~Geçmiş~

68 20 5
                                    

Öncelikle hepinize merhaba bu bölüm bundan sonraki bölümü daha iyi anlayabilmeniz için yazılmıştır size geçmişten bir kesit yazdım iyi okumalar💗
-------------------------------------------
6. Bölüm ikilem

-20 yıl önce -
Fulya Dinçsoyun anlatımıyla

Aile yemeğinin başlamasına çok az kalmıştı.
ancak yemekler hala hazır hazır değildi.
Abimlerin uçağının havalimanına inmesine çok az kaldığı için evi bir telaş sardı.

"Ah çocuklar biraz yavaş olun! Kumsal,Selen,Atakan"
Çocuklar dayılarını görmek için çok heyecanlılardı

Doğrusu bende çok heyecanlıydım yakın zamanda hala olmuştum hemde ikizlere

Abimle yengeme yalvarmıştım kız olan yeğenimin ismini ben koyayım diye. Sağolsun abimle yengem beni kırmayıp benim istediğim adı koymuşlardı.

Ben kumsalın adını hep nazlı koymak istemiştim fakat eşim Kumsal ismi ölen kız kardeşinin adı olduğu için Kumsal ismini istemişti bende onun acısına saygı duyarak onu kırmamak için Kumsal ismini kabul etmiştim.

Kumsal şimdi 14 yaşında çok güzel bir genç kız olmuştu turuncu saçları yeşil gözleri ile görenleri kendine hayran bırakıyordu.

Kumsal benim ilk göz ağrım olduğu için bendeki yeri ayrıydı. İlkleri ben kumsalımla yaşamıştım hep

Yemek odasından kırılma sesleri geldi elimdeki salata tabağını 6 yıldır hizmetçimiz olan açelya'ya verip yemek odasına koştum. Yerde kırık cam parçaları vardı. Selen yere oturmuş hüngür hüngür ağlıyordu.

Fulya: Selen kızım iyimisin! Ne oldu?!?

Seleni hemen kucağıma alıp sakinleştirici sözler söylemeye başladım.

Selen: (ağlamaya devam ederek) anne b-bir adam ablama s-saldırdı yüzünü göremedim s-sonrA onu götürdü!

BİR HAFTA SONRA
Türkiye haber kanalları

En son ailesinin evinde görülen Kumsal Dinçsoy'dan hala bir iz bir haber yok. Bütün Ankara halkı arama çalışmalarına yoğun destek veriyor. Lütfen kayıp Kumsal Dinçsoyu görenler hemen yetkili mecralara haber versin.

13 GÜN SONRA
Türkiye haber kanalları

Kumsal Dinçsoyun kıyafetlerine ulaşıldı.yavaş yavaş umutlar tükenmeye başladı. Tekrar Tekrar söylediğimiz gibi Lütfen kayıp Kumsal Dinçsoyu görenler hemen yetkili mecralara haber versin

1.5 YIL SONRA
Türkiye haber kanalları

Kumsal Dinçsoyun çürümüş bedeni Eskişehirdeki bir derede bulundu.Ön otopsi raporuna göre kızın hamile olduğu ve başarılı bir doğum gerçekleştirdiği ortaya çıktı. Akıllardaki tek soru Kumsal Dinçsoy kimden hamile kaldı?
Kayıp bebek nerede?
Kumsal Dinçsoy bunca ay nerede saklandı?
Polisler Kumsal Dinçsoyun katilini hala arıyor.

-------------------------------------------
Bu bölüm aslında bütün hikâyenin dönüm noktası. Bu olanların her şeyin sebebi

Yeni bir bölümde görüşmek üzere?!?💗

357 kelime



Ben Kimim Anne?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin