Jungook yerinde huzursuzca bir sağa bir sola dönüyordu, Jimin arkası dönük olsa da uzun olanın kıpırdanmalarını hissediyordu . Jimin kaç saat uzun olanın uyumasını bekledi bilmiyordu amma saat epeyce geç olmuştu, sesizce arkasına dönerek uzun olana bakmaya başladı küçük olan ... Ellerini dokundurmadan yüz hatlarında gezdirerek gözleri dolmuştu sesizce ..
~ Kook ... Seni çok özledim sevgilim ..... Uyansan ve bunların hepsinin bir rüya olduğunu söylesen, kızım ölmedi yaşıyor desen .. yine eskisi gibi olsak ... Kook ben artık ne kadar dayana bilirim bilmiyorum... Çok yorgunum sevgilim ...
Yeni gök gürültüsüyle Jungkook küçük olana yaklaşıp başını omzuna yerleştirerek küçük bedene iyice sokuldu , sesiz sızlanmayan başladığını duyarak kaşlarını çatıp dinledi küçük olan ...
~ H~Hayır.. Yardımm edin , bana bak lütfen yardım edin ..
Jimin bedenin saran güçlü kollarin sesiz hickiriklarini şok olmuşca yerinde donup kaldı, neden böyle yapıyordu ki ? Yoksa birşeyler hatırlıyor ola bilirmiydi ... Aslında bunun imkansız olduğunu biliyordu Jimin amma yinede umut ediyordu işte... elleriyle uzun olanın saçlarını okşayarak
~ Şş tamam geçti Kook sakin ol , burdayım...
Jungkook çatık kaşlarını düzelterek küçük olana iyice sarılarak gözlerini kımıldatmadan uykuya dalmıştı .. Biliyordu ... sevdiği neredeyse hiç değişmemişti aynı Kookdu işte tek bir fark vardı o da kızını ve Jimini hatirlamamasiydi..
Sabah 8 buçuk...
Jimin yorgunca gözlerini açarak belini saran uzun parmaklara bakıp gülümsedi... Uzun ellerden kurtulmak istese de yapamamisti küçük olan,, Jungkook hiss ettiği hareketlenmeye yerinden kıpırdanarak uyanmaya başladı.. Fakat gördüğü manzarayla hızla yataktan neredeyse fırlatmıştı bedenini ...~ S~ Sen ne yapıyorsun! Neden hala benim Yatağımdasin hemde bana sarılarak..
Jimin yerinden doğrulup uzun olana bakarak
~ İlk önce düzeltmek isterim ki burada kalmam senin suçun..
~ Benim mi ?!
~ Evet .. bir türlü bırakmadın ki gideyim öyle sıkı sarılmıştın ki neredeyse nefes alamıyordum...
Jungkook kaşlarını çatarak
~ Ben asla öyle birsey yapmam
~ Amma yaptın.. Jungkooka yoksa bana aşık falan mi oldun ? Jimin sorduğu soruya alaycı gülümseme endindi uzun olan ...
~ Bunu hayal etdigini biliyorum güzelim , o yüzden yatağıma gelmek için bahaneler uydurduğunu da biliyorum amma , Jimini aşağılayıcı şekilde süzerek.. İlgi alanımda değilsin...
Jimin gözleri dolarak uzun olana bakıp elini yumruk yaptı..
~ Pislik herif kapa çeneni!!
Jungkook küçük olana yaklaşarak..
~ Ne o gercekler hoşuna gitmedi mi ?
Jimin gözlerinden yaşlar süzülerek uzun olana güzel Bir yumruk geçirdi..
~ Senden nefret ediyorum Sen asla benim Kookum olamazsın!!! İğrençsin ...
Jimin hızla odanın kapısını çarpıp çıktı.. Uzun olan yediği yumruğun etkisinden yeni çıkarak yüzünü avuşturdu ..
~ Elin baya sert Park Jimin....
Jimin hızla çıktığı odadan kendi odasına doğru yürümeye başladı aniden elinden tutan sıkı ellere dönerek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't forget me
ParanormalTokyoya gelirken bulutların ardında bıraktığım koca acı dolu 5 yılı daha unutamadan geri dönüyordum işte . Tam 5 yıl önce Jeon Jimin olan ben , şimdi sevdiğim adamın karşısına Park Jimin olarak çıkacaktım.. Bir zaman tüm dünyayı benim için yakıp y...