra Lesita istemeyerek bir çocuğa çarptığında üç çocuk üstüne yürüyüp Lesita'yı aşağılamaya başladı.
Çocukların hakaretleri Lesita'nın sinirlenmesine sebep olmuştu, küçük kız sinirlerine yenilince güçlerini kontrol edemedi. Ateş bütün kollarını sardığı zaman gözlerinin içinde ateşler yanıyordu. Çocuklar kızın bu halinden korksalar da küçük kıza laf etmeye devam ettiler.
Küçük kız kontrolünü tamamen kaybettiğinde ateşler çocukları sardı, çocukların biri su biri de toprak elementine sahipti, ama güçlerini kontrol edemiyorlardı Lesita'nın küçük yaşta güçlerini bu kadar kontrol edebilmesi bile herkesi şaşkına çeviriyordu.
İki çocuk alevler içinde çığlık atmaya devam ettiğinde köyde yaşayan insanlar çocukların etrafına toplanmış su ve toprak ile ateşi söndürmeye çalışıyordu.
---------------
" Geçmiş acıtır Lesita ama unutulmalıdır."
Duyduğum ses ile irkilerek ardıma döndüm. Owen ellerini bağlamış bana bakıyordu.
" Sen gitmedin mi." Dedim, söylediğini cevaplamadan.
" Dalgın görünüyordun bazen konuşmak iyi gelir, herşeyi içinde saklayıp sorumluluklarına ağırlık vermemelisin." Dedi, yanıma yaklaşarak.
Yanımda, uçurumun yamacında durduğunda bedenimi denize, başımı Owen'a çevirdim. Bakışlarımız bir birini bulduğunda siyah gözlerine uzunca baktım. Gözlerindeki yoğunluk içine çekiyordu beni.
Bakışlarımı Owen'dan ayırıp uçurumun dövdüğü kayalıklara baktım.
" Bilmiyorum endişelerim var, şüphelerim var, kayıplar var, aklım çok dolu ne yapacağımı tam bilmiyorum, Gustavus kara elf kitabını kullandı, ve ne kadar vaktimiz var bilmiyorum, Otros ejderhası ayrı bir dünya zaten."
Dedim, derin bir nefes alarak." Endişelenme Lesita kendine güven yapabilirsin hata yapmayacak, kimseye zarar vermeyeceksin sana inanıyorum," dedi duraksayıp biraz düşündükten sonra devam etti.
" Otros ejderhasını bulabileceğini düşündüğüm biri var bir büyücü ve hırsız onu bulmak zordur ama bulabileceğimize inanıyorum onu bulursak Otros ejderhasının yerini de bulabiliriz." Dedi, heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELLA'NIN KAYIP ALFASI
FantasíaSadece insan olmayı dinlemiştim. İstemediğim hayat, istemediğim mecburiyetler ve korktuğum gerçekler. Kaçmak, saklanmak ve umursamamak bir yere kadar yanımda olacaktı. Pişmanlıklar, hatalar ve büyük düşmanlar er yada geç kapımı çalacaktı. Korkaklığ...