~ . Sen ne halt etdiyini sanıyorsun ?!... Jekson koltuğa yayılarak
~ Senin daha önce yapan gerekeni yaptım baba .. Onların birlik olup bize kumpas kuracaklarını görmuyormusun???...
Kang yerinden doğrularak
~ Sen kime karşı geldiğinin farkında mısın?!! Jungkooku vurmak da neyin nesi ??!! Bu sefer seni ben bile kurtaramam.
Jekson gülerek
~ kendisi kaşındı oysa ki ben oraya pazarlık için gitmiştim..
Kang oğluna doğru gelerek
~ O yüzden mi polislerle iş birliği yaptın?!.. İtibarımızi beş paralık etdin !!! .. Seni beceriksiz !!! Defol karşımdan!!!
Jekson yerinden kalkarak
~ Bu söylediklerin için çok pişman olacaksın..
Kang sinirle tıslayarak ..
~ Yıkıl karşımdan !!!!!Jekson sinirle odadan çıktı.....
Hastane ...
Bay Jeon durumunuz gayet iyi , amma gözetim altında bir gün daha kalmanız sorun olmaz .
Jungkook gömleğini sağlam kolundan geçirerek yardım için Hoseoka dönüp..
~ Hayır. Çıkışımı yapın , hall etmem gereken işler var ..
Hoseok kaşlarını çatıp , Jungkook yardım ederek
~ Bu halde bir şeyler yapa bileceğini mi zannediyorsun ?!
~ Ne varmış halimde ?!..
~ Bak yaran daha çok taze , bırak da Jekson işini biz halledelim ..
Jungkook yerinden kalkarak
~ Çözüm değil sonuç istiyorum Hoseok , onun işini bir an önce kendim bitireceğim..
Jungkook kapıya doğru giderek
Hoseok arkasından~ Şimdi nereye?..
Jungkook çarpaz gülümseme edinerek
~ Ilk önce eve uğrayalım.
Hoseok sinsice gülerek.. abisni takip etdi ...
Jeon Malikanesi ...
Park ailesi hepsi toplanmış masada otururken.. Luna şaşkın sesiyle
~ Baba yani Jungkook bizim yüzümüzden mi zarar gördü?..Seokjin elini yumruk yaparak sinirle masaya vurdu .. Jimin öylece koltukta oturup olanları dinliyordu , sevdiğine birsey olma düşüncesi bile onu deli etmeye yetiyordu .. Jimin sinirle kaşlarını çatarak ..
~ Daha fazla neyi bekliyoruz ?!
.. Neden planımızı uygulamıyoruz??Jiso Jimine dönerek...
~ İlk kez bununla aynı fikirde olacağım...
Luna annesine sinirli bakışlarını çevirerek ... Seokjin derinden nefes alıp
~ Şimdi bunu konuşmanın sırası değil birazdan Jungkook evde olur ..
Jimin kulağına dolan isimle gözlerinin içi parlamaya başladı.. Jungkookla Son görüşmesinden 1 hafta geçmişti, ah birde onu öpmüş müydü, ah evet bunu yapmıştı.. Jimin yüzünde gülümseme edilirken , çalışanlardan biri salona girerek
~ Efendim Bay Jungkook ve Namjoon geldiler ...
Seokjin yerinden kalkarken , hepsi onu takip etdi .. Jimin hariç, o oturduğu koltukta öylece kalarak başını önüne eğdi, yalnış anlamayın onu görmek istemediğinden değil ,onu görünce yine bir saçmalık yapmaktan korktu , Jungkook etrafında olduğunda kendini kontrol edemiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't forget me
ParanormalTokyoya gelirken bulutların ardında bıraktığım koca acı dolu 5 yılı daha unutamadan geri dönüyordum işte . Tam 5 yıl önce Jeon Jimin olan ben , şimdi sevdiğim adamın karşısına Park Jimin olarak çıkacaktım.. Bir zaman tüm dünyayı benim için yakıp y...