N 2

142 18 30
                                    

Uzun olan küçük olanın uzaklaşmasına izin vermeyerek, sinirli sesle ~Woho Subin gerekeni yapın! ..
Jimin duyduğu sesle arkasını dönerek kaşlarını çatarak ~ Gerçekten mi ?!!.
Jungkook arabasına doğru yürüyerek~ Güzellikle söylediklerimi uygulamayı öğren güzelim ..
Jimin yanına yaklaşan adamlara sinirle ~ Dokunmayın! Kendim yürüye bilirim..

Jungkook başını sallayarak , adamlarına durmasını söyleyerek arabasına binerek uzaklaştı... Jimin sinirle siyah arabaya binerek uzun olanı takip ederek uzaklaştılar ...

Jeon Malikanesi....

Jimin arabadan inerek arkasına bakmadan  sinirle eve doğru yürüdü... Odasına doğru yürürken kapıyı hatırı sayılır sertlikle kapattı... Jungkook kaşlarını kaldırarak yukarıya odasına çıkmıştı...

~ Tae beni deli ediyor resmen ..

~ Orospu çocuğu onun dersini vereceğim

~ Saçmalama Tae..

~ Ne söylememi bekliyorsun Jimin amina koyduğum çocuğuna sövsem kızıyorsun sevsem kızıyorsun..

Jimin kikirdayarak yastığına tombul yanaklarını koyarak ~ Tae korkuyorum .. ya kendimi tutamazsam ve ona herseyi anlatırsam...

~ Eh birde zahmet Jimin geç kaldın bile ....

~ Tae biliyorsun ..

~ Jimin sen hala onu deli gibi seviyorsun ..

Jimin yutkunarak  sesini kıstı,  odanın kapısı çalınınca ~ Tae bir dakika, Girin ..

Kapi açılıp orta yaşlı kadın içeri girdi ~ Efendim bay Jeon sizi misafir odasında bekliyor ..

Jimin yerinde hızla kalkarak ~ Müsait olmadığımı söyleyin..
Kadın tereddüt ederek ~ Amma ..
Jimin kaşlarını çatarak ~ Korkuyorsanız uyuduğumu söyleyin..
Kadın olumlu anlamda başını sallayarak ~ Iyi geceler efendim ..

Tae telefonun diğer tarafına ~ Jimin ne sikimi yapıyorsun sen ?!..

~ Onunla hiç muhatap olamam Tae ..

~ Belki birseyler hatırladı onu söyleyecek
.

~ Tae bunun olmadığını ikimizde biliyoruz ..

~ Pis bunak yaşlı dedem ondan daha akıllı çıktı yemin ederim ..

~ Tae!!

~ Tamam . TAMAM sustum ..

~ kapatıyorum..

~ Kendine iyi bak ...

Jimin telefonu kapatıp yatağına iyice yayıldı...

....

~ Efendim Kusura bakmayın,  amma .. Jimin bey size katılmayacak kendisi uyuyor ..

Jungkook oturduğu koltuktan kalkarak ellerini cebine soktu ~ Demek uyuyor ..

Kadın başını önüne eğerek ~ Evet ...

~ Ne zamandan beri yalan söylüyorsunuz ?

Kadın gözlerini kocaman açarak ~ Efen~..

~ Uyumadığını biliyorum ..

~ Müsait olmadığını söyledi.. Çok üzgünüm Efendim.. lütfen affedin .. Ben akıl edemedim ..

Jungkook sinirle gülerek ~ Ha .. Demek Müsait değil beyefendi , sinirle yerinde durdu. Sinirli bakışlarını kadına dönerek ~ Eşyalarınızı toplayıp Malikaneyi terk edin , işinize son verildi ..

Don't forget meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin