Direkt hikayeye geçiyorum
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§Büşranın anlatımıyla
Bazı sesler duyuyordum fakat her yet karanlıktı. Ölmüş olabilir miyim " yok canım daha neler" iç sesim bile inanmıyorsa kesin hayattaydım.
Gözlerimi yavaşça açmaya başladım. Beyaz bir tavan görüyordum "Aman tanrım" iç sesim şu durumda bile benle dalga geçmeyi bırakmıyordu.
Yüzümde hava maskesi vardı. Onu zorlansamda çıkartmayı başardım. Karşımdaki camda onları gördüm ailemi... Annem fulya'ya sormam gereken bir soru var
"Ben Kimim Anne?"
Ben bunları düşünüyorken odamın kapısı tıklatıldı ve içeriye doktor olduğunu tahmin ettiğim beyaz önlüklü bir kadın girdi. 30-35 yaşında olmalıydı. Siyah saçları vardı . Gözlerinin rengini tahmin edemedim
Duvarın kenarından bir sandalye alıp yatağın yanına çekti.
Doktor: Merhaba Büşra ben psikiyatrist Dr. Elvin Dinç biliyorum şu an kafan çok karışık ama bana son hatırladıklarını anlatır mısın?
Nazlı'yı hatırlıyordum. Kumsal denen kadını. Nazlının kollarının arasına yığılmamıda hatırlıyorum. Gerisi yoktu... Sesler çok boğuktu
Büşra: Merhaba Elvin hanım
Dr. Elvin: bana direkt Elvin diyebilirsin. İstersen
Elvin çok samimiydi benim için. En iyisi Dr. Elvin demekti.
Büşra: Tamam Dr. Elvin Kumsal denen kadını hatırlıyorum. Nazlının kollarının arasına yığıldığımı hatırlıyorum.
Ağlamaya başlamıştım. O kadın gerçekten benim annem olabilirmiydi? Benim annemse şuan nerede o kadın.
Dr. Naz: Şş Büşra sakin ol biraz su ister misin?
Kolumdaki serumu o zaman fark ettim.
Büşra: ( sesimi yükselterek) Çıkarın şunu kolumdan! çıkarın!
Tam damar yolunu kolumdan çekip alacakken. Dr. Elvin elimi tuttu.
Dr. Elvin: Büşra sakin ol. Eğer damar yolunu bu şekilde çekersen çok canın yanacak.!
Delirmiş gibiydim kendime hakim olamıyordum.
Büşra: çıkar dedim sana bunu! Çıkar. Lanet olasıca şu damar yolunu çıkar!
Odanın kapısı sert bir şekilde açılınca. İçeriye nazlının girdiğini gördüm.Aglıyordu içini çeke çeke.
Nazlı: Büşra sakin ol yoksa doktor sakinleştirici yapacak. Lütfen sakin ol bize bu şekilde işkence etme yalvarırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kimim Anne?
Ficção Adolescente18 yaşında bir genç kız Ailesi tarafından sevgi gösterilmeyen. Sırlar içinde büyütülen bir kız. Ve bu sırları öğrenmek için ödediği bedeller Peki ne kadar ileri gidebilir bu bedeller? Sırf kendini kurtarmak için tanımadığı bir adamla evlenmek? Pek...