6

499 42 11
                                    

6
Yoongi ile ayrıldık, yanağımı okşayarak gözlerime baktığında utanmıştım, siyah gözleri çok yoğun bakıyordu ve ben kalp krizi geçiricektim, yaklaştığında zil çaldı, burnunu yanağıma bastırdı "hadi gidelim"  kafamı salladım, bileğimi tuttu ve lavabodan çıkarttı.

Sınıfa geldiğimizde elimi bıraktı, sırama geçtiğimde jimin yanağıma baktı "vurdumu"  gözlerini büyüttü, kafamı salladım "hayır, beni çocukların elinden aldı"  kaşlarını çattı"ne çocukları"  elini tuttum "iki çocuk beni sıkıştırdı, müdürün odasında olan sigaraları çalmamı istediler, bende hayır dediğimde bir tanesi bana vurdu, yoongi o sırada geldi, çocuğun kafasını klozete soktu, sonra bıraktı, yanıma geldi ve sarıldı" dediğimde yanaklarım kızardı.

Jimin gülerek "zorbalıktan vazgeçmiş gibi, ama tam emin değilim"  kafamı salladım "bilmiyorum ama ona sarılmak, onun bana sıkıca sarılması, kalbim patlayacak sandım"  kafasını salladı "salak aşık" dediğinde gülerek kafamı eğdim.

Okul çıkışına kadar arada yanıma gelip yanağıma baktı, öperek geri gittiğinde jimin gülerek kaşlarını indirip kaldırdığında jungkook jimin'in beline kolunu sardı "yürü minik" dediğinde bu sefer  ben güldüm.

Jungkook daha jimin'in konuşmasına fırsat vermeden ilerlediğinde jimin "bırak beni"  çırpınsada jungkook etkilenmiş gibi görünmiyordu, jungkook jimin'e asla zarar vermezdi o yüzden müdahale etmemiştim.

Sonunda zil çaldığında eşyaları topladım, jimin kırmızı yüzü ile geldiğinde çantasını uzattım "ne oldu" dediğimde kafasını salladı "j-jungkook saçlarımı öptü"  gülerek kafamı salladım  "yürü hadi"  ilerledik.

Yetimhaneye geldiğimizde siyah bir araba vardı, bir birimize baktık, jimin "biri yeni ev buldu"  yanağını okşadım "hadi gidelim" dediğimde kafasını salladı, binaya girdik.

Karşıdan Bay Min'i gördüğümde şaşkınca kaldım, müdür beni gösterdiğinde bana döndü, el salladığında müdür ile yanımıza geldiler, jimin "bu adam tanıdık geliyor"  kafamı salladım "Bay Min işte, cüzdanını verdiğim adam" dediğimde şaşkınca kaldı.

Müdür ve Bay Min yanımıza geldi, müdür "hoseok Bay Min seni evlatlık olarak almak istiyor"  daha çok şaşırdım, jimin "kabul et hoseok, git buradan"  kafamı salladım "jimin seni bırakmak istemiyorum" dediğimde Bay Min "hoseok istediğin zaman gelebilir arkadaşın ile kalabilir yada onu bize getirebilirsin, lütfen kabul et" diyerek güldü.

Jimin "evet hoseok kabul et"  kafamı salladım "ama gelicem"  kafa salladılar , odama gittik, eşyalarımı toplarken jimin bana sarılmış duruyordu, saçlarını öptüm "jimin her gün beraber gelicez"  kafasını salladı ve göğüsüme bastırdı.

Bavulu kapatarak sıkıca sarıldım, biraz öyle durduk, geri çekildik, dolu gözlerini öptüm "jimin lütfen yapma, tamam gitmiyorum, sen daha önemlisin" diyerek kalktım "Bay Min ile konuşucam"  bileğimi tuttu "hayır hoseok saçmalama mutluluktan ağlıyorum ben"  kafamı salladım "gerizekalı" diyerek anlını öptüm.

Bavulu alarak odadan çıktığımızda Bay Min gülerek bakıyordu, yanındaki adam bavulumu aldı, Bay Min "hoseok arkadaşın için bir şeyler yapıcam"  kafamı salladım "teşekkür ederim"  jimin kafasını sırtıma bastırdı, kolları arasında dönerek sarıldım "görüşürüz jimin, seni arıycam tamam mı"  kafasını salladı "görüşürüz, kendine iyi bak tamam mı, cumartesi diş hastanesine gidicez, unutma"  güldüm "tamam unutmam" dediğimde geri çekildi.

Son kez anlını öptüm "yemek yemeyi unutma"  kafasını salladı, Bay Min "hazırmısın" dediğinde kafamı salladım, jimin"in elini sıkarak bıraktım, jimin el salladığında güldüm, Bay Min'in arkasından ilerledim, arabaya geçtik, ellerime bakıyordum.

Bay Min "senin yaşında bir oğlum var, iyi anlaşacağınıza eminim hoseok" dediğinde kafamı salladım "teşekkür ederim, ama neden beni seçtiniz anlamadım"  güldü "küçük iyiliğinin karşılığını ödemek istedim"  kafamı salladım "ama ben sadece cüzdanınızı aldım" dediğimde kafasını salladı "olabilir hoseok, boş ver, iyiliğin için teşekkürüm" dediğinde kafamı eğdim.

Umarım oğlu bana zorbalık yapmazdı, korkuyordum.

sope : do-reHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin