Sakura 🌸

192 21 40
                                    

Jimin uçağın penceresinden bulutları izlerken elindeki anahtarlığı sıkıca göğsüne bastırarak gözlerinden yeni yaşlar süzülmüştü....

~ Sakuram güzel kızım iyisin değil mi ? Mutlu musun oralarda ? Seni koruyamadığım için affet babanı ...

5 yıl önce....

Jiso sinirle elini masaya vurarak

~ Park Seokjin birşeyler söylemisin lütfen...

Seokjin bakışlarını önce oğluna sonra karısına döndürdü

~ Otur yerine Jiso !

Jimin başını önüne eğerek iyice sokulmuştu sevdiğine..

Jeon Namjoon oğlunun kararına saygı duyarak başını olumlu anlamda sallayarak Seokjine dönerek
~ Açığı oğlumun kararına çok şaşırdım , ama eninde sonunda evleneceksin ve bunun bir Park ailesinden olması onur verir ..

Jungkook gururlu bakışlarla babasına bakarak gülümserken, Seokjin başını önüne eğerek gözlerini masadan kaçırmıştı ..

Jisonun alaycı gülümsemesi tüm salonu sararak

~ Park ?! Ahh bay Jeon galiba bazı gerçekleri ortaya çıkarmanın zamanı geldi .. Olaylar böyle cittiye bindiyse size yalan söylemek asla istemeyiz değil mi kocacım.

Seokjin sinirle kaşlarını çatarak
~ Yeter Jiso ...
Jimin gözleri dolarak az evveler sıkıca tuttuğu elleri boşaltarak yerinden kalktı..

~ İzninizle ben odama çıkmak istiyorum..

Jungkook uzun kemikli elleriyle küçük elleri tutarak kendine çekip sevdiğini yeniden masaya oturtmuştu.. gözlerini sevdiğine çevirerek..

~ Güzelim daha konuşmamız bitmedi ..

Jimin yüzü kizararak başını önüne eğip alfasinı dinlemişti ...

Jiso iyice sinirli sesle ..

~ Bay Jeon bu evlilik asla olamaz zira sizin Park sandığınız bu küçük oğlan aslında kocamın metresinin çocuğu ve bizim aile ile hiç bir alakası yok ...

Namjoon duyduklariyla huzursuzca yerinden doğrularak oğluna döndü
. Jungkookun fazla sinirlendiği her halinden belliydi ... Küçüğünün gözünden akan her damla için tüm masayı yaka bilirdi ...

Seokjin Jiso dönerek ~ Haddini fazlasiyla aştın Jiso hemen masayı terket !!

~ Ben gerçekleri söylüyorum kocacım... Jimin bizim soy ismimizi bile taşımıyor unuttunmu ?!

Jimin daha fazla dayanamayarak ağzından küçük bir hıçkırık kaçırmıştı, fazlaydı bu onlar onun için çok fazlaydı..

Jungkook sinirli bakışlarını kadına dönerek
~ Bayan Jiso Jiminin hangi soydan geldiyi Umrumda bile değil zira benimle evlendikten sonra hayatına bir Jeon olarak devam edecek .. Bu benim için büyük onur ! ...

Namjoon oğluna bakarak yüzüne hafif gülümseme edinerek

~ Konuyu uzatmaya gerek yok , oğlumun da dediği gibi nasıl olsa evlendikten sonra bir Jeon olacak önemli olan bu .. gerisini düğüne kadar saklı tuta bilir değil mi ? ... bakışlarını arsız kadına ve üzgün erkeğe deydirerek konuştu...

Seokjin başını olumlu anlamda sallayarak Jimine dönerek

~ Oğlum Jimin , sen Jungkook teklifini kabul ediyormusun ? Onunla evlenmek istiyormusun?
Seokjin üzgün bakışlarını oğlunun dolu gözlerinde gezdirdi , onu böyle gördükçe kahroluyordu sevdiğinin emanetine biricik oğluna yapılan bu muameleden hep kendini suçluyordu , ve evet en büyük suçlu zaten kendisiydi ..

Don't forget meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin