Senden Nefret ediyorum!

47 10 23
                                    

Büşranın anlatımı ile

Atlası karşımda görmeyi beklemiyordum. O beni terk etmişti! Ben onun için canımı bile vermeye hazırken o beni terk etmişti.

Atlasa olan nefretim bitmiyordu ona olan aşkım bile nefretimi bastıramıyordu.

Daha fazla dayanamadım

Büşra: Atlas Defol git Defol! Yüzünü dahi görmek istemiyorum!

Atlas acı çekiyordu biliyordum. Bu sözlerim onu yıkmıştı ama size ne demiştim. Canımı yakanın canını yakmaktan çekinmem.

Atlas: B-

Onun sözünü kesmiştim.

Büşra: Atlas sana defol git dedim. Senin cümlelerini duymak istemiyorum!

Şimdi beni kötülüyorsunuz biliyorum. Çocuk sana deliler gibi aşık. Ona neden böyle kötü davranıyorsun diyorsunuz.

O benim canımı yaktı hemde çok. Ona yalvarmıştım bırakma beni diye. Ama o beni bırakmıştı...

Atlas son kez yüzüme baktı. O gözlerde Yıkılmışlık,Çaresizlik en kötüsü Acı görüyordum.

Odadan yıkılmış bir şekilde çıkmıştı. Canım acıyordu hemde çok.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Dr. Elvinin anlatımı ile

Büşranın uyanacağında normal bir ruh haline sahip olacağını düşünmüyordum.

Tahminlerim doğru çıktı. Ailesine atlasa karşı nefret besliyordu.Kontrol edilmezse çok yanlış şeyler olabilirdi.

Hayatı hakkında incelemeler yapmaya başladım. Bugün yakın arkadaşlarından kuzey sancak gelecekti. Onla Büşra hakkında sohbet edecektim.

'Kuzey Sancak B. Arıyor'

Kuzey: Merhaba Elvin hanım. Görüşmemizi 1 saat erteleyebilir miyiz? Magazinciler ile ufak bir sorun çıktı.

Dr.elvin: Elbette erteleyebiliriz. Ama lütfen fotoğraf albümünü unutmayın.

Kuzey: Tamam unutmam iyi günler Elvin hanım

Kuzey: Tamam unutmam iyi günler Elvin hanım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dr. Elvinin Giydiği elbise

Kendi odama geçip büşranın Instagram fotoğraflarını incelemeye başladım. Çok güzel bir kızdı. Bir fotoğrafına girdim ve yorumlarına bakmaya başladım.

 Bir fotoğrafına girdim ve yorumlarına bakmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Baktığı fotoğraf~
Saçları falan Aynı değil biliyorusm. Sadece hayal etmeniz için koydum.

@gulcinO826: Kızın fiziği mükemmell!

@swvquin91:12 milyon takipçiyi kız fazlasıyla hakediyor.

@zkan062: off herkes kızı abartıyor. Abicim delirdiniz mi siz??
-@lale925: Ya bi sus. Kız çok güzel herkes biliyo.

3.5 milyon beğeni almıştı. Doğrusu bende beğenmiştim fotoğrafı. Kendi markasının kıyafetlerine bakmaya başladım Instagram'dan.

Büşjeams'e gerçekten ilgi yoğundu.

Ben bilgisayar'dan büşranın sitesine bakarken.

Telefonum çaldı

"Başhekim Oktay Hoca"

Oktay: Elvin. Magazinciler hastanenin önünde toplanmış. Büşra Dinçsoyun durumunu öğrenmek için. Ailesi senin açıklama yapmanı istiyor.

Elvin:Elbette oktay hocam. Ben yaparım açıklamayı

Oktay: Hızlı olursan sevinirim. Gittikçe kalabalıklaşıyor hastanenin önü. Hayranları'da gelmeye başladı

Elvin:Tamam hocam ben hemen hazırlanıyorum.

~Arama sonlandırıldı~

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Bu bölümün devamı bir sonraki bölümde.

Sizce büşranın atlasa olan tutumu doğru mu??

Uyarı: Şimdi aranızdan büşrayı linçleyenleriniz olacak fakat Büşra şu anda normal bir ruh halinde değil hikâyenin başından beri.

Söylemek istedim

Sevgilerimle ~Zeynep

Bu arada herkes lütfen panoma söz bıraksın 🧚

381 Kelime

Ben Kimim Anne?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin