Jimin, jungkook ile sevgililiğe doğru adım attıklarını, her gün konuşup flört ettiklerini söylemişti.
Jimin dondurma alacağını söyleyerek gittiğinde jungkook'u bekliyorduk, koşarak yanımıza geldi "babam sevgilimi evlatlık alıcak" dediğinde anlamazca baktık.
İdrak ettiğimizde gülmeye başladık, jungkook "ne gülüyonuz angutlar hepsi Joshua amca yüzünden, babamı ikna etmiş adam taktı 'yok evlatlık alalım kardeş kardeş anlaşırsınız' BABA O BENİM SEVGİLİM DİYEMEDİM" diyerek gözlerini büyütüp ellerini iki yana açtı.
Jimin "jungkook niye bağırıyorsun"dediğinde biz gülerken jungkook jimin'e sarılarak "bebeğim benim, kardeşim" anırmaya başladık, yoongi çenemi tutarak dudaklarımı öptüğünde boynuna sarılarak karşılık verdim.
Jimin sinir ile "ne kardeşi jungkook" dediğinde jungkook ağlamaklı "jimin babam Joshua amca yüzünden seni evlatlık alıcakmış, bir dakika, TAEHYUNG JİYESON AMCA ALSIN LÜTFEN TAEHYUNG LÜTFEN BABAM KARDEŞE TAKTI AMK EVLENİCEĞİM ADAM KARDEŞİM OLAMAZ" dediğinde göz devirdim.
Yoongi kolumu tutarak araya getirdi, yanağımı okşayarak eğilip derin nefesler alarak öpmeye başladığında sıkıca boynuna sarıldım.
Geri çekildi "benim güzelim" gülerek baktım, elimi tutarak geri gittik diğerlerinin yanlarına, taehyung "ıyh tamam be, babama yediğim haltları söylersen sıçarım ağzına" dediğinde jungkook güldü "yarına halledin, vallah babama kalsa bu gün gidecek" jimin'e sarıldı, jimin "sen tam bir salaksın" dediğinde jungkook "ama sevgilim" dediğinde güldük.
Jin ve namjoon el ele tutuşmuş jimin ve jungkook'u izlerken namjoon jin'in yanağını öperek sıkıca sarılmıştı, en sevdiğim çift namjin çiftiydi, 2 yıl onlar gibi yanımdaki hayvan ile bir ilişkim olsun diye dua etmiştim ve sonunda kabul olmuştu.
Eğlenerek zaman geçirdik, eve geldiğimizde sofraya oturduk, babamız "sınav yaklaşıyor nereyi istiyorsunuz?" dediğinde ben "seul" dediğimde yoongi "daegu" diyerek yanıtladı, bir birimize baktık, geri babama döndük, ben "daegu" dediğimde yoongi "seul" dediğinde babamız güldü "ah önce kararlaştırın ona göre bakarız" dediğinde onayladık.
Babamız "iyice dersinizi çalıştığınızı var sayıyorum" kafamızı salladık, tabağıma döndüğümde, yoongi ile her ders çalışmaya oturduğumuzda 10 dakika sonra üstüme atlayarak dudaklarıma saldırdığı geliyordu, boynumu, yüzümü, dudaklarımı öpüp kokluyor, seni seviyorum diyerek sayıklayıp sıkıca sarılıyordu.
Yoongi bacağımı okşadığında güldüm, yemekten sonra odasına gittik, üstüme çıktı "Seul'e gitmek istediğini bilmiyordum" kafamı salladım "aslında fark etmez, ben seninde orayı isteyeceğini düşündüğüm için söylemiştim" dudaklarımı öptü, geri çekildi "yani hangi yeri istiyorsun?" dediğinde yanaklarını sıktım "daegu iyi, burayı seviyorum" gülerek yanağındaki elimi tutup öptü.
Burnunu saçlarıma daldırıp "seni o kadar çok seviyorum ki, beni red etmenden korktuğum için zorbalık yaparak sana yakın durmak mantıklı gelmişti, nereden bilecektim beni sevdiğini" diyerek sıkıca anlımı öptü.
Göz devirdim "gelip sorarak gerizekalı, 3 yıl senden köşe bucak kaçtım, aşık olduğum halde, senin ise tek yaptığın tel lastiklerimi kesmekti, yada etimi kıstırmak, lafların ile dövmek ama ben salak gibi yine seni sevdim, senden vazgeçebilecek iken seni sevmeye devam ettim, ne salağım ama" söylediklerime sinir ile dudaklarımı ısırarak öptü.
Geri çekildi "hoseok beni sevmeyi bıraksan da ben seni avucumun içinden bırakmazdım, sen benimdin ve hep benim olucaksın" diyerek burunlarımızı sürttü.
Yanağını okşadım ve tokat attım "senin ben amına koyayım piç, akıttığım göz yaşlarımı hak etmiyordun bile" şaşkınca kafasını bana çevirdi, gülmeye başladı "o neydi amk ceyran çarptı sanki" kafamı salladım, akıl sağlığından şüphelenmeye başlamıştım artık.
Üstümde iken t-shirt'ü nü yukarı kaldırma dürtüm beni salmıyordu, kendini üstüme bıraktığında kapı çaldı, yoongi sıkıca sarıldı "gir" dediğinde babamız girdi, gülerek "ben çıkıyorum aşşağıda meyveli pasta var, yersiniz, görüşürüz" dediğinde el salladık"görüşürüz baba" çıktı, yoongi "babama baba demeni seviyorum, evli bir çiftmişiz gibi hissettiriyor" dediğinde turuncu saçlarını okşayarak bir an evli olduğumuzu hayal ettim, tanrım kalbim ağrıyordu.
Yoongi "her gün hayal ediyorum biliyormusun, ellerimizde yüzük, bizim deniz kenarındaki küçük evimiz, veranda da oturmuş denizi ve gün batımını izliyoruz, sen benim kucağımda oturmuş kafanı omuzuma dayamışsın bende senin saçlarına burnumu dayamış kokunu ciğerlerime depoluyorum, her gün bu hayal ile uykuya dalıyorum" dediğinde gözlerim doldu.
Tanrım ben bu adamı çok seviyordum, benim minik aşkım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : do-re
Fanfictionaşık olduğu için red edileceğini sanan yoongi hoseok' a zorbalık yapar