Evren: Yarışmanın tarihi açıklandı
Evren: Bu yıl da şampiyon ol
Evren: Sonra ben her yerde övüneyim
Evren: Evimin direği sürekli şampiyon olmaktan asla bıkmıyor diye.
Birden ekrana düşen görüntü ile şok oldum.
Motorcu arıyor...
Hadi ama Evren sen özgüven olarak doğmuş birisin, sakin ol.
Parmaklarım daha fazla oyalanmadan aramayı yanıtladı ve telefonun diğer ucundan o tapılası sesini duydum.
"Evren"
İsmimi çok seviyordum ama şu an bir başka güzel geliyordu kulağa.
"Barış"
Boğazından güler gibi bir ses çıkardı.
Hemen yelkenleri suya indirmek yok kızım. Eriyip bitme şu adama..."Bir şey mi oldu?" dedim, odanın içinde dört dönmeye başlamıştım bile.
"Araba kullanıyorum, yazdığın mesajları okuyup cevap veremiyordum o yüzden aradım."
Ben ikna oldum.
"Sonra cevaplardın, neden acele ettin ki?"
"Bekletmek istemedim." dedi, ardından "Hem bu bahaneyle sesini duymuş oldum" yanaklarıma hücum eden ısı yüzünden ellerimi yelpaze gibi hızla yüzüme doğru aşağı yukarı hareket ettirmeye başladım.
"Anladım"
Anladın mı? Yapma Evren ciddi misin?
"Motosiklet kullanıyor musun?"
Telefonu kapatmak istemiyordu anlaşılan.
"Hayır kullanmıyorum. Aslında çok isterim ama hızı ben yapınca sevemiyorum, cidden güvendiğim bir kişi yaparsa belki."
"Benim kullandığım bir motosiklete biner misin?
Kalbim hızlı hızlı çarpıyordu. Bu çocuğun amacı neydi, kalpten gitmemi falan mı istiyordu?
"Binerim."
"Sevindim"
Kısa bir sessizlik oldu. O esnada Barış bir şarkı mırıldandı, yeniden konuşmak için yaptığı hamle sayesinde nefesimin kesildiğini hissettim.
"Evren, çok güzelsin. Sesin bile böyle mükemmelken seni canlı görmenin hayalini kuruyorum."
"Sözüm olsun Barış bey, bir kahve içeriz artık"
Barış yeniden güldü "Sözünü aldım, hayatta unutturmam bunu Evren hanım." dedi.
"Görüşürüz" kelimesi ağzımdan çıktığı için kendimi pataklayabilirdim.
"Görüşelim güzelim."
***
Bir sonra ki bölüme geçmeden önce minik yıldızın üzerine basarak onun parlamasını sağlayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUDUN MU MOTORCU? [Texting]
Cerita PendekEvren: Bana aşkını itiraf et artık Motorcu: Sen bana ettin mi? Evren: Nabzım seksenle kalbim tek senle atıyor bebeyim Motorcu: Neyin neyin? Evren: Yemeği ocakta seni kucakta inşallah Motorcu: Hahahahshshahh Evren: Subhanallah ilk kez görenler beğ...