Sonumuz ..

129 19 9
                                    

~ Seninle Gelmemi istermisin?
Jimin olumsuz anlamda başını sallayarak

~ Hayır Tae merak etme kızımla biraz yalnız konuşmak istiyorum ..

Tae küçük olanın Alnına öpücük kondurarak

~ Ben burada bekliyorum o zaman .

Jimin küçük adımlarla mezarlığa doğru yürümeye başladı... Jungkook kendi arabasının camını indirerek Wohoya seslendi ..

~ Arabayı fark edilmeyecek bir yerde park et , işim bitince sana haber veririm ..

~ Emredersiniz...

Jungkook siyah ceketinin önünü düzelterek arabadan indi ..

~ birde kendi ağzından duyalım gerçekleri Park Jimin..

Jimin kızının mezarlığında diz çöküp elinde tuttuğu ayıcıkı toprağın üstüne koydu..

~ Güzel kızım baban geldi ... Nasılsın Sakuram ... Seni o kadar çok özlüyorum ki , bugün seni ilk öğrendiğimiz gün biliyor musun,? Küçücük bir yaşam parçasının içimde  doğduğu gün.. Keşke baban da şu an yanımızda olsa ..

Jimin eliye göz yaşlarını silerek...

~ Biliyormusun , bazen seni babana çok kıskanırdım.. Seni o kadar çok seviyordu ki , beni bile unutturdu... Senin içimde olduğunu öğrendiğinde dünyalar onun olmuştu.. Bizi hayatda tüm kötülüklerden korumak için elinden gelenin hepsini yaptı.. Sakin babanın seni sevmediğini düşünme tamam mı? ... O seni hatırlamasa da sana olan sevgisinin  kalbinin derinliklerinde bir yerlerde olduğunu biliyorum ... Biliyorum  sen de benim gibi onu beklemekten çok yoruldun , amma en azından birimiz yakında yanına geleceğiz baban seni asla yalnız bırakmayacak kızım.. Bu mezarlığa son gelişim belkide,  yakında kavuşacağız.... jimin hıçkırıklara hakim olamazken arkadan gelen ayak sesleriyle ..

~ Bir kızın olduğunu bilmiyordum ..

Jimin gözlerini kocaman açarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin gözlerini kocaman açarak

~ Jungkook??....

Jungkook Jiminin önünden durarak , elini kalkması için  Jimine doğru uzattı.. Jimin elleri titreyerek uzun olanın elini yavaşça kavrayıp kalktı..

~ Senin burda ne işin var ? ..

Jungkook gözleri mezar taşına kayarak ilk önce duraksadı. Sonra kaşlarını çatarak Jimine baktı..

~ Bu ...

Jimin Jungkookun baktığı yere dönerek hızla mezarın önünü kapattı...

~ Buraya gelmen yalnıştı şimdi git Jungkook  ..

Jungkook ağır adımlarla Jimini önünden eliyle çekerek..

~ Jeon Sakura ???!!!....

Jimin eliyle ağzını kapatıp gözünden yaşlar süzülerek

Don't forget meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin