3
Jimin ile köşedeki merdivenlerden inmeye kara verdik ve o tarafa gittik.Aşşağı inmeye başladık, biraz sonra sesler geldiğinde bir birimize baktık, eğilerek aşşağı baktığımızda yoongi bir kız ile öpüşüyordu, kalbim sıkışmaya başladı, elini kızın eteğinin altına soktuğunda kalkarak yukarı çıkmaya başladım.
Jimin'de arkamdan geliyordu, lavaboya kadar sessizdik, lavaboya girdiğimizde ağlamaya başladım, kalbim sıkışıyordu, yemin ederim beni öldürmek için duracaktı.
Jimin sıkıca sarıldı "hoseok lütfen yapma" ceketini avuç içlerime topladım "acıyor, çok acıyor" diyerek kafamı omuzuna bastırdım "yanıyor jimin, içim, bedenim, kalbim yanıyor" diyerek hıçkırdım.
İçeri taehyung girdiğinde kendimi jimin'in bedenine sakladım, bize baktı, kaşlarını çattı, kabine girdiğinde hıçkırdım, jimin "çıkalım" dediğinde kafamı salladım.
Jimin şapkamı kafama koydu, yangın merdivenlerine gittik, aşşağı inerek oturduk.
Nefes alamıyordum, jimin yanaklarımı tutarak göz yaşlarımı siliyordu, hıçkırdım "çokmu çirkinim jimin, iğrenç miyim" jimin'in gözleri doldu "yapma hoseok, sen çok güzelsin" kafamı salladım "ölücem sandım, dudakları o kızı emerken ben ölücem sandım" jimin sıkıca sarıldı.
Yukarıdan ismim duyulduğunda sessiz kaldık, jin "burada yok yoongi" kalbim sıkışmıştı, jimin saçlarımı öptüğünde sesimi çıkartmamaya çalışmak zordu.
Gittiklerini anladığımızda kalktık, jimin gözlerimi öptü "ağlamana değmez hoseok" kafamı salladım "kalbim acıyor, kendimi bir hiç gibi hissediyorum" dediğimde kollarımı tutarak sıktı "hiç değilsin, sadece sevgini yanlış insana veriyorsun, hadi gidelim" diyerek elimi tuttu.
Hoca nın sınıfa girdiğini gördüğümüzde arkasından sessizce girdik ve yerimize oturduk, kafamı kaldırmamıştım, beni yakıp kül eden siyah küçük kedi gözlerini görmek istemiyordum.
Dersten sonra hepsi yanımıza geldiğinde yoongi "neden ağlıyorsun" sorusu ile jimin "aşık olduğu çocuk şerefsiz çıktı" yutkunarak kolunu tuttum, yoongi "aşık olduğu kim" dedi sıktığı dişlerinin arasından, jimin "park eunwo, çok aşık ona, ama işte red etti" dediğinde koluna tırnaklarımı geçirdim, yoongi masaya vurarak gitti.
Jimin'e baktım "neden yalan söyledin jimin, eunwo kim?" güldü "kudursun, it herif, merak etme okulda park eunwo diye biri yok" derin bir nefes aldım "bu haber iyi" dediğimde namjoon birini ensesinden tutarak karşımıza getirdiğinde korkarak baktık, yoongi "bu mu" dediğinde titremeye başladım.
Kafamı hayır anlamında salladığımda namjoon çocuğu geriye itti "defol" çocuk koşarak sınıftan çıktı, dilim tutulmuştu, taehyung "kim, uğraştırmayın bizi" dediğinde jimin "bu okulda değil, hatta şehirde değil, seul de, çocukluk arkadaşları" yoongi güldü, "bulucam" diyerek gittiğinde jungkook "bir bu eksikti" dediğinde diğerleride gitti.
Jimin gülerek bana döndü "amk o isimde biri varmış ya" güldük, kafamı omuzuna koydum "bela mıknatısıyız" saçlarımı karıştırdı "haklısın, en azından yakışıklılar" dediğinde omuzuna vurdum.
Haklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : do-re
Fanfictionaşık olduğu için red edileceğini sanan yoongi hoseok' a zorbalık yapar