N-3

144 21 41
                                    

Ikili arabada sesizce giderken , Jimin gergince anahtarlığını oynatıyordu .. Jungkook boğazını temizleyerek küçük olana döndü

~ Senin için önemli olmalı..

Jimin kaşlarını çatarak Jungkooka baktı

~ Bana mı dedin ? ...

~ Arabada yalnız ikimiz olduğu için sana dedim . Elindekini diyorum önemli  olmalı, malum ortalığı dağıtın ya onun için..

Jimin elindeki anahtarlığı sıkarak gözlerini yumup öylece sesizliyini korudu söylemek isteyip de söyleyemediği her şey boğazında düğümleniyordu..

~ S~ Sakura. .. Hmm kız ismi .

Jimin gözleri dolarak Jungkooka baktı,  5 yıl sonra kızının ismini ilk kez duyuyordu sevdiğinin ağzından,  canı o kadar çok yanıyordu ki anlatmaya kelimeler bile yetmezdi

~ Neden susuyorsun bu bir protesto mu ? S~ Sakura kız ismi diyorum..

Jimin gözlerinden yaşlar süzülerek ağlamasına engel olmazken uzun olana bakarak

~ Lütfen sus ! .. O ismi daha fazla ağzına alma lütfen ..

Jungkook anlamsız bakışlarla Jimine bakarak biraz duraksadi , küçük olan onun için fazla garipti , bir anda hırçın deli dolu çocuktan,  kırılgan savunmasız çocuğa dönüyordu...

~ Sakin , sadece soru sordum ...

Jimin gözlerini yumarak derindne iç çekti

~ Sormayı tamam mı!! Bana soru falan sorma ..

Jungkook üniversiteye doğru gelerek arabanı durdu ... Jimin uzun olanın konuşmasına bile izin vermeden hızla arabadan inip okula doğru yürüdü..

~ Ben şimdi ne dedim de bu sinirlendir ?? . Hem bunda kırılacak ne var alt tarafı soru sordum ... Jungkook kaşlarını kaldırarak arabayı çalıştırıp ofise gitmek için yola çıktı..

.....

~ Küçük Minem yine neden durgunsun ha ?

~ Sorma Tae bir an Jungkook herşeyi hatırladı sandım...

~ Ne nasıl?!!

~ Okula gelirken S~Sakuranin ismini söyledi aniden ..

Tae şaşkınca bakarak
~ Siz okula birlikte mi geldiniz ? ...

~ konumuz bu Tae Allah aşkına..

~ Tamam ya kusura bakma , ee sonra ??

~ Meyerse Bana anahtarlığı soruyormus...

Tae üzgünce bakarak

~ jimin.. bak bence sen  daha fazla yipranacaksin , böyle olmaz seni hergün bitkin görmek istemiyorum ..

~ Ne yapayım Tae ? .. elimde değil..

~ Geri dön Jimin ... Tokyo ya geri dön..

Jimin gözlerini açarak Tae döndü...

~ Yapamam ..

~ Neden ? Sorun ne ? Burda kalarak daha fazla acı çekiyorsun..

~ Buraya iş için geldik Tae biliyorsun , yakında herşey bitecek , az kaldı nasılsa.. burukça gülerek önüne döndü küçük olan ..

~ Umarım sonunda hersey bitince mutlu olursun Jimin ..

Jimin kısık sesle konuşarak

~ Kızıma kavuşunca mutlu olacağım...

Tae arkadaşına bakarak ~ Efendim ?
Jimin olumsuz anlamda başını sallayarak ~ Yok birşey,  Tae bizim bu akşam plan var ya o iptal ...

~ Neden lan!....

Don't forget meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin